-
Šūšanas darbnīcas izveide
Diplomdarbs119 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Idejas apraksts | 5 |
2. | Tirgus pētījums | 6 |
2.2. | Potenciālā tirgus pētījumi | 6 |
2.2.1. | Tirgus situācija | 6 |
2.2.2. | Konkurence tirgū un potenciālu konkurentu apskats | 8 |
2.2.3. | Iespējami aizvietotājprodukti tirgū | 10 |
2.2.4. | Tirgus segmentācija un mērķtirgus noteikšana | 11 |
2.2.5. | Produkta izplatīšanas kanāli | 14 |
2.3. | Produkta uztveres pētījumi | 15 |
2.3.1. | Patērētāju vēlmes attiecība uz piedāvāto produktu | 15 |
2.3.2. | Klientu pirkuma motivācijas | 17 |
2.3.3. | Iepakojuma dizains | 18 |
2.3.4. | „EFL” produkta īpatnības | 18 |
2.4. | Produkta cenošanas pētījumi | 20 |
2.4.1. | Konkurentu cenu politika | 20 |
2.5. | Pirms-reklāmas pētījumi | 21 |
2.5.1. | Reklāmas ziņojumi līdzīgiem produktiem | 21 |
2.5.2. | Paredzamās reklāmas “mērķi” | 22 |
2.5.3. | Efektīvā reklāma | 23 |
2.5.4. | Ziņojumus uztvere | 24 |
2.5.5. | Patērētāju informētības līmenis un ietekme | 25 |
Kopsavilkums | 25 | |
3. | Kompozīcija | 26 |
3.1. | Iedvesmas avots | 26 |
3.2. | Modes tendences | 27 |
3.3. | Uzņēmuma stila raksturojums | 30 |
3.4. | Kolekcijas vizualizācija | 30 |
3.5. | Kolekcijas realizācija materiālā | 31 |
Kopsavilkums | 35 | |
4. | Materiālu izvēles pamatojums | 36 |
4.1. | Materiālu un palīgmateriālu raksturojumi | 36 |
4.2. | Materiālu ģeometriskie un struktūras raksturlielumi | 39 |
4.3. | Tekstilmateriālu lineāro izmēru izmaiņas | 43 |
4.4. | Tekstilmateriālu neburzāmība | 43 |
4.5. | Tekstilmateriālu krāsnoturība | 44 |
4.6. | Drānas drapēšanās | 45 |
4.7. | Audumu stingrība liecē | 46 |
4.8. | Auduma raksturlielumu kopsavilkums | 47 |
4.9. | Izstrādājumu marķēšana | 48 |
Kopsavilkums | 49 | |
5. | Konstruktīvā projektēšana | 50 |
5.1. | Modeļu tehniskie zīmējumi un apraksti | 50 |
5.2. | Konstruēšanas metodikas izvēle | 53 |
5.3. | Bāzes konstrukcijas sākumdatu noteikšana | 53 |
5.5. | Konstruktīvās modelēšanas paņēmieni un secība | 56 |
5.6. | Lekālu komplekta sagatavošana | 62 |
5.7. | Lielummainīšanas paņēmienu izvēle | 63 |
5.8. | Modeļa dokumentācijas sastādīšana | 65 |
Kopsavilkums | 65 | |
6. | Tehnoloģijas projektēšana | 67 |
6.1. | Pamatmodeļa tehniskais zīmējums un modeļa apraksts | 67 |
6.2. | Tehnoloģiskās apstrādes režīmi | 67 |
Kopsavilkums | 72 | |
7. | Darbnīcas projektēšana | 73 |
7.1. | Uzņēmuma jauda | 73 |
7.2. | Darbnīcas plānojums | 75 |
7.2.1. | Uzņēmuma struktūras plānojums | 75 |
7.2.2. | Nepieciešamo platību noteikšana | 75 |
7.2.3. | Uzņēmuma atrašanās vietas izvēles pamatojums | 76 |
7.3. | Tehnoloģisko iekārtu raksturojums | 81 |
7.3.1. | Materiālu plūsma uzņēmumā | 83 |
7.3.2. | Darbinieku plūsma uzņēmumā | 84 |
7.3.3. | Klientu plūsma uzņēmumā | 84 |
7.3.4. | Darbizpildes vietas plānošana | 85 |
7.4. | Darba un vides aizsardzība | 85 |
7.4.1. | Darbinieku pienākumi un tiesības | 85 |
7.4.2. | Darba drošības instrukcija | 86 |
Kopsavilkums | 89 | |
8. | Produkta vienības izmaksu un zemākās cenas kalkulācija | 90 |
8.1. | Uzņēmuma cenu politika | 90 |
8.2. | Izmaksu aprēķins | 90 |
8.3. | Iespējamā peļņas līmeņa pamatojums | 93 |
8.4. | Zemākās cenas aprēķins | 94 |
8.5. | Paredzamā cenu politika ievedot tirgū jaunos produktus | 96 |
Kopsavilkums | 96 | |
9. | Ražošanas plānošana | 97 |
9.1. | Ražošanas apgrozījuma plānošana | 97 |
9.2. | Investīciju apjoma plānošana | 99 |
9.3. | Pamatlīdzekļu plānošana | 100 |
9.4. | Personāla plānošana un izmaksas | 102 |
9.5. | Uzņēmuma finanšu pārskati | 103 |
9.5.1. | Peļņas/zaudējumu pārskats | 103 |
9.5.2. | Naudas plūsmas pārskats | 103 |
9.5.3. | Bilances pārskats | 105 |
Kopsavilkums | 106 | |
10. | Jaunā produkta prečzīme un reklāmas kampaņa | 107 |
10.1. | Produkta precčzīme un logo | 107 |
10.2. | Uzņēmuma „EFL” vizītkarte | 107 |
10.3. | Kopšanas instrukcija | 108 |
10.4. | „EFL” uzņēmuma iepakojuma dizains | 109 |
10.5. | Reklāmas kampaņa | 110 |
Kopsavilkums | 112 | |
Secinājumi un Priekšlikumi | 113 | |
Literatūras saraksts | 115 |
Secinājumi un Priekšlikumi
• Uzņēmuma mērķa auditorija ir sievietes vecumā 18 - 65 gadi, ar vidējiem un augstiem ienākumiem. Potenciālo klientu vidū sākuma stadijā ir tikai sievietes, jo sievietes apģērbu ziņā ir impulsīvākas nekā vīrieši, sievietes biežāk iepērkas un nežēlo naudu kleitu iegādei.
• Kvalifikācijas darba ietvaros izstrādāta 7 vakartērpu kolekcija „Dekadences zvaigzne”;
• Kolekcijas krāsu gammu veido melnie, baltie, sarkanie un zili toņi;
• Kolekcijā izmantotas dārgas franču un itāļu mežģīnes, trikotāžas un zīda audumi;
• Katram kolekcijas modelim izveidots mākslinieciski tēlainais apraksts;
• Tika veikts materiālu raksturojums, noteiktas to ģeometriskie un struktūras raksturlielumi, lineāro izmēru izmaiņas, neburzāmība, drapēšanās, krāsnoturība, stingrība liecē;
• Izvēlētie un pārbaudītie materiāli pārsvara atbilst izvirzītajām prasībām, bet jāņem vērā zilas trikotāžas izstiepšanas pēc mazgāšanas un sarkanas šifona krāsas noturības krāsas noturību;
• Atbilstoši LR Ministru Kabineta noteikumiem 794. Un šūto izstrādājumu šķiedru sastāva marķējumam norādīts šķiedru sastāvs un kopšanas veids ar attiecīgiem simboliem.
• Izstrādāti 7 tērpu modeļu tehniskie zīmējumi un modeļkostrukcijas;
• Ražošanai paredzēto izstrādājumu modeļkonstrukciju izveidei uzņēmumā tiks lietota apģērbu projektēšanas programma „GRAFIS”;
• „STING” kleitai veikts paplašināts konstruktīvais projekts, kas sevī ietver lekālu izveidi, detaļu gradāciju, lekālu izveidojumu atbilstoši materiāliem un gatavā izstrādājuma kontroles mērījumu tabulu;
• Prezentācijas kolekcijas izveidē tika lietota tērpu mākslinieces, docentes Skaidras Deksnes apģērbu konstruēšanas un modelēšanas metodika.
• Tehnoloģiskās projektēšanas ietvaros tika izstrādāta kleitas „STING” tehnoloģiskās apstrādes secība, veikts laika normas aprēķins;
• Uzņēmumā ir nodarbināti trīs šuvējas. Katrā šuvēja izgatavos izstrādājumu no sākuma līdz beigām līdz ar to darba dalīšanas nepastāv;
• Atbilstoši izstrādājumu sortimentam un pielietotajiem materiāliem tika izvēlētas tehnoloģiskās iekārtas.
…
Darba mērķis ir izstrādāt projektu uzņēmumam, kas nodarbojas ar tērpu kolekciju mazu sērijveida ražošanu, kā arī atsevišķu individuālu pasūtījumu veikšanu. Lai realizētu darba mērķi ir izvirzīti uzdevumi: jāveic tirgus pētījumu; jāizveido kolekcijas dizains; jāpiemeklē atbilstošākie materiāli; jāveic produkta tehnoloģijas un ražošanas projektēšanu; jāveic izmaksu un cenu kalkulāciju; jāizveido zīmolu produkta virzīšanas tirgū.
Biznesa plāns uzņēmumam. Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas. Pielikumu nav.
- Jauna produkta izveide Ogres un Ikšķiles attīstības aģentūrā un mārketinga pasākumu kompleksa izstrāde
-
Šūšanas darbnīcas izveide
Diplomdarbs119 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Tūrisma aģentūra "Tēvzeme". Jauna ekskursijas maršruta izveide
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Šūšanas uzņēmuma SIA „Capman” ražošanas un saimnieciskās darbības attīstība
Diplomdarbs augstskolai75
Novērtēts! -
Viesnīcas izveide Rīgā, Latvijā
Diplomdarbs augstskolai75
-
Tūrisma produkta izveide Latvijas laukos
Diplomdarbs augstskolai124
-
Riska un diversifikācijas loma investīciju fondu izveidē
Diplomdarbs augstskolai55
-
Atpūtas bāzes SIA "Mežasmi brīvdienas" izveide Talsu rajona Ģibuļu pagastā
Diplomdarbs augstskolai67