Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:871525
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 61 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Ievads    6
1.  Tūrisma produkta jēdziens, tā būtība un īpatnības    8
1.1.  Tūrisma produkta specifiskās iezīmes    9
1.2.  Tūrisma produkta komponentes    10
1.3.  Specifisku tūrisma produkta sastāvdaļas    12
1.4.  Produkta plānošanas pamatelementi    15
2.  Jauna produkta izstrāde    17
2.1.  Jauna produkta izstrādes būtība    17
2.2.  Produkta attīstība    25
3.  Tūrisma tirgus segmentēšana    27
4.  Tūrisma produkta virzīšana    32
4.1.  Mārketinga komunikāciju sistēma    32
4.2.  Produktu vai pakalpojumu virzīšanas process    34
5.  Lauku tūrisms    38
5.1.  Lauku tūrismam jēdziens un būtība    38
5.2.  Lauku tūrisma pazīmes    38
5.3.  Lauku tūrisma attīstība Latvijā    40
6.  SPA procedūras un to raksturojums    48
6.1.  SPA jēdziens    48
6.2.  SPA vēsturiskā izcelšanās    49
6.3.  Baltijas SPA vēsture    52
6.4.  Latvijas kūrortu vēsture    53
6.5.  Procedūras un kursi    59
7.  Tirgus iespēju analīze    67
7.1.  Ārējās vides analīze    67
7.1.1.  Plānojamā lauku SPA kompleksa „Matīsāni” atrašanās vietas raksturojums    67
7.1.2.  Transporta infrastruktūra Jēkabpils un Aizkraukles rajonos    68
7.1.3.  Resursi tūrismam Jēkabpils un Aizkraukles rajonos    69
7.1.4.  Potenciālā mērķtirgus analīze    77
7.1.5.  Konkurentu izpēte un novērtējums    79
7.1.6.  Mārketinga komunikācijas    85
7.2.  Tūrisma vietas iekšējās vides analīze    87
7.2.1.  Uzņēmuma raksturlielumi    87
7.2.2.  Telpu raksturojums    88
7.2.3.  Plānojamie pakalpojumi un to cenas    92
7.2.4.  Darbinieku struktūra    100
8.  Finansu iespēju izpēte    103
8.1.  Investīcijas    103
8.2.  Darbības uzsākšanas izmaksas    106
8.3.  Ienākumu plānošana    106
8.4.  Izdevumu plānošana    110
8.5.  Peļņas un zaudējumu aprēķina analīze    117
  Secinājumi un priekšlikumi    118
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    122
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis ir izveidot tūrisma produktu – lauku SPA kompleksu „Matīsāni”, kurš spētu veiksmīgi darboties, apmierināt klientu vēlmes pēc klusuma, miera un atveseļošanās un arī nestu ieguldījumu gan pagasta, gan reģiona attīstībā.
Pirmajā un otrajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta jēdziens, tā būtība un īpatnības, kā arī jauna produkta izstrāde.
Trešajā nodaļā tiek apskatīta tirgus segmentēšana, savukārt ceturtajā nodaļā – tūrisma produkta virzīšana. Piektajā nodaļā tiek apskatīts, kas ir lauku tūrisms, konstatētas tā pazīmes un aprakstīta tā attīstība Latvijā.
Sestā nodaļa ir veltīta SPA jēdziena apskatei, tā vēsturiskās izcelsmes noskaidrošanai, kā arī SPA procedūru attīstībai līdz mūsdienām. Sestā nodaļa aplūko arī kūrortu vēsturisko attīstību Baltijā un sīkāk Latvijā, kā arī apskata SPA produktus un pakalpojumus.
Tālākās darba nodaļas atspoguļo jau praktisku pētījumu – lauku SPA kompleksa analīzi un apskati. Septītā darba nodaļa ir veltīta tirgus iespēju analīzei, tas ir, ārējās un iekšējās vides analīzei. Savukārt, astotajā nodaļā tiek apskatīta finansu iespēju izpēte.
Tā kā z/s „Matīsāni” ir reāli eksistējoša vieta, tad bakalaura darbs ir izmantojams praktiski uzņēmējdarbības uzsākšanai. Darbā veiktie pētījumi noder topošā uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīzei, kā arī aptuvenu ieņēmumu un izdevumu apzināšanai.
Šobrīd pasaulē un Latvijā viena no perspektīvākajām ekonomikas nozarēm, kas attīstās visstraujāk ir tūrisms. Katru gadu miljoniem cilvēku apmeklē citas valstis, kā arī ceļo savas valsts iekšienē, lai labāk iepazītu apkārtējo vidi, dabu un valstu īpatnības.
Latvijas tautsaimniecībā arī tūrisms pamatoti ir uzskatāms par vienu no perspektīvākajām nozarēm. Līdz ar to pilsētas ir ieinteresētas attīstīties un piesaistīt aizvien jaunus viesus. Valsts var ieinteresēt citu valstu ceļotājus ar savu kultūrvēsturisko mantojumu, kā arī ar maz pārveidoto dabu, kas vēl joprojām ir bagāta, daudzveidīga, ar zemu piesārņojuma līmeni, neskatoties uz saimniecības un urbanizācijas attīstību.
Lauku tūrisms Latvijā pēdējo gadu laikā kļuvis pieprasīts gan vietējo, gan ārvalstu iedzīvotāju vidū. 2005. gadā tūristi Latvijas lauku naktsmītnēs pavadījuši ~325.330 gultas naktis, kas ir par 12% vairāk nekā pērn. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku dzīvo un strādā pilsētās, kur ikdienā bieži nākas piedzīvot stresa situācijas, negācijas, līdz ar to tas rada vēlmi pavadīt savu brīvo laiku ārpus pilsētas un tie, kuriem nav savas lauku mājas, labprāt izmanto lauku tūrisma naktsmītņu pakalpojumus, jo tās piedāvā atpūtu ārpus pilsētām, lauku vidē un atmosfērā prom no lielām cilvēku masām. Šajā darbības laukā pagaidām vēl ir iespējas izveidot jaunus, konkurētspējīgus uzņēmumus, kas dažādotu konkrētās lauku teritorijas ekonomiku, naktsmītņu īpašniekiem dotu papildus līdzekļus, kas pavērtu plašākas saimnieciskās darbības iespējas lauku ainavas sakopšanai un radītu papildus darba vietas vietējiem iedzīvotājiem. Veiksmīgas darbības rezultātā paveras iespējas paplašināt pakalpojumu piedāvājumu, līdz ar to piesaistot jaunus klientus.
Lauku tūrisma uzņēmumiem ir svarīgi saglabāt savu lauku vides atmosfēru un neļauties modernizācijas ietekmei, lai nezaudētu to pēc kā tiecas tūrists, dodoties uz laukiem – miers, klusums, apkārtējās vides un dabas nepārveidotība.
Šī bakalaura darba mērķis ir izveidot tūrisma produktu – lauku SPA kompleksu „Matīsāni”, kurš spētu veiksmīgi darboties, apmierināt klientu vēlmes pēc klusuma, miera un atveseļošanās un arī nestu ieguldījumu gan pagasta, gan reģiona attīstībā.


Lai sasniegtu šī kursa darba mērķi, jāveic sekojoši uzdevumi:
Jāiepazīstas un jāizanalizē visi pieejamie literatūras avoti par tūrisma produktu, tā veidošanu attīstību un virzīšanu, kā arī par SPA vēsturi un pakalpojumiem.
Jāapkopo statistikas informācija.
Jāapskata vispārēja situācija Latvijas lauku tūrisma tirgū.
Jāizveido tūrisma produkta – lauku SPA kompleksa "Matīsāni" projekts.
Jāveic finansu iespēju analīze lauku SPA kompleksam „Matīsāni”.
Jāveic secinājumi par paveikto, kā arī jāizvirza priekšlikumi attīstībai.

Darbā tiks izpētīta pieejamā informācija par piedāvātajiem tūrisma produktiem lauku SPA kompleksa apkārtējā teritorijā – kultūrvēsturiskie objekti, atpūtas iespējas, naktsmītņu un ēdināšanas iespējas, kā arī apzināts potenciālais mērķtirgus lauku SPA kompleksam.
Darbā tiks izmantoti tādas literatūras avotu grupas kā teorētiskā literatūra par tūrisma produktu latviešu, angļu un krievu valodā, literatūra par lauku tūrismu, statistikas dati par lauku tūrismu, pieejamā literatūra latviešu un angļu valodā par SPA jēdzienu, tā vēsturisko izcelšanos, attīstību Latvijā, kā arī par dažādiem SPA pakalpojumu veidiem gan interneta resursos, gan rakstos, gan grāmatās. Lai veiktu finansu izpēti, tika izmantots Latvijas lauku tūrisma asociācijas buklets „Finanšu plānošana un aprēķini. Biznesa plāna sastādīšana lauku tūrisma uzņēmumā.”. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tūrisma produkta izveide Latvijas laukos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/871525

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties