Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:549366
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  RAŽOŠANAS UZŅĒMUMU STARPTAUTISKĀS EKONOMISKĀS SADARBĪBAS VIRZIENI    10
1.1.  Ražošanas faktoru sagāde    10
1.1.1.  Materiālu iegāde un piegādātāju izvēle    10
1.1.2.  Ražošanas līdzekļu iegāde    17
1.2.  Produkcijas realizācija    22
1.2.1.  Produkcijas sadales kanāli    22
1.2.2.  Mārketinga stratēģijas izvēle    25
2.  NOZARES UN UZŅĒMUMA ANALĪZE    31
2.1.  Plastmasas izstrādājumu ražošanas nozares raksturojums    31
2.2.  Uzņēmuma raksturojums    37
2.3.  Plastmasas izstrādājumu tirgus analīze    42
2.4.  Uzņēmuma un tā konkurentu analīze    45
3.  UZŅĒMUMA STARPTAUTISKO EKONOMISKO SAKARU ATTĪSTĪBAS VIRZIENI UN TO NOVĒRTĒJUMS    50
3.1.  Uzņēmuma produkcijas sadales kanālu izvēles pilnveidošana    50
3.2.  Uzņēmuma mārketinga pasākumu produkcijas virzīšanai tirgū uzlabošana    53
3.3.  Uzņēmuma ražošanai nepieciešamo materiālu sagāžu plānošana    57
3.4.  Uzņēmuma ražošanas līdzekļu piegādātāju izvēles uzlabošanas iespējas    62
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    69
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    72
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba izstrādes gaitā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Plānojot materiālu sagādi, uzņēmums cenšas panākt izmaksu minimizēšanu,
ņemot vērā visus tos faktorus, kas var būt mainīgi pasūtījuma veikšanas un
piegādes procesā un ietekmēt kopējās izmaksas. Plānojot materiālu piegādes
globālajā mērogā pieaug transportēšanas laika un izmaksu loma;
2. Lēmumu par līdzekļu ieguldīšanu kādā no ražošanas faktoriem ietekmē ne
tikai ieguldījuma rentabilitāte, bet arī citi uzņēmējdarbības rezultātu
ietekmējošie faktori, kā piemēram, pieejamie brīvie naudas līdzekļi,
sasistības pret trešajām personām, plānotie ražošanas apjomi un citi faktori;
3. Uzņēmuma produkcijas sadales kanālu un mārketinga stratēģijas izvēle
notiek, pamatojoties uz uzņēmuma mērķiem, produkcijas īpatnībām,
pieejamiem finanšu līdzekļiem, uzņēmuma sagatavotību jaunajiem tirgiem un
citiem aspektiem;
4. Plastmasas izstrādājumu ražošanas nozare veido salīdzinoši nelielu daļu no
Latvijas kopējās tautsaimniecības, tās īpatsvars iekšzemes kopproduktā
sastāda mazāk nekā 1%, taču, tāpat kā citur pasaulē, plastmasas izstrādājumi
tiek izmantoti daudzās nozarēs, kā piemēram, kosmētikas ražošanā un
tirdzniecībā, pārtikas ražošanā, būvniecībā, un citās jomās, un pieprasījums
pēc plastmasas izstrādājumiem pastāvīgi pieaug;
5. Plastmasas reklāmas, tirdzniecības un dizaina elementu ražotāji darbojas
vienlīdzīgos apstākļos, tiem ir pieejami līdzīgi vai vienādi resursi par
vienādām cenām, katram uzņēmumam pieder salīdzinoši neliela tirgus daļa
un nav izteikta nozares līdera, kas liecina par to, ka uzņēmumi darbojas
pilnīgas konkurences apstākļos;
6. Uzņēmuma produkcija var konkurēt to valstu tirgos, kur darbojas līdzīgi
uzņēmējdarbības noteikumi, un ir pieejami resursi ar līdzīgiem noteikumiem
kā vietējā tirgū, kas nozīmē to, ka produkcija būs konkrētajos tirgos
konkurētspējīga gan kvalitātes gan cenas ziņā. Šādi tirgi ir Latvijas
kaimiņvalstis Lietuva un Igaunija;
7. Neskatoties uz to, ka Ķīnā ir iespējams iegādāties plastmasas materiālus par
8%-18% zemākām cenām, nekā šobrīd labākajam uzņēmuma piegādātājam
no Igaunijas, tas būtu iespējams tikai tad, ja uzņēmums ievērojami
paplašinātu savu darbību un būtu spējīgs uzturēt lielāku materiālu krājumu
daudzumu, vai arī, ja Ķīnas partneri piedāvātu izdevīgākus piegādes
nosacījumus;
8. Praksē lēmuma pieņemšana par ražošanas līdzekļu iegādi ir sarežģīts process.
Ja ražošanas līdzeklim nav noteicošā loma ražošanas procesā, tad galvenais
faktors ir pieejamie finanšu līdzekļi, bet to objektu izvēlē, kuri nodrošina
ražošanas pamatprocesu, lielāka nozīme ir iekārtas apkalpošanas servisa
ātrumam un kvalitātei.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −31,36 €
Materiālu komplekts Nr. 1333772
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautisko ekonomisko sakaru attīstības perspektīvu novērtēšana plastmasas izstrādājumu ražošanas uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/549366

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties