Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,99 (14%)
Cena ar atlaidi*:
12,21
Pirkt
Identifikators:752658
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 56 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Speciālie pasākumi kā organizācijas sabiedrisko attiecību sastāvdaļa    7
1.1.  Sabiedriskās attiecības, to nozīme uzņēmuma darbībā    7
1.1.1.  Sabiedrisko attiecību funkcijas    8
1.1.2.  Sabiedriskās attiecības kā integrētas mārketinga komunikācijas sastāvdaļa    14
1.2.  Speciālie pasākumi    18
1.2.1.  Speciālo pasākumu jēdziens    19
1.2.2.  Speciālo pasākumu plānošana    27
1.2.3.  Speciālo pasākumu nozīme sabiedriskajās attiecībās    30
1.3.  SIA "Very Berry" un tā vieta augļkopības un sulu ražotāju nozarē Latvijā    32
2.  SIA „Very Berry” sabiedrisko attiecību analīze    40
2.1.  SIA „Very Berry” komunikācijas analīze    40
2.2.  SIA “Very Berry” konkurentu komunikācijas analīze    48
2.3.  Intervijas ar sabiedrisko attiecību speciālistu rezultātu analīze    52
2.4.  Pētījuma rezultātu interpretācija    55
  Secinājumi un priekšlikumi    58
3.  SIA “Very Berry” komunikācijas plāns    60
3.1.  Projekta idejas izklāsts    60
3.2.  Projekta pamatojums    62
3.3.  Projekta mērķauditorija un komunikācijas kanāli    64
3.4.  Radošās iedejas konceptuāla izstrāde    68
3.5.  Projekta realizācijas gaitas apraksts    71
3.6.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    73
  Nobeigums    75
  Izmantotu literatūras avotu saraksts    76
  Pielikumi    82
Darba fragmentsAizvērt

3.6. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Autore uzskata, ka projekta īstenošanas rezultātā tiks sasniegti izvirzītie komunikācijas mērķi: Very Berry popularitāte celsies un līdz ar popularitāti palielināsies arī produktu noiets.
Mediju attiecību nodibināšanas rezultātā celsies publicitāte, kas veicinās zīmola atpazīstamību un popularitāti uzņēmuma mērķauditoriju starpā. Autore uzskata, ka mediju attiecības nākotnē palīdzēs uzņēmumam vieglāk virzīt tirgū jaunus produktus (dabīgs limonādes, saldētas ogas u.c.). Tā kā zīmols būs populārs un pēc tā būs pieprasījums, veikalu īpašnieki būs spiesti iekļaut Very Berry produktus sortimentā, lai apmierinātu savu klientu velmes; tas attiecās arī uz restorāniem un kafejnīcām.
Restorānu un kafejnīcu velēšanos iekļaut Very Berry produktus savās ēdienkartēs veicinās arī pavāru meistarklases un uzņēmuma sadarbība ar pavāriem sociālajos tīklos un mediju izdevumos (piem. Dienas Ēdieni).
Aktīva un interesanta komunikācija sociālajos tīklos un speciālo pasākumu rīkošana, piedalīšanās citu organizāciju rīkotājos pasākumos veicinās Very Berry zīmola popularitāti un atpazīstamību. Ekskursijas, Ogu lasīšanas festivāls un “Lielā talka” Kalna purvā informēs un pārliecinās sabiedrību par Very Berry produktu izcelsmes vietu.
Autore uzskata, ka komunikācijas plāna realizācija palīdzēs uzņēmumam nodibināt sadarbību arī ar produktu izplatītājiem: patlaban izplatītāju firmas atsakās sadarboties ar SIA “Very Berry”, jo, viņuprāt, uzņēmuma apgrozījums un pieprasījums pēc produkta ir pārāk mazs, lai izplatītājiem būtu izdevīgi nodarboties ar uzņēmuma piedāvāto produktu izplatīšanu.
Komunikācijas plāna rezultāti tiks vērtēti pēc publikāciju par uzņēmumu un zīmolu skaita un nozīmes, uzņēmuma produktu noieta izmaiņām.
Specialo pasākumu (Ogu lasīšanas festivāls un “Lielā talka” Kalna purvā) rezultāti tiks vērtēti pēc publikācijām, pasākuma apmeklētību un dalībnieku aptaujām.
Tā kā viens no komunikācijas plāna uzdevumiem ir atrisināt SIA “Very Berry” problēmu, kas ir saistīta ar uzņēmuma lielumu, tad viens no komunikācijas plāna rezultātu novērtējuma kritērijiem būs aicinājumi un atļaujas piedalīties tādos tirdziņos kā “Kalnciema kvartāla tirdziņš” un “Bazārs Berģa Bazārā”.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Speciālo pasākumu izmantošana SIA "Very Berry" popularizēšanai Latvijas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/752658

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties