Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:365963
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 56 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga audita teorētiskie pamati    8
1.1.  Mārketinga audita būtība    8
1.2.  Mārketinga audita mērķi    10
1.3.  Mārketinga audita veikšanas posmi    11
1.4.  Mārketinga audita īpatnības    12
1.5.  Nodaļas secinājumi    13
2.  Uzņēmuma OY „Lumene” mikro vides pētījums    14
2.1.  Mārketinga audita veikšanas iemesli    14
2.2.  Saimnieciskās darbības īss raksturojums    15
2.3.  Galvenās tirgus daļas un finanšu raksturojums    16
2.4.  Īss preces aprakst    18
2.5.  SMART mērķi    20
2.6.  Mērķa patērētāja profils    21
2.7.  SVĪD analīze un mārketinga mix    23
2.8.  Mērķa tirgus izvēles stratēģijas noteikšana    25
2.9.  Anketēšana rezultāti    28
2.10.  Nodaļas secinājumi    33
3.  Baltkrievijas kosmētikas tirgus apskats    35
3.1.  Nozares perspektīvas un trendi    35
3.2.  Tirgus analīze    37
3.3.  Nodaļas secinājumi    44
4.  Uzņēmuma OY „Lumene” ārējās vides pētījums    47
4.1.  Ekonomiskas un tehniskais šķērsgriezums    47
4.2.  Politiski –tiesiskais šķērsgriezums    53
4.3.  Sociālais-kultūras šķērsgriezums    55
4.4.  Nodaļas secinājumi    58
  Secinājumi    61
  Priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu sarakst    68
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi pēc Baltkrievijas kosmētikas tirgus analīzes rezultātiem:
1. Pēc Baltkrievijas ekspertu vērtējuma parfimērijas un kosmētikas tirgus katru gadu tiek papildināts ar jauniem produktiem. Pastāvīgi palielinās mājsaimniecību izdevumi mājās lietojamai kosmētikai un medicīniski-profilaktiskajiem līdzekļiem.
2. Kosmētikas produkcijas patēriņš Baltkrievijā ieņem trešo vietu pēc pārtikas un sadzīves ķīmijas precēm. Tas ir viens no jaunākajiem valsts rūpnieciskās ražošanas segmentiem.
3. Pēdējos gados par līderiem starp skaistumkopšanas precēm ir ierindojušies arī pret - novecošanas kosmētiskie līdzekļi, kuros par pamatu kā komponenti izmantoti ikri, vitamīni А, С, Е, retinols un kafijas augļi.
4. 2012 un 2013, gadā ir vērojams mērens šo kosmētisko līdzekļu apjoma tirgū pieaugums, kas ir pozitīva tendence un sola zīmola Lumene kosmētikas līnijai - Body Refresh un Arctic Spa (attīrošie dušas gēli un ādas skrubji), labus panākumus.
5. Iegūtie dati parādīja, ka 40% no Baltkrievijas ķermeņa kopšanas līdzekļu tirgus aizņem matu un ādas kopšanas kosmētiskie līdzekļi. Ņemot vērā šo secinājumu varētu domāt, ka līdzīgi attīstās arī pret - saules aizsardzības kosmētisko līdzekļu tirgus sektors (lai pasargātu ādu no foto novecošanās).
6. Tiešās pārdošanas daļa ir nedaudz palielinājusies patiecoties plašākai MLM (multi-level marketing) (līdzīgi Oriflame, Avon un Mary Cay). Lumene nav MLM uzņēmums, jo neizmanto tiešo pārdošanu. Tātad uzņēmums nevar konkurēt ar Oriflam un Avon ar sortimentu, bet var konkurēt ar cenu, jo visi minētie uzņēmumi strādā zemo un vidējo cenu segmentā.
7. Praktiski 80% no ķermeņa kopšanas līdzekļiem vēl joprojām tiek pārdoti izmantojot mazumtirdzniecību - caur universālveikaliem un tirgiem, kas dominē Baltkrievijā. Tāpēc uzņēmumam Lumene būtu nepieciešams izmantot tradicionālo preču pārdošanas modeli - uz vietas (reāla pārdošana), nevis izmantojot internetu (virtuālā).
8. Baltkrievijas uzņēmumu tirgus daļa dekoratīvās kosmētikas segmentā ir salīdzinoši niecīga - 8.7% no kopējā tirgus apjoma. Darbā ir parādīts, ka MLM (multi-level marketing) uzņēmumi Oriflame un Avon ir šī segmenta līderi ar kopējo tirgus daļu apmēram 20%. Tātad galvenie Lumene zīmola konkurenti būs ārvalstu uzņēmumi, kas salīdzinot ar Baltkrievijas uzņēmumiem aizņem ievērojamu tirgus daļu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,15 €
Materiālu komplekts Nr. 1355562
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Somijas kosmētikas uzņēmuma OY "Lumene" mārketinga audits Baltkrievijas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/365963

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties