Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,70 (12%)
Cena ar atlaidi*:
12,50
Pirkt
Identifikators:548411
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2019.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Sociālās atbildības koncepts    7
1.1.  Korporatīvā sociālā atbildība    7
1.2.  Individuālā sociālā atbildība    8
1.3.  Mediju sociālā atbildība    8
2.  Sociālie mediji    10
2.1.  Sociālo mediju auditorijas motivācija satura tālākā izplatīšanā    11
2.2.  Sociālo mediju satura ietekme uz auditoriju    11
3.  Auditorijas iesaiste un aktivitāte    14
3.1.  ATTN: dati    14
3.2.  Jubilee dati    16
3.3.  SoulPancake dati    17
4.  Auditorijas viedoklis un attieksme    20
4.1.  Sociāli atbildīga un izklaidējoša satura piemēru analīze    21
4.2.  Auditorijas viedoklis par sociāli atbildīga un izklaidējoša satura efektivitāti    22
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Nobeigums    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Atbildot uz pētījuma jautājumu, darba autors secina, ka mediju satura veidošanas
kontekstā, gadījumos, kad informācija tiek pasniegta kā fakta konstatācija, sociālās
atbildības koncepts izpaužas kā apņemšanās publicēt tikai patiesu un pamatotu saturu. Sociālās atbildības koncepts izpaužas arī kā sava pienākuma, izmantot sev pieejamo ietekmi sabiedrības informēšanā un izglītošanā, apzināta izpildīšana.
2. Atbildot uz pētījuma jautājumu, darba autors secina, ka sociāli atbildīgs un
izklaidējošs sociālo mediju saturs spēj ietekmēt auditoriju, radot vēlmi izvērtēt savu un apkārtējo cilvēku rīcību, kā arī sniedzot impulsu veikt aktīvas darbības kādas sociālas problēmas risināšanā.
3. Darba autors secina, ka sociālo mediju piedāvātās iespējas un ērtā informācijas
pieejamība ir radījusi iespēju jebkuram sabiedrības loceklim kļūt par viedokļu līderi,
izmantojot mērķtiecīgi veidotu saturu un pulcējot ap sevi domubiedru loku.
4. Veicot kontentanalīzi, autors secina, ka sociāli atbildīga un izklaidējoša satura
auditorijas iesaistes un aktivitātes rādītāji ir labāki par vidējiem rādītājiem sociālo
mediju satura industrijā, kas norāda uz satura kvalitāti un spēju mudināt auditoriju
uz diskusiju.
5. Darba autors secina, ka nav nosakāms konkrēta veida veiksmīgākais sociāli atbildīga un izklaidējoša satura formāts. Šāda satura izdošanos nosaka, balstoties uz satura ideoloģisko mērķi, pareizi izvēlēta mērķauditorija, platforma un satura narratīva kvalitāte.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1378651
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociāli atbildīga un izklaidējoša audiovizuālā satura efektivitāte sociālo mediju auditorijas ietekmēšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/548411

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties