Secinājumi
1. Atbildot uz pētījuma jautājumu, darba autors secina, ka mediju satura veidošanas
kontekstā, gadījumos, kad informācija tiek pasniegta kā fakta konstatācija, sociālās
atbildības koncepts izpaužas kā apņemšanās publicēt tikai patiesu un pamatotu saturu. Sociālās atbildības koncepts izpaužas arī kā sava pienākuma, izmantot sev pieejamo ietekmi sabiedrības informēšanā un izglītošanā, apzināta izpildīšana.
2. Atbildot uz pētījuma jautājumu, darba autors secina, ka sociāli atbildīgs un
izklaidējošs sociālo mediju saturs spēj ietekmēt auditoriju, radot vēlmi izvērtēt savu un apkārtējo cilvēku rīcību, kā arī sniedzot impulsu veikt aktīvas darbības kādas sociālas problēmas risināšanā.
3. Darba autors secina, ka sociālo mediju piedāvātās iespējas un ērtā informācijas
pieejamība ir radījusi iespēju jebkuram sabiedrības loceklim kļūt par viedokļu līderi,
izmantojot mērķtiecīgi veidotu saturu un pulcējot ap sevi domubiedru loku.
4. Veicot kontentanalīzi, autors secina, ka sociāli atbildīga un izklaidējoša satura
auditorijas iesaistes un aktivitātes rādītāji ir labāki par vidējiem rādītājiem sociālo
mediju satura industrijā, kas norāda uz satura kvalitāti un spēju mudināt auditoriju
uz diskusiju.
5. Darba autors secina, ka nav nosakāms konkrēta veida veiksmīgākais sociāli atbildīga un izklaidējoša satura formāts. Šāda satura izdošanos nosaka, balstoties uz satura ideoloģisko mērķi, pareizi izvēlēta mērķauditorija, platforma un satura narratīva kvalitāte.…