Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:990570
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    5
  ANNOTATION    6
  ANNOTAATIO    7
  SAĪSINĀJUMI    8
  IEVADS    9
1.  SIA „AITIŅLAUVAS”    11
1.1.  SIA „Aitiņlauvas” uzņēmuma apraksts    11
1.2.  Valgundes pagasta raksturojums    11
1.3.  Atpūtas komplekss „Aitiņlauvas” kā tūristu piesaistes objekts    13
1.4.  Atpūtas kompleksa „Aitiņlauvas” SVID analīze    14
2.  ĀRĒJIE SAKARI    15
2.1.  Ārējo sakaru būtība    15
2.2.  Ārējo sakaru speciālisti    16
2.3.  Ārējo sakaru mērķa grupas    16
2.4.  SIA „Aitiņlauvas” ārējie sakari    17
2.5.  Ārējo sakaru uzdevumi    17
3.  TŪRISMS    19
3.1.  Tūrisma vēsture un apraksts    19
3.2.  Tūristu motivācija un uzvedība    22
3.3.  Tūrisms kā produkts    24
3.4.  Latvijas tūrisma produkti    26
3.5.  Latvijas tūrisma produktu atpazīstamības veicināšana    26
3.6.  Tūrisma likums    27
3.7.  Tūrisma vieta valsts ekonomikā    29
3.8.  Latvijas tūrisma SVID analīze    30
3.9.  Valsts radītie nosacījumi tūrisma attīstībai    31
3.10.  Plānošanai un tūrisma attīstībai    32
3.11.  Ilgtspējīga tūrisma attīstība Latvijā    32
3.12.  Latvijas tūrisma attīstības pamatnostādnes 2009. – 2015. gadam    33
3.13.  Tūrisma mārketings    34
3.14.  Tūroperators    35
4.  SIA „AITIŅLAUVAS” ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVAS    37
4.1.  SIA „Aitiņlauvas” mērķauditorijas analīze    37
4.2.  Pētījuma gaitā iegūto rezultātu analīze    38
4.3.  SVID analīze Valgunde novadam    45
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    47
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    48
  PIELIKUMI    50
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Mūsdienu pasaules sociāli ekonomiskajos apstākļos arvien lielāku nozīmi iegūst komunikācija un ārējie sakari. Krīzes apstākļi ekonomikā liek meklēt īpašas metodes un īpašus ceļus un formas gan ārējo sakaru, gan dažādu komunikāciju formu meklējumiem, lai uzņēmumi izdzīvotu un attīstītos. Tāpēc tēma „SIA „Aitiņlauvas” ārējie sakari un to ietekme uz turpmāko attīstību” iegūst aktualitāti.
Bakalaura darbs izstrādāts sadarbojoties ar uzņēmumu SIA „Aitiņlauvas” un Valgundes novada domi.
Tāpēc bakalaura darba mērķis ir apzināt arējos sakarus uzņēmumā SIA „Aitiņlauvas” un tā attīstīšanas iespējas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, jāīsteno sekojoši uzdevumi:
1. noskaidrot, kas ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Aitiņlauvas”;
2. izpētīt „ārējie sakari” un to funkcijas;
3. izpētīt, kas ir tūrisms;
4. noskaidrot praksē SIA „Aitiņlauvas” pašreizējo situāciju un ārējo sakaru norises un izstrādāt priekšlikumus par SIA „Aitiņlauvas” attīstības iespējām.
Darba hipotēze:
Ja ārējie sakari veicinātu tūristu piesaistīšanu uzņēmumam, tad tas nodrošinātu pozitīvu ietekmi uz SIA „Aitiņlauvas” attīstību.
Pētījuma priekšmets: ārējo sakaru „iespējas”.
Pētījuma objekts: SIA „Aitiņlauvas” ārējie sakari.
Bakalaura darbs sastāv no ievada un 4 nodaļām ar apakšnodaļām. Teorētiska daļa iepazīstina ar tēmas teorētiskiem aspektiem, noskaidro:
• definīcijas;
• svarīgākos terminus;
• būtiskākās kategorijas;
• tā dod ieskatu svarīgākajās funkcijas un procesos;
• ļauj ieskatīties resursu izmantošanā.
Praktiska darba daļa pēc izzinējas priekšmeta konkretizēšanas tika izstrādāts pētījums ar mērķi noskaidrot praksē nepieciešamas iezīmes, kas raksturotu veiksmīgu uzņēmuma funkcionēšanu un attīstību, kā izpētes metodes tika izmantotas SVID analīze un aptauja. Praktiskajā pētījuma iegūtie dati pēc to apstrādes vispārināšanas un salīdzināšanas ar teorētiskajām nostādnēm tika izmantoti darba hipotēzes pārbaudei un apstiprināšanai.
Darba nobeigumā tika piedāvāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma turpmākajai attīstībai, izmantojot ārējos sakarus.

1. SIA „AITIŅLAUVAS”
1.1. SIA „Aitiņlauvas” uzņēmuma apraksts
SIA „Aitiņlauvas” (turpmāk tekstā uzņēmums) ir atpūtas komplekss un tūristu piesaistes objekts. Ideja radās, kad uzņēmuma īpašnieki viesojās kādā ārvalstu restorānā, kas bija arī atpūtas komplekss. Uzņēmējiem iepatikās tur un pēc gada viņi nolēma, izveidot kaut ko līdzīgu arī Latvijā. Uzņēmums tika dibināts 2006. gada Bauskā.
SIA „Aitiņlauvas” atrodas Rīga – Liepāja šosejas malā 22 km no Mārupes apvedceļa Uzņēmums ir atpūtas komplekss ar nosaukumu „Aitiņlauvas”, kurā ietilpst restorāns, bistro, naktsmītnes, pirts un baseins, konferenču zāle, banketu zāle, terase. Ārpusē ir ierīkots bērnu rotaļu laukums un autostāvvieta.
„Aitiņlauvas” uzskatāmas par atpūtas kompleksu, jo tajā ir pirts un baseins, naktsmītne, rotaļu laukums, ēdināšana. Respektīvi, ir pakalpojumi, kas veicina apmeklētāja atpūtu.
Atpūtas komplekss ir būvēts mednieku stilā, kas rada ieinteresētību tūristu vidū, jo gan interjerā, gan eksterjerā ir izmantoti dzīvnieku izbāzeņi. Paši saimnieki ir mednieki. Atpūtas kompleksa galvenā sastāvdaļa ir restorāns, kurā pasniedz mednieku virtuvi. Uzņēmums ne tikai darbojas atpūtas kompleksa iekšienē, bet arī veicina uzņēmuma atpazīstamību, piedāvājot savus pakalpojumus izbrauciena pasākumos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties