Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:123928
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbā autors iepazīstina ar vienu no vadošajiem betonēšanas uzņēmumiem Latvijas būvniecības tirgū SIA “XXX“ mārketinga darbībām un attīstības perspektīvām augošajā būvniecības tirgū. Darba tēma aptver mārketinga stratēģiju pielietošanas iespējas, tiek analizēti SIA „XXX” pakalpojumi un veikta pētāmā uzņēmuma SVID analīze, esošo tirgus situāciju vienlaicīgi salīdzinot ar aktuālāko teorētisko informāciju mārketinga vadīšanas jautājumos.
Diplomdarba nosaukums: „Tirgus tendenču analīze un to ietekme uz uzņēmuma “XXX” darbību.
Tēmas aktualitāti nosaka tas, ka tirgus tendences ikvienā jomā nemitīgi mainās. Lai uzņēmuma attīstība būtu veiksmīga, perspektīva un konkurētspējīga, nepieciešams novērtēt to ietekmi uz uzņēmuma “XXX” darbību.
Diplomdarba mērķis ir veikt būvniecības tirgus tendenču analīzi un novērtēt to ietekmi uz uzņēmuma SIA “XXX”.
Darba pirmajā nodaļā autors apraksta tirgus attīstību kopš deviņdesmitajiem gadiem, tirgus tendences, kā arī tirgus izmaiņas pēc Latvijas iestāšanās ES.
Otrā nodaļa veltīta mārketinga procesiem uzņēmumā un pakalpojumu aprakstam, veicot pozicionēšanu un segmentēšanu, kā arī tiek analizēti galvenie konkurenti un to piedāvājums tirgū salīdzinājumā ar SIA „XXX”. Lai pilnībā varētu spriest par uzņēmuma attīstības iespējām būvniecības tirgū autors analizē SIA „XXX” ārējo un iekšējo vidi.
Trešajā nodaļā autors veic SVID analīzi, kuras rezultātā sniedz priekšlikumus darbības pilnveidošanai.
Valstī veiktās reformas un integrācija ES pozitīvi ietekmē ekonomisko attīstību. Latvija ir kļuvusi par vienu no valstīm ar visstraujākajiem attīstības tempiem Eiropā. Laika periodā, no 1996. gada līdz 2005. gadam, IKP Latvijā ir palielinājies vidēji gadā par 6,8%. Tas ir aptuveni divas reizes straujāk nekā ES, tomēr daudz vēl veicams, lai sasniegtu rietumvalstu labklājības līmeni.
Lai veicinātu straujāku ekonomikas attīstību valstī, attīstītajās valstīs Rietumeiropā, ASV, Japānā u.c vairākkārtīgi ir veikti valsts ieguldījumi būvniecības nozarē, jo būvniecības attīstības rezultātā palielinās pieprasījums arī citās tautsaimniecības nozarēs.
Būvniecības produkcijas apjoms un tirgus struktūra ir atkarīga no tautsaimniecības attīstības. Ja ekonomiskā situācija valstī pasliktinās, nekavējoties samazinās mājokļu būvniecība, tai seko komerciālo, ražošanas un infrastruktūras objektu būvniecības samazinājums. Savukārt, ekonomiskajai situācijai uzlabojoties, pirmās būvniecības aktivitātes ir jūtamas komerciālos uzņēmumos, tad ražošanas uzņēmumos un vienlaicīgi valsts un pašvaldību finansētās infrastruktūras objektos un, palielinoties ienākumiem, sāk paplašināties arī mājokļu būvniecība. Šāda attīstības secība ir konstatēta Eiropas Savienības valstīs un citur pasaulē.
Ņemot vērā investīciju augsto līmeni, var sagaidīt, ka arī nākamajos gados būvniecība turpinās strauji pieaugt.
Tāpēc diplomdarba aktualitāti varētu definēt sekojoši: tirgus tendences ikvienā jomā nemitīgi mainās. Lai uzņēmuma attīstība būtu veiksmīga, perspektīva un konkurētspējīga, nepieciešams novērtēt to ietekmi uz uzņēmuma “XXX” darbību.
Diplomdarba mērķis ir veikt būvniecības tirgus tendenču analīzi un novērtēt to ietekmi uz uzņēmuma SIA “XXX”.
Lai nonāktu līdz šī mērķa sasniegšanai nepietiek vien ar tirgus tendenču un attīstības izpēti ir nepieciešams arī apzināt un izvērtēt uzņēmuma konkurentus, uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, apzināt likumdošanas ietekmi, konkurentu spēku, darbinieku lomu un citu faktoru ietekmi uz uzņēmuma darbību, kas mieiedarbojoties veido pētāmā uzņēmuma attīstības iespējas un draudus.
Darba galvenie uzdevumi ir:
1.Analizēt Latvijas betonēšanas (būvniecības) tirgu, tendences (modi), pirktspēju, konkurenci;
2.Analizēt uzņēmuma “XXX” līdzšinējo darbību, veikt SVID analīzi;
3.Veikt tirgus tendenču un ietekmējošos faktoru analīzi un novērtēt to ietekmi uz uzņēmuma “XXX”, noteikt nepieciešamās izmaiņas, plānošanas virzienus;
4.Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma attīstībai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −51,45 €
Materiālu komplekts Nr. 1162754
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties