Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:552957
Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZVĒLES PAMATNOSACĪJUMI    4
1.1.  Mārketinga būtība un tā pamatprincipi    4
1.2.  Stratēģijas jēdziens un būtība    8
2.  SPORTA PREČU TIRGUS ANALĪZE LATVIJĀ    19
2.1.  Mazumtirdzniecības nozares apskats    19
2.2.  Sporta preču tirgus raksturojums    25
3.  SIA “TENISS” DARBĪBAS ANALĪZE    31
3.1.  SIA “Teniss” finanšu analīze    31
3.2.  SIA “Teniss” iekšējā un ārējā vide    39
3.3.  SIA “Teniss” konkurentu analīze    44
4.  SIA ”Teniss” mārketinga stratēģijas izstrāde    48
4.1.  Sporta produktu mārketinga īpašības    48
4.2.  SIA “Teniss” mārketinga stratēģijas mērķis    49
4.2.1.  SIA “Teniss” mājas lapas pilnveidošana    50
4.2.2.  SIA “Teniss” interneta veikala veidošana    51
4.2.3.  SIA “Teniss” virzīšana sociālajos tīklos    53
4.2.4.  SIA “Teniss” virzīšanu meklētājprogrammās    53
4.2.5.  SIA “Teniss” mērķa auditorijas paplašināšanas iespējas    53
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    58
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    60
  Pielikums    64
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Pirms mārketinga stratēģijas izstrādes nepieciešams definēt uzņēmuma mērķus;
2. Teorijā pastāv sešas mārketinga stratēģijas: produkcijas, produkta, pārdošanas, mārketinga, pircēja un sociālā mārketinga;
3. Zilā okeāna stratēģija paredz sadarbību ar citiem dalībniekiem konkurences vietā;
4. Mārketinga pasākumu kopumu veido tādi elementi: produkts, cena, vieta, virzīšana, cilvēks, procesi, emocionālā vide. Katram uzņēmumam jāizvēlas to optimālā kombinācija;
5. Stratēģiskais menedžments paredz trīs piegājienus: ārējas vides analīze, mērķi un līdzekļi, aktīva pieeja, kas apvieno divas iepriekšējas;
6. Kopējais tirdzniecības (vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības) īpatsvars iekšzemes kopproduktā 2017. gadā veidoja 11,85%;
7. 2017. gadā tirdzniecībā bija nodarbināti 14,7% no nodarbināto personu skaita un tas ir lielākais rādītājs starp citām tautsaimniecības nozarēm;
8. 2018. gada 1. janvārī Latvijā bija reģistrēti 304 nodokļu maksātāji zem darbības “Sporta preču mazumtirdzniecība specializētajos veikalos”;
9. 35% no SIA “Teniss” apgrozāmiem līdzekļiem veido debitoru parādi, ka ir pamatojams ir pēcapmaksas sistēmas darbību ar patstāvīgajiem partneriem;
10. SIA “Teniss” bilancē ir pieaugošais īstermiņa kreditoru īpatsvars;

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Teniss" mārketinga stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/552957

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties