Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:997510
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2015.g. - 2017.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA    8
1.1.  Stratēģijas elementi    10
1.2.  Stratēģijas veidošanas ietekmējošie faktori    12
1.3.  Stratēģijas ieviešana un kontrole    22
1.4.  Mārketinga komunikācija un preču virzīšanas stratēģija    26
2.  SIA “ESTĒTS” DARBĪBA UN TĀS RAKSTUROJUMS    31
2.1.  Būvniecības nozares raksturojums    31
2.2.  Uzņēmuma raksturojums    35
3.  SIA “ESTĒTS” MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE    50
3.1.  Mārketinga stratēģija un tās ieviešana    51
3.2.  Mārketinga pasākumu novērtējums    60
3.3.  Mārketinga stratēģijas kontroles mehānisms    62
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    67
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Balstoties uz teorētisko materiālu par mārketinga stratēģiju izstrādāšanu, kā arī balstoties uz iegūto informāciju par pašu uzņēmumu, autors uzskata, ka bez mārketinga stratēģijas interneta veikals ebs.lv nespēs konkurēt vietējā tirgū.
Diplomdarba ietvaros autors formulēja šādus secinājumus:
1. Galvenie faktori uzņēmuma vadībai, kas ir jāņem vērā attīstot interneta veikalu ebs.lv un kopējo mārketinga stratēģiju, ir tādi, ka interneta veikala stiprās puses ir produkti, darbinieku kompetence un izmaksas, bet vājās puses, kurām ir nepieciešams pievērst uzmanību, ir organizatoriskā struktūra, pasūtījumu apstrāde.
2. Gan darbiniekiem, gan vadībai ir grūti noteikt uzņēmumam nepieciešamos preču krājumus konkrētam laika periodam, parasti mēnesim. Tā kā preču iepirkšanas laiks nesakrīt ar preču pārdošanas laiku, tad, lai spētu apmierināt klientu vajadzības un lai nezaudētu uzņēmuma pozīcijas būvmateriālu tirgū, uzņēmuma iepirkuma speciālistam nākas veidot ievērojamus preču krājumus savā noliktavā.
3. Uzņēmums ir izveidojies preču sortimentu, kurš tiek turēts atlikumā noliktavā un klients preci var iegādāties uzreiz, bet ir noteiktas preču grupas, kuras ir pieejamas tikai pēc pasūtījuma, kas ne vienmēr ir pozitīvais faktors uzņēmumam.
4. Uzņēmums piedāvā preces pēc pasūtījuma, kas ne vienmēr ir labākais un efektīvākais izvēles veids, jo celtnieki bieži vien nevar gaidīt 2-3 mēnešus, lai varētu saņemt pasūtīto preci.
5. Uzņēmums palielina savu apgrozījumu vietējā tirgū, pieaug arī uzņēmumā strādājošo darbinieku skaits.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Estēts" mārketinga stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/997510

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties