Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,13 (15%)
Cena ar atlaidi*:
12,07
Pirkt
Identifikators:430435
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sabiedrisko attiecību jēdziens un būtība    5
2.  Sabiedrisko attiecību vadīšanas process uzņēmumā    10
2.1.  Sabiedrisko attiecību plānošana    10
2.2.  Komunikācijas nozīme sabiedrisko attiecību vadīšanā un novērtēšanā    13
3.  Sabiedrisko attiecību veidošana Ventspils Galvenajā bibliotēkā    15
3.1.  Ventspils bibliotēkas darbības raksturojums    15
3.2.  Komunikācijas process Galvenajā bibliotēkā    15
3.3.  Komunikācijas efektivitātes izpēte un analīze    20
3.4.  Sabiedrisko attiecību speciālista funkcijas un turpmākā darba koncepcija    25
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    31
  Pielikumi    35
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Pamatojoties uz kvalifikācijas darbā izvirzīto mērķi un uzdevumiem, autore var izdarīt šādus secinājumus:
1) sabiedriskām attiecībām uzņēmumā jārealizē noteikti mērķi un jāveic konkrētas funkcijas;
2) sabiedrisko attiecību procesa vadīšanu jāveic vairākos posmos, kas ietver sevī problēmas noteikšanu, plānošanu un programmas sastādīšanu, darbības un komunikāciju, novērtējumu;
3) sabiedrisko attiecību darbībai uzņēmumā jābūt spējīgai ātri reaģēt uz negaidītām situācijām, nepieciešamības gadījumā veicot stratēģijas un taktikas maiņu, lai gala rezultātā sasniegtu uzņēmuma darbības mērķus;
4) komunikāciju vidi Galvenajā bibliotēkā veido starppersonu komunikācija, iekšējā komunikācija un komunikācija ar apkārtējo vidi;
5) Galvenajā bibliotēkā pastāv nelielas komunikācijas problēmas – pārsvarā darbojas lejupejošā informācija un trūkst pietiekamas atgriezeniskās saites komunikācijas procesā;
6) sabiedriskajā komunikācijā Galvenās bibliotēkas darbinieki izmanto sekojošus masu saziņas līdzekļus – presi, radio, televīziju, internetu, dažāda veida reklāmu, preses relīzes un dažādus publicitāti veicinošus paņēmienus (suvenīri, grāmatzīmes, bukleti, stendi u.c.);
7) sabiedrisko komunikāciju Galvenajā bibliotēkā nodrošina sabiedrisko attiecību speciālists;
8) Galvenās bibliotēkas sabiedrisko attiecību speciālista funkcijas ir ļoti plašas, un uzdevumu veikšanā ne vienmēr tiek piesaistīti citi bibliotēkas darbinieki, kas ar laiku var samazināt sabiedrisko attiecību speciālista darba kvalitāti un efektivitāti;
9) Galvenās bibliotēkas darbinieki veic nenovērtējamu darbu ar sabiedrību, par ko liecina bibliotēku uzturēšanas tehniskie rādītāji, daudzpusīgie pasākumi un jaunāko tehnoloģisko risinājumu ieviešana praktiskajā dzīvē;
10) intervijā iegūtie rezultāti parāda, ka Ventspils Galvenajā bibliotēkā starp kolēģiem pastāv labas un draudzīgas attiecības, piemēram, atbildēs uz apgalvojumu „Esmu lojāls bibliotēkai, kurā strādāju“ bija sekojošas atbildes: 74% darbinieku uzskata sevi par ļoti lojāliem un piederīgiem bibliotēkai, bet 26% atbildēja ar „vairāk jā“, taču negatīvās atbildes netika izvēlētas, kas ir vērtējams ļoti pozitīvi;
11) apgalvojumā „Uzskatu, ka bibliotēkas publiskais tēls atbilst patiesajai situācijai“ darbinieku viedoklis pārsvarā bija „vairāk jā“ (51%), bet 17% darbinieku uzskata, ka tēls sabiedrībā pilnībā atbilst patiesai situācijai; negatīvās atbildes „vairāk nē“ bija 25% un „nē“ – 7% gadījumu, kas nosaka, ka sabiedrisko attiecību speciālistam nopietni jāizvērtē Galvenās bibliotēkas publiskā tēla veidošanas mehānisms;
12) atbildes uz apgalvojumu „Bibliotēkā tiek atbalstīti dažādu kolektīvu pasākumu organizēšana“ bija sekojošas: „jā“ izvēlējās 58% darbinieku, „vairāk jā“ – 35%, bet negatīvās atbildes „vairāk nē“ – 5% un „nē“ – 2% darbinieku, kas parāda, ka korporatīvo pasākumu organizēšana attaisnojas.
Pēc izdarītiem secinājumiem autore iesaka realizēt šādus priekšlikumus:
1) izveidot jaunu, mazāk sarežģītu un sadrumstalotu Ventspils bibliotēkas pārvaldes struktūru, regulāri analizējot tās darbību;
2) Galvenās bibliotēkas direktoram sadarbībā ar citiem vadošajiem darbiniekiem rūpēties vispirms par savu darbinieku mikroklimatu, regulārāk organizējot sapulces un korporatīvos pasākumus;
3) SA speciālistam izstrādāt efektīvu darba koncepciju, paredzot mērķi, uzdevumus, striktu darba plānojumu ar stratēģiskiem, operatīviem un organizatoriskiem pasākumiem;
4) SA speciālistam izstrādāt un izmantot darbā regulāri aptaujas, intervijas un veikt SA novērtējumu, teoriju saistot ar praksi;
5) bibliotēkas vadībai sadarbībā ar radio raidījumiem vairāk organizēt dažādas viktorīnas, spēles, to uzvarētājiem piedāvājot īpašus bibliotēkas pakalpojumus vai atlaides esošajā pakalpojumu cenrādī.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −20,78 €
Materiālu komplekts Nr. 1308117
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību nozīme uzņēmuma efektīvas darbības sekmēšanai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/430435

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties