Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:298949
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 42 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Integrēto mārketinga komunikāciju (IMC) būtība   
1.1  Tirgzinības vidi veicinoši faktori   
1.2.  Reklāma un tās izplatīšanas efektīvākie līdzekļi   
1.3.  Sabiedrisko attiecību metožu pielietojumu nozīmīgums   
1.4.  Zīmolvedības loma mūsdienās organizācijas darbībā   
2.  Autoskolas „X” darbības analīze   
2.1.  Komunikācijas priekšrocības un trūkumi organizācijas darbībā   
2.2.  Autoskolas “X” SVID analīze   
2.3.  Ārējo komunikāciju nozīme organizācijas darbībā   
3.  Integrēto mārketinga komunikāciju pielietošana autoskolas “X” darbības pilnveidošanai   
3.1.  Darbības plāns organizācijas darbības pilnveidošanā   
3.2.  Priekšlikumi organizācijas darbības tālākai pilnveidošanai iekšējās un ārējās komunikācijas uzlabošanai   
  Nobeigums   
  Secinājumi un rekomendācijas   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un rekomendācijas
Secinājumi:
Integrētās mārketinga komunikācijas balstās uz visu organizācijas departamentu sadarbošanos.
Iekšējā komunikācija – darbinieki un ārējā komunikācija – attiecības ar klientiem, konkurentiem un PSL ir būtiska integrēto mārketinga komunikāciju sastāvdaļa.
Autori ir vienisprātis par to, ka svarīgi un neizslēdzami ir ne tikai noteikt mērķa tirgu, bet arī apmierināt patērētāju vajadzības.
Mikrovidē jāpievērš uzmanība faktoriem, ka skar pašu organizāciju sākot no klientiem beidzot ar darbiniekiem.
Makrovidi ietekmēt ir grūtāk, jo tās būtību nosaka ne tikai pati organizācija, bet sociālie procesi, kas notiek , piemēram, valstī.
Latvijas ekonomiskā situācija veicina pakalpojumu un maksas izglītības pieprasījuma samazināšanos, tas rada draudus tādām organizācijām, kā piemēram, autoskolām.
Gan no psiholoģiskā, gan teorētiskā viedokļa teorētiķi un praktiķi pamato, ,ka reklāma piesaista uzmanību, iedarbojas uz patērētāja apziņu un rada interesi par preci vai pakalpojumu.
Veiksmīga plašsaziņas līdzekļa izvēle sasniedz mērķa auditoriju, kas ir potenciāli klienti.
Galvenais reklāmas mērķis ir veicināt pieprasījumu pēc precēm vai pakalpojumiem.
Sabiedrisko attiecību speciālisti atbild par komunikācijas veidošanu ar dažādām mērķauditorijām: darbiniekiem, klientiem, partneriem, sabiedriskām organizācijām, plašsaziņas līdzekļiem.
Sabiedriskās attiecības ietver sadarbību starp organizāciju un tai apkārt esošām sabiedrības grupām.
Sabiedrisko attiecību specālistam ir jābūt ne tikai profesionālam savā pienākumu veikšanā, bet arī jādarbojas ētiski saskaņā ar sabiedrisko attiecību mērķiem.
Uzņēmuma veiksme atkarīga no priekšstata, un priekšstatu rada zīmols.
Produkta marka dod iespēju produktu tirgū atpazīt, līdz ar to rodas iespēja piesaistīt uzticamākos pārdevējus.
Zīmols identificē organizāciju.
Mūsdienu straujajā ritmā patērētāju vēlmes, līdz ar modi un uzskatiem mainās, tāpēc zīmolam , var būt nepieciešama atsvaidzināšana un renovācija.
SVID analīze palīdz novērtēt esošo situāciju organizācijā un noteikt attīstības iespējas.
Konkurence ir sāncensības starp organizācijām, tāpēc nemitīgi jāseko līdzi konkurentiem un to vājākās vietas jāizmanto, lai spētu gūt panākumus savā labā.
Pareizu plašsaziņas līdzekļu izvēle nodrošina veiksmīgu ārējo komunikāciju.
Pievēršot uzmanību reklāmas, stilam, tekstam un vizuālajam noformējam-iespējams sasniegt tieši izvēlēto mērķauditoriju,
Organizācijām regulāri jākomunicē ar saviem darbiniekiem, lai saprastu, ko nepieciešams pilnveidot un, kas jāmaina vadības stilā.
Vadītājām jāpiemīt lojalitātei, sapratnei un līdera spējām, lai iemantotu darbinieku uzticību.
Motivācija ir cilvēku potenciālo iespēju atraisīšanas process, un tā jāveic ne tikai ar atalgošanas pasākumiem, bet arī ar dodot iespēju darbiniekiem augt līdzi organizācijai.
Veiksmīga komunikācija un atgriezeniskās saites veidošana starp vadītāju un padoto nodrošina uzņēmuma mērķu sasniegšanu.
Ticāmākā reklāma ir tā ko cilvēks nodod-cilvēkam.
Internets ir populārs informācijas meklēšanas līdzeklis un spēj sniegt galveno informāciju.Tādēļ informācijai jābut patiesai, skaidrai un saprotamai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −40,79 €
Materiālu komplekts Nr. 1320086
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedriskās attiecības integrēto mārketingu komunikāciju kompleksā autoskolas "X" darbības pilnveidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/298949

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties