Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:501422
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 63 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Agrīnās bērnības posms pedagogu un psihologu atziņās    7
1.1  Agrīnās bērnības attīstības raksturojums    7
1.2  Bērna attīstības rādītāji    14
1.3  Bērna attīstības faktori    21
1.4  Rotaļu loma agrīnās bērnības bērnu attīstības veicināšanā    30
2.  Praktiskais pētījums par kustību ratoļu lomu    38
2.1  Darba organizācija un metodes    38
2.2  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    41
2.3  Pētījuma norise    47
2.4  Pētījuma rezultātu analīze    53
  Secinajumi    59
  Izmantotā literatūra un avoti    61
  Pielikumi    65
Darba fragmentsAizvērt

Pirmajos dzīves gados bērnam sāk veidoties pirmie priekšstati par uzvedību, par attieksmēm, jo vecāki un citi ģimenes locekļi ir viņa paraugs, atdarināšanas objekti. Bērnam pamazām veidojas saskarsmē ne tikai ar mammu, bet arī ar citiem ģimenes locekļiem, bērniem, pieaugušajiem.
Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt jaunākās pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības rotaļu procesā
Hipotēze: 2-3 gadus vecu bērnu saskarsmes veicināšana būs veiksmīga, ja:
• pedagoģiskajā procesā tiks izmantotas vecumam atbilstošas kustību rotaļas;
• ja tiek izvēlētas daudzveidīgas, interesantas un emocionālas kustību rotaļas
Darbs sastāv no teorētiskā un praktiskā daļas. Teorētiskā daļā autore veica metodiskās, pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēti, kurā analizē agrīnās bērnības vecumposma attīstības likumsakarības, analizē bērna attīstības rādītājus, un faktorus, kā arī raksturo rotaļu lomu agrīnās bērnības bērnu attīstības veicināšanā.
Darba praktiskajā daļā veikts empīriskais pētījums, kura bāze ir Rīgas X pirmsskolas iestādes divas 2-3 gadīgo bērnu grupas 28 bērni. Tika izstrādāts pētījuma plāns, bērnu prasmju novērošanas kritēriji un rādītāji, veikts bērnu sākotnējais vērojums. Tiek atlasītas kustību rotaļas, kuras iesaista 2-3 gadīgu bērnu dienas ritā, lai uzlabotu pamatkustību attīstību, lai uzlabotu bērnu prasmi sadarboties, ievērot elementārus rotaļas noteikumus Pēc rotaļu organizēšanas notiek atkārtotais prasmju vērojums, veikta rezultātu salīdzināšana un izdarīti secinājumi..
Empīriskajā pētījumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties