Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:140271
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 59 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    6
  Ievads    7
1.  Reklāma kampaņas kā viens no veidiem pakalpojumu virzībai tirgū    9
1.1.  Reklāmas teorētiskie aspekti    9
1.2.  Reklāmas attīstības vēsture    15
1.3.  Reklāmas kampaņu plānošana    18
1.4.  Reklāmas veidi un to izplatīšanas līdzekļu izvēle, veicot reklāmas kampaņas    24
  Reklāma laikrakstos    26
  Reklāma žurnālos    26
  Reklāma radio    27
  Intensitātes pakāpe informācijas līdzekļos    31
1.5.  Reklāmas kampaņu ietekmes veidi un to efektivitātes novērtējuma paņēmieni    31
2.  Latvijas reklāmas tirgus un Tele2 kā viena no lielākajiem reklāmdevējiem pozīcijas Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū    33
2.1.  Tele2 sniegto pakalpojumu attīstība un konkurētspēja telekomunikāciju pakalpojumu tirgū Latvijā    38
2.2.  Reklāmas kampaņas Tele2 pakalpojumiem Latvijā    41
3.  Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību tirgū    49
3.1.  Reklāmas kampaņas Tele2 pakalpojumiem efektivitātes izvērtējums    49
3.2.  Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju tirgū    50
3.3.  Tele2 sniegto pakalpojumu reklāmas kampaņu attīstības iespējas Latvijas reklāmas tirgū    60
  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    67
Darba fragmentsAizvērt

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu priekšnoteikumus veiksmīgai darbībai, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos, tādējādi arī uz sava sniegtās preces vai pakalpojuma virzību tirgū. Par līdzekli šādai darbībai kalpo reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode. Par cik Latvijā ir salīdzinoši plašs un daudzveidīgs telekomunikāciju pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem pakalpojumiem, tad arī Tele2 ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām pakalpojumiem, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajiem pakalpojumiem. Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, ne radio vai žurnāli vairs nav iedomājami bez reklāmas, jo tā ir kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu. Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā. Jo efektīvāka un patērētājiem saistošāka būs reklāmas kampaņa, jo reklāmdevējiem būs iespēja iekarot lielāku reklāmas tirgus daļu.
Darba mērķa izpildei izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Izpētīt reklāmas teorētiskos aspektus;
2. Izpētīt reklāmas veidus un to izplatīšanas līdzekļus;
3. Izpētīt reklāmas kampaņas ietekmes veidus un tās efektivitātes novērtēšanas paņēmienus;
4. Izpētīt Latvijas reklāmas tirgu un Tele2 kā viena no lielākajiem reklāmdevējiem pozīcijas tajā;
5. Izpētīt Tele2 attīstību un konkurētspēju Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū;
6. Izvērtēt Tele2 pakalpojumu reklāmas kampaņu efektivitāti;
7. Konstatēt reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju tirgū, to pozitīvos un negatīvos aspektus;
8. Izstrādāt secinājumus par reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū, kā arī piedāvāt risinājumus reklāmas kampaņu attīstībai Latvijas reklāmas tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas kampaņu ietekme uz "Tele2" pakalpojumu virzību tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/140271

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties