Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:283132
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 51 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Motivācijas teorētiskie aspekti   
1.1.  Motivācijas teorijas   
1.2.  Vadības stili   
1.3.  Personības motivējošie faktori   
2.  Uzņēmuma „Intercorcorp” raksturojums   
Darba fragmentsAizvērt

2.Uzņēmuma „Intercorp” raksturojums

Uzņēmums “Intercorp” ir dibināts 2007. gada augustā. Dibinātājs Aidamirs Bitavs un viceprezidente ir Larisa Gudim.
Uzņēmums darbojas Krievijā un Eiropā. Uzņēmuma produkts, kas tiek virzīts tirgū, ir programmas nodrošinājums, ko instelē maksāšanas terminālos. Tā ir programma – reklāmas un informācijas ievietošanai vai saņemšanai.
Uzņēmums piedāvā fiziskam personām ienākt biznesā un pelnīt naudu no apgrozījuma, kas ir veidojies caur šo maksāšanas terminālu. Cilvēks reģistrējas , noslēdz juridisku līgumu un kļūst par uzņēmuma reklāmas aģentu. Un saņem no 1- 12% atlīdzību no maksāšanas termināla apgrozījuma. Procentus veido attiecība kas ir veidojusies no personīgo jauno aģentu maksāšanas termināla apgrozījuma.
Šobrīd kompānija izstrādā vēl 2 papildus produktus, kuri būs pieejami jebkuram cilvēkam pasaule, jo tie tos varēs izmantot caur internetu. Tie būs reklāma caur internetu visā pasaule. Un apmaksa rēķinu padomju savienības teritorijā. Izdevīgums katram aģentam ir tāds, kad lietojot šī uzņēmuma produktus katrs aģents saņem naudu. Kompānijas devīze: „Lai tu vinnētu nevienam nav jazaudē”
Uzņēmums savu darbību veic caur internetu. Notiek prezentācijas internetā, kuras ir labi apmeklētas. Katra prezentācija vidējais cilvēku daudzums ir 200 un vairāk. To apstiprina fakts, kad saslēdzas tīklā 1 reizē vidēji 140 IP adreses un ir pieradīts, kad vidēji 1-5 cilvēki ir šajā prezentācija no katras IP adreses.
Autore šajā uzņēmuma ir līdere, jo ir grupā 600 aģentu. Autore veido šajā uzņēmuma skolas un vada prezentācijas, kas ļauj uzlabot visa uzņēmuma rādītājus.
Autore šajā uzņēmumā veido arī visas organizācijas darbību, jo atrodas līderu vidū, kas lemj par kompānijas nākotni. Šim uzņēmumam ir liela nākotne un tāpēc autores mērķis veidojot šo darbu ir pēc iespējas labāk saprast cilvēka personību ,lai varētu efektīvi vadīt savu un visas organizācijas darbību.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas aģentu motivēšana uzņēmumā "Intercorp"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/283132

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties