Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,70 (19%)
Cena ar atlaidi*:
11,50
Pirkt
Identifikators:370105
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    8
1.1.  Dienas kārtības teorija    8
1.1.1.  Dienas kārtības teorijas raksturojums    8
1.2.  Ziņu raidījums    10
1.2.1.  Ziņas jēdziens    10
1.2.2.  Televīzijas ziņas    10
1.2.3.  Ziņu veidi    11
1.2.4.  Ziņu veidošanas posmi    11
2.  METODOLOĢIJA    14
2.1.  Kontentanalīze    14
2.1.1.  Kontentanalīzes jēdziens    14
2.2.  Anketēšana    15
2.2.1.  Anketēšanas metode    15
2.3.  Intervēšana    16
2.3.1.  Intervēšanas metode    16
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    18
3.1.  Kontentanalīze    18
3.2.  Aptaujas anketas rezultāti    24
3.3.  Elektroniskā intervija    26
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra    29
  Pielikumi    31
  1.pielikums    31
  2.pielikums    45
  3.pielikums    50
Darba fragmentsAizvērt

Dienas kārtības noteikšana masu komunikācijā ir plaši izplatīta.1 Ziņu mediju dienaskārtība kļūst ievērojamā mērā par publikas dienas kārtību.2 Citiem vārdiem sakot, ziņu mediji nosaka publikas dienas kārtību.3
Valters Lipmans (Walter Lippmann) – dienas kārtības noteikšanas idejas intelektuālais tēvs, ziņu medijus salīdzināja ar logiem, kuri atrodas ārpus cilvēka vadošās pieredzes, un, kuri nosaka mūsu kognitīvās kartes par šo pasauli.4 Mediju dienas kārtības teorijas rašanos var datēt ar 1922. gadu, kad laikrakstu komentētājs Valter Lipmans konstatēja, ka medijiem ir liela vara attiecībā uz sabiedrību.5 Mediju dienas kārtības teorijas lielākās daļas pētījumu pamatā ir divi pieņēmumi:
1. Plašsaziņas līdzekļi neatspoguļo realitāti, viņi to filtrē un rada.
2. Plašsaziņas līdzekļu uzmanības koncentrācija uz kādu konkrētu problēmu, sabiedrībai liek to uzsvērt kā svarīgāko.6…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Raidījumu "Panorāma" un "Ziņas" dienaskārtības analīze: 2012.gada aprīlis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/370105

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties