Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:897772
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
1.  Klientu vajadzības un vēlmes    7
1.1.  Patērētāju vēlmes    9
1.2.  Patērētāja koncepcija    9
1.3.  Patērētāju rīcības psiholoģija    10
1.4.  Jaunu produktu vai pakalpojumu attīstība    10
1.5.  Mārketinga mikss (marketing mix) – taktiskais mārketings    13
1.6.  Patērētāju uzvedība un to ietekmējošie faktori    17
1.7.  Vajadzību apmierināšana etapi    20
2.  Mājdzīvnieku produktu un pakalpojumu tirgus Latvijā    22
2.1.  Uzņēmuma “GIZMA” darbības izpēte un analīze    24
2.2.  Jaunu produktu un pakalpojumu izaugsmes iespējas uzņēmumā ”Gizma”    29
  Secinājumi    46
  Priekšlikumi    47
  Nobeigums    48
  Literatūras un citu avotu saraksts    49
  Pielikumi    52
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Kvalifikācijas darba autora uztverē veiktais pētījuma mērķis- teorētiski izpētīt klientu vajadzības un vēlmes mājdzīvnieku rotaļlietu segmentā apgrozījuma palielināšanai uzņēmumā „GIZMA” ir sasniegts.
Iegūtie aptaujas rezultāti norāda uz nepieciešamību paplašināt, ieviest jaunus, daudzveidīgus produktus vai pakalpojumus uzņēmuma piedāvājuma klāstā, lai pielāgotos tirgus pārmaiņām un palielinātu uzņēmuma apgrozījumu samazinot izmaksas, padziļinātāk izzinot, apmierinātu patērētāju vajadzības un vēlmes ar empīriskās pētījuma metodes palīdzību.
Izmantojot teorētiskās literatūras avotus un analīzi, kā arī empīriskās metodes pielietošanu, palīdzēja produktīvi realizēt kvalifikācijas darba uzdevumu izpildi un gūt pareizās atbildes uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.
Pētījuma mērķa sasniegšanas un uzdevumu izpildes pakāpe- vērtēta kā atbilstoša BVK studiju iegūtām teorētiskām un praktiskām zināšanām veicot saimniecisko darbību un balstoties uz uzņēmējdarbības praksi.
Pētījuma ierobežojumi- pētījuma dotā izstrādes laika un kompetences trūkums pirmo reizi iztrādājot pētījumu, respondentu aptaujas ticamība, salīdzinoši maz pieejami zinātniskie raksti un iepriekš veiktie pētījumi par autora līdzīgu tematu.
Galvenie praktiskie priekšlikumi- piedāvāt vairākas aptaujas potenciāliem klientiem, ne tikai par klientu vajadzības izzināšanu piedāvājot turpmāk jaunus produktus vai pakalpojumus, bet arī par pašu produktu vai pakalpojumu, kas jau ir pieejams esošā uzņēmumā.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1392478
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties