Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:682007
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.08.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  Pieredzes MĀRKETINGA TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES    7
1.1.  Mārketinga būtība    7
1.2.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi    9
1.2.1.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi B2C uzņemumiem    9
1.2.1.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi B2B uzņemumiem    13
1.3.  Klientu pieredzes mārketings    14
2.  UZŅĒMUMA SIA “RSC NOMA” RAKSTUROJUMS    17
2.1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    17
2.2.  Būvgružu konteineru nomas un transporta pakalpojumi    18
2.3.  Uzņēmuma mārketings    20
3.  PIEREDZES MĀRKETINGA IESPĒJAS UZŅĒMUMĀ    23
3.1.  Klientu pieredze ar uzņēmuma būvgružu konteineru nomas un transporta pakalpojumiem    23
3.2.  Uzlabojumu iniciatīvas    27
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    31
  PIELIKUMI    32
Darba fragmentsAizvērt

Viens no galvenajiem uzņēmuma mērķiem ir veicināt sava produkta pārdošanu, vienlaikus apmierinot savu klientu vēlmes. Lai to izdarītu, uzņēmumam ir jāapzinās,kādas ir šīs klientu vēlmes, jaatrod atbilstošākais produkts un jākoncentrējās uz to segmentu, kas visvairāk atbilst patērētāju pieprasījumam. Tāpēc jebkuram uzņēmuma svarīgs ir mārketings un tā izvēlētās aktivitātes,kas vislabāk atbilst konkrētajam uzņēmuma un viņa darbības nozarei.
Mārketings ir preces virzīšana tirgū, kas attīsta preču un pakalpojumu apmaiņas procesus un veido attiecības starp uzņēmumu un pircēju. Tas sevī ietver tirgus un konkurentu izpēti,potenciālo pircēju vēlmju izzināšanu, ar mērķi padarīt produktus vai pakalpojumus pievilcīgākus klientiem un veicināt pārdošanu. Tas ir viens no svarīgākajām sastāvdaļām veiksmīgai uzņēmējdarbībai.Tas iedalās divos virzienos: B2C(Business to Customer), kas ir vērsts uz ikdienas patērētāju, un B2B(Business to bussiness), kas ir vērsts uz citiem uzņēmumiem. Darba autore savam pētijumam ir izvēlējusies uzņēmumu, kam ir gan B2C, gan B2B mārketinga virzieni.
Pētijuma izstrādes gaitā tiks analizēts un izskatīts uzņēmuma SIA”RSC noma” mārketings un tēmas ierobežojums - pieredzes mārketinga iespējas divu segmentu attīstībai: būvgružu konteineru noma un transporta pakalpojumi. Sākumā tiks aplūkotas pieredzes mārketinga teoretiskās nostādnes, lai izprastu, kā šo mārketinga veidu var pielietot uzņēmumā. Tālāk darba autore apskatīs esošos mārketinga veidus,kas jau tiek izmantoti uzņēmumā. Lai spētu rast risinājumus tālākām klientu pieredzes mārketinga aktivitātēm divu segmentu attīstībai, tiks veikta klientu pieredzes aptauja, kuras veidošanā darba autore konsultējās ar uzņēmuma pārdošanas nodaļas vadītāju. Darba beigās autore izstrādās secinājumus un priekšlikumus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1392855
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties