Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Pedagoga loma tikumisko vērtību veidošanā vecākā vecumposma bērniem pedagoģiskajā procesā

     

    Diplomdarbs57 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:167334
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Vērtības padagogu, psihologu un filazofu atziņās    8
1.1.  Tikumisko vērtību raksturojums    8
1.2.  Tikumisko vērtību izpratnes veidošanās vecākās pirmsskolas vecuma bērniem    11
1.3.  Pieaugušā loma tikumisko vērtību veidošanā    20
1.4.  Audzināšanas metodes pedagoģiskajā procesā    24
2.  Literāro darbu izmantošanas iespējas tikumisko vērtību izpratnes veidošanā    29
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    29
2.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    32
2.3.  Grupas raksturojums pētījuma beigās    49
  Secinājumi    52
  Literatūras un citu avotu saraksts    54
  Pielikumi    56
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pētījumā iegūtie dati ļauj izteikt vairākus pedagoģiskos secinājumus.
1. Mūsdienās par sabiedrības galveno attīstības nosacījumu vajadzētu izvirzīt garīgi bagātīgas personības veidošanu caur tautas tradīcijām un daiļliteratūru, attīstīt bērnā vispārcilvēciskās īpašības.
2. Tikumiskās audzināšanas uzdevums sniegt zināšanas par tikumību, kā arī veidot bērna paša vajadzības un motivācijas sfēru, izraisot viņā iekšējo aktivitāti, pamatojoties uz bērna vajadzībām un pārdzīvojumiem.
3. Vecākā vecumposma bērni, 5-7 gadi, ir periods, kad vislielākais uzsvars ir jāliek uz bērna vērtību apzināšanu un to izkopšanu. Tas ir socializācijas sākumposms, kad bērns iekļaujas kultūras un vispārcilvēcisko vērtību pasaulē, kad veidojas attiecības ar sava vecuma vienaudžiem un līdzcilvēkiem. Veidojas bērna attieksme pašam pret sevi, pret dabu. Notiek seviss izzināšanas process un labākais laiks tikumiskās vērtības izpratnes veidošanā.
4. Pedagoga prasme veidot saskarsmi ar bērniem un bērna audzināšana ģimenē- ir tikumiskās audzināšanas pamats. Pedagoga galvenais uzdevums, ar jēgpilnu pedagoģisko darbību iepazīstināt bērnus ar vispārcilvēcisko vērtību nozīmi, ielikt stingrus pamatus vērtību izpratnē bērna turpmākajai dzīvei. Kā arī vecākiem būtu jāņem vērā, ka bērna attīstību un izpratni par tikumiskajām vērtībām ietekmē ģimenē valdošais gars un audzināšanas stils, gan arī lietu vide, kurā bērns ikdienas uzturas

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,21 €
Materiālu komplekts Nr. 1355602
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoga loma tikumisko vērtību veidošanā vecākā vecumposma bērniem pedagoģiskajā procesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/167334

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties