Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:434673
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 62 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PAŅĒMIENU TEORĒTISKIE ASPEKTI    11
1.1.  Pārdošanas veicināšanas jēdziens    11
1.2.  Pārdošanas veicināšanas būtība, loma un mērķi    15
1.3.  Pārdošanas veicināšanas metodes    20
1.3.1.  Pārdošanas veicināšanas budžeta noteikšanas metodes    20
1.3.2.  Pārdošanas veicināšanas cenas metodes    23
1.3.3.  Pārdošanas veicināšanas ārpus cenas metodes    27
2.  PAKALPOJUMS KĀ MĀRKETINGA SASTĀVDAĻA    39
2.1.  Pakalpojumu klasifikācija    44
2.2.  Pircēja rīcība tirgū    45
3.  MOBĪLO TELEKOMUNIKĀCIJU ANALĪZE CEĻĀ UZ 5G    54
3.2.  Pārdošanas veicināšanas salīdzināšana uzņēmumos    58
3.2.1.  Dinamisko rindu analīze    60
3.3.  Pētījuma metodoloģija un rezultāti    61
3.3.4.  M. Portera 5 spēku analīze    72
4.  BITE LATVIJA UN TELE2 ATTĪSTĪBAS SCENĀRIJS    77
  SECINĀJUMI    88
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    92
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Telekomunikācijas nozares specifika diktē savus noteikumus, kas jāievēro un konkurenti jāapsteidz diezgan sīvos apstākļos, kurus apgrūtina fakts, ka ir minimālas iespējas izgudrot ko jaunu un sensacionālu un cenas ir ļoti līdzīgas starp uzņēmumiem.
2. Latvijā telekomunikāciju tirgus darbojas kā oligopols, kas rada uzņēmumu savstarpējo atkarību vienam no otra.
3. Pārdošanas veicināšana ir visvieglāk izmērāmais un novērtējamais komunikāciju kompleksa lielums, kas vērsts uz īstermiņa pasākumiem, taču pēdējā laikā mārketinga speciālisti meklē ilgtermiņa pasākumus, piemēram,lojalitātes kartes.
4. Cenu atlaides un kuponi, reklāma ir vieni no izplatītākajiem pārdošanas veicināšanas paņēmieniem.
5. Katra telekomunikācijas uzņēmuma pamatmērķis ir klienta izpēte, psiholoģiskais novērtējums un maksimāla iepazīšana, bez tā neizpildīšanas netiks apzinātas klienta vajadzības un piemēroti attiecīgi pakalpojumi.
6. Pirms izdarīt lēmumu – pirkt vai nepirkt kādu no „Bites” vai konkurentu pakalpojumiem, pircējs iziet cauri vairākiem pirkuma lēmuma pieņemšanas posmiem.
7. Var secināt, ka abiem uzņēmumiem ir diezgan līdzīgi pārdošanas veicināšanas pasākumi, tomēr Tele 2 aktīvāk izmanto televīzijas reklāmas mārketingu, līdz ar to abu uzņēmumu starpā ir sīva konkurence un grūtības piedāvāt nebijušus un inovatīvus pakalpojumus.
8. Ne vienmēr uzņēmumu pārdošanas veicināšanas pasākumi atbilst patērētāju vēlmēm, piemēram, reklāmas kampaņas, kas sola tikpat labus pakalpjumus kā Eiropā.
9. Pielietojot cikla metodi var secināt, ka pieaugot SIM kartes patēriņam, pieaug arī klientu skaits.
10. Telekomunikāciju nozares uzņēmumu attīstību ietekmē darbinieku trūkums un noturēšana, kā arī darbinieku noturēšanai nepietiek tikai ar atalgojumu, bet nozīmīga ir uzņēmuma iekšējā kultūra, karjeras izaugsmes un mācību iespējas, kā arī pozitīvas pārmaiņas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1384886
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties