Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:784333
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Darbā lietoto saīsinājumu saraksts    3
  Anotācija    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Banku nozares Latvijā raksturojums    8
2.  Uzņēmējdarbību reglamentējošie likumdošanas normatīvie akti    13
3.  AS ,,Parex banka” darbības raksturojums    17
3.1.  Uzņēmuma dibināšana un pamatdarbība    17
3.2.  Bankas būtiskākie finanšu rādītāji un to dinamika    18
3.3.  AS „Parex banka” daļa tirgū    26
3.4.  Parex bankas SVID analīze    33
4.  AS ,,Parex banka” mārketinga analīze    37
4.1.  Bankas mārketinga darbības koncepcijas    38
4.2.  Bankas produkti    40
4.3.  AS ,,Parex banka” zīmols    41
4.4.  Bankas produktu pozīciju nostiprināšana tirgū    42
4.5.  Bankas mārketinga stratēģija    44
4.6.  Jaunu Bankas produktu izstrāde    49
4.7.  Bankas produkta cena    50
4.8.  Bankas produktu virzīšana tirgū    51
4.9.  Bankas produktu izplatīšanas vieta    56
4.10.  Bankas pakalpojumu kvalitātes vadība    57
4.11.  Bankas mārketinga kontrole    60
  Secinājumi    63
  Priekšlikumi    66
  Izmantotās literatūras, likumu, citu normatīvo dokumentu un informācijas avotu saraksts    69
  Galvojums    74
  Pielikumi    75
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Mārketings ir nozīmīga jebkura uzņēmuma pastāvēšanas un attīstības sastāvdaļa. Par mārketinga nozīmīgumu profesors Jānis Ēriks Niedrītis grāmatā „Mārketings” raksta: „Pēc savas būtības mārketings un jo īpaši komunikāciju mārketings ir uzņēmuma stratēģiskās vadīšanas visbūtiskākā sastāvdaļa” [38, 6.lpp.]. Mārketinga process ir bezgalīgi radošs un ideju ietilpīgs. Tas sevī ietver gan produktu plānošanu, izstrādi, ieviešanu un virzīšanu tirgū, gan produktu cenu veidošanu, reklāmas un citu mārketinga pasākumu organizēšanu, preču izplatīšanu un skar ne tikai produktu ražotāju, bet arī produkta lietotāju. Patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšana ir mārketinga procesa galvenais uzdevums. „Pazīstamais General Electric vadītājs Džeks Velčs (Jack Welch) saviem padotajiem ir teicis: „Uzņēmumi nevar garantēt darbu, to var tikai klienti!”” [26, 36.lpp.]. Šobrīd, saspringtas un biznesa attīstībai nelabvēlīgas ekonomiskās situācijas apstākļos, kuru pastiprina sīvā konkurence tirgū, veiksmīgs mārketings ir viens no vissvarīgākajiem un nozīmīgākajiem sekmīgas uzņēmuma darbības garantiem.
Kvalifikācijas darba mērķis: veikt AS „Parex banka” mārketinga darba analīzi.
Darba uzdevumi:
1. Sniegt banku nozares raksturojumu;
2. Raksturot banku darbību reglamentējošo tiesiski normatīvo bāzi;
3. Analizēt AS „Parex banka” darbības rādītājus;
4. Veikt AS „Parex banka” SVID analīzi;
5. Izstrādāt priekšlikumus Bankas mārketinga procesa uzlabošanai.
Kvalifikācijas darba izstrādāšanai tika pielietotas šādas metodes: statistiskā metode uzņēmuma gadu pārskatu analizēšanai; tirgus izpētes metode, izmantojot SVID analīzi; aprakstošā metode, analizējot un salīdzinot mārketinga teoriju ar Bankā pielietotajiem paņēmieniem un izmantotajām metodēm mārketinga pasākumu kompleksa darbības nodrošināšanai; mārketinga pētījumu metode kvalitatīvas informācijas par tirgu iegūšanai, t.sk., informācijas vākšana ar interneta palīdzību; praktiskās pētījumu metodes - novērošana un apsekojums (informācijas iegūšana, izmantojot e-pastu, personiskas intervijas); tabulas un grafiskās attēlošanas metodes.
Pētījuma priekšmets: AS „Parex banka”.
Pētījumu objekts un laika periods: AS „Parex banka” mārketinga attīstība laikaposmā no 2005.gada līdz 2007.gadam.
Darba teorētiskā bāze: Praude V. un Beļčikovs J. „Mārketings”, Niedrītis J.Ē. „Mārketings”, Kotlers F. „Mārketinga pamati”, Kotlers F. „Kotlers par mārketingu”, Kaparkalēja D. „Tirgzinības pamati”, Rurāne M. „Finanšu menedžments”, Rurāne M. „Uzņēmuma finansu vadība” un Lībermanis G. „Tirgus, cenas, konkurence”, kā arī mācību materiālu komplekta pielikums „Vai Jūs vēlaties zināt vairāk?” kursam „Uzņēmuma darbības analīze un plānošana”. Laikraksts „Latvijas Avīze” un „Dienas Bizness”. Interneta vietnes: www.innovation.lv, AS „Parex banka”, Latvijas bankas un Latvijas komercbanku asociācijas mājaslapas. Uzņēmējdarbību reglamentējošo likumdošanas normatīvo aktu teorētiskā bāze – interneta vietne www.likumi.lv. Teorētiskās bāzes izpētes rezultāti darba autorei ļauj veikt AS „Parex banka” mārketinga kompleksa darbības nodrošināšanā izmantoto metožu, veidu un pasākumu pielietojamības izvērtēšanu un analīzi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A/s "Parex banka" mārketinga raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/784333

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties