Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:222096
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Organizācijas iekšējā komunikācija – teorētiskie aspekti    9
1.1.  Iekšējās komunikācijas modeli    15
1.2.  Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi    18
1.3.  Iekšējās komunikācijas kanāli un instrumenti    21
1.4.  Efektīvas iekšējās komunikācijas pamatprincipi    26
1.5.  Raksturīgākās problēmas iekšējā komunikācijā    28
2.  Organizācijas „XXXX” iekšējās komunikācijas izpēte    32
2.1.  Organizācijas „XXXX” raksturojums    32
2.2.  Iekšējās komunikācijas raksturojums „XXXX” biedrībā    34
2.3.  Empīriskā pētījuma norise un rezultāti    36
2.3.1.  Darbinieku anketēšana un to rezultāti    37
2.3.2.  Padziļinātās intervijas un to rezultāti    51
3.  Organizācijas „XXXX” iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas    56
3.1.  Iekšējas komunikācijas pilnveidošanas plāns 2015.gadam    56
3.2.  Organizācijas „XXXX” biedrības iekštīkla izstrādes plāns    60
  Secinājumu un priekšlikumu    63
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    66
  Pielikumi    69
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumu un priekšlikumu
Pamatojoties uz iekšējas komunikācijas teorijas izpēti, kultūras un izglītības biedrības „XXXX” analīzes, kā arī aptaujā un padziļinātās intervijās iegūtiem datiem, darba autors izdara sekojošus secinājumus:
1. Darbinieku aptaujas rezultāti liecina, ka vadība nepietiekami ņem vērā darbinieku viedokli par darba optimizāciju, tā uzskata 48 no 64 aptaujātiem respondentiem. Darbinieki vēlās vairāk izteikt savu viedokli un piedalīties plānošanā un lēmumu pieņemšanā, kā arī biežāk apspriesties ar vadītājiem. No tā var secināt, ka vadība nevelta pietiekami daudz laika savu darbinieku uzklausīšanai un viņu profesionālu vajadzību apmierināšanai.
2. Darbinieku aptaujas rezultāti pierādīja, ka „XXXX” biedrības darbinieki uzskata, ka vadība nevelta pietiekami daudz uzmanības neformālajai komunikācijai ar padotajiem, tā uzskata 52 no 64 aptaujātiem respondentiem. Turklāt, „XXXX” biedrības izpilddirektors savā intervijā atzina, ka iekšējā komunikācija ir diezgan „sausa”, trūkst personiskas komunikācijas un saliedēšanas pasākumus. No tā var secināt, ka darbinieki vēlās lai biedrības vadība veicinātu neformālu komunicēšanu darbinieku starpā.
3. Analizējot intervijas gaita iegūtos rezultātus par to ka sapulces netiek protokolēti kultūras un izglītības biedrībā „XXXX”. No tā var secināt ka biedrības darbiniekiem kuri nepiedalījās sanāksmēs nav pieejama informācija par sanāksmēs saturu. Tāpat arī sapulču lēmumi rakstveidā nav nekur pieejami darbiniekiem un viņi ir spiesti paši to meklēt, tā arī rodas baumas un tenkas. Par šo liecina arī darbinieku aptaujas rezultāti - lielāka daļa no darbiniekiem jaunumus uzzina no saviem kolēģēm nevis vadītājiem.
4. Aptaujas rezultātā tika noskaidrots, ka vairāk nekā puse no kultūras un izglītības biedrības „XXXX” darbiniekiem izjuta informācijas trūkumu, tā uzskata 48 no 64 aptaujātiem darbiniekiem. No tā var secināt, kā biedrības vadība neatrada nepiemērotu kanālu neveiksmīgai informācijas nodošanas, kā arī ir iespējams ka vadība vispār nenodrošina pietiekamu informācijas aprīti. Šis problēmas iemesls var slēpties aiz fakta, ka organizācijā nav noteiktas informācijas nodošanas reglamenta.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Organizācijas X iekšējās komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/222096

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties