Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:634661
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
Uzņēmums “Valmieras piens”,AS ir otrs lielākais piena pārstrādes rūpniecībā;
Uzņēmumā ir izstrādāta misija, vīzija un mērķi,stratēģiskie mērķi – taktiskie un operatīvie mērķi;
Analizējot konkurenci ar M.Portera 5 spēka modeļa palīdzību “Valmieras piens”,AS secinājām, ka, konkurence nozarē ir pietiekami liela; patērētājiem ir liela loma produkcijas noieta veicināšanā; piegādātājiem ir ietekme, taču ne noteicošā; uzņēmumam nav lielu jaunu konkurentu radīto draudu; aizvietotājpreces nopietnus draudus nerada;
“Valmieras piens”,AS ražoto produkciju skaits pārsniedz 113 preču nosaukumus, taču konkurences apstākļi un patērātāju vēlmes rada nepieciešamību ražot vēl kādu jaunu produktu (ko arī uzņēmums dara);
Uzņēmuma virzošais spēks ir produkcija. Lai uzņēmums turpinātu sekmīgi darboties piena produktu tirgū, vajag pareizi noteikt savu mērķi un stratēģijas, kā sasniegt uzstādītos mērķus.

Priekšlikumi:
Pilnveidot tehnoloģiju izstrādi, lai kāpinātu ražošanas tempus un samazinātu produkta pašizmaksu;
Jāturpina regulāri tirgus pētījumi, lai noskaidrotu savu vietu tirgū;
Aktīvi jāsako līdz konkurentu aktivitātēm, lai nezaudētu esošos un jaunos klientus;
Noteikt katrai uzņēmuma struktūrvienībai svarīgākos uzdevumus funkcionālās stratēģijas mērķu sasniegšanai;
Biznesa līmeņa stratēģijas īstenošanai – zemo izmaksu stratēģijā – uzņēmumam pildīt piena produktus polipakās, kas samazinās produkcijas pašizmaksu
“Valmieras piens”,AS fokusēšanās stratēģijā palielināt to klientu skaitu kas iegādājās produktus nefasētus, lielos apjomos( skolu ēdnīcas, lielveikalu ķēdes kas paši gatavo);
Piegādāt sveramo produkciju lauku veikaliem, lielveikaliem jo tā ir salīdzinoši lētāka.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,97 €
Materiālu komplekts Nr. 1239069
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A/s "Valmieras piens" iekšējās un ārējās vides analīze un ieteikumi stratēģijai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/634661

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties