-
Mazo un vidējo uzņēmumu analīze un attīstības iespējas Latvijā. SIA "Rasa-L"
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
27 vienības
Atsauces:
Ir
Laikposms:
2002.g. - 2007.g.
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −25,51 €
- Latvijas mediju auditorijas un saistītās reklāmas attīstības tendences
- Mazo un vidējo uzņēmumu analīze un attīstības iespējas Latvijā. SIA "Rasa-L"
- Reklāma kā komunikācijas forma starptautiskā uzņēmējdarbībā, tās īpatnības
Materiālu komplekts Nr. 1121432
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mazo un vidējo uzņēmumu analīze un attīstības iespējas Latvijā. SIA "Rasa-L"”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/880587
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/880587
E-pasts ir nosūtīts.