Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,70 (12%)
Cena ar atlaidi*:
12,50
Pirkt
Identifikators:662186
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS, DARBĪBA, VĒSTURE    9
2.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    13
2.1.  Makrovides analīze    13
2.2.  Tiešās ietekmes vides ananlīze    25
2.2.1.  Mikrovides analīze    25
2.2.2.  Iekšējās tiešās vides analīze    30
3.  SVID ANALĪZE    33
4.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS    35
4.1.  Uzņēmuma attīstības stratēģijas    35
4.2.  Biznesa stratēģijas    37
4.3.  Funkcionālās stratēģijas (īstermiņa mērķi)    44
5.  ĪSTERMIŅA PLĀNS STRATĒĢIJAS REALIZĒŠANAI    45
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    51
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    53
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
SIA “Parex Brokeru Sistēma” ir novators, jo bija 1. dibinātais muitas brokeru uzņēmums Latvijā. Uzņēmums atrodas monopolistiskās konkurences situācijā, jo:
• tas ir spējis saglabāt tirgus līdera pozīcijas savā specializācijas nozarē Latvijā;
• pieprasījums pēc uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem ir augsts, stabils, ar tendenci uz augšupeju.
Uzņēmuma mērķtirgu veido: Latvijas biznesa tirgus vidēja lieluma un lielas kompānijas, kuras nodarbojas ar kravu importa, eskporta un tranzīta ekspedīciju un pārvadājumiem, retāk uzņēmuma klienti ir kravu īpašnieki vai saņēmēji.
Tas, kas uzņēmumu padara labāku un atšķirīgu no konkurentiem, un uz ko uzņēmumam vajadzētu likt uzsvaru, pasniedzot informāciju par sevi potenciālajiem klientiem, ir:
• uzkrātā pieredze;
• augstā pakalpojumu kvalitāte, ko nodrošina uzņēmuma viena no lielākajām pievienotām vērtībam: augsti kvalificēti un kompetenti darbinieki;
• diferencētā mārketinga politika, jeb individuāla pieeja katram klientam.
Pie uzņēmuma stiprajām pusēm jāpieskaita arī tā ģeogrāfiskā atrašanās vieta - deklarantu posteņi, kuri atrodas tieši robežkontroles zonās.
Par uzņēmuma vājajām vietām jāatzīst tas, ka tam nav savu noliktavu un sava loģistikas transporta, līdz ar to uzņēmums kā papildus pakalpojumus nevar piedāvāt kravu pārvadāšanu un uzglabāšanu.
Neskatoties uz to, ka uzņēmums veic darbību visos Latvijas-Baltkrievijas un Latvijas-Krievijas robežkontroles punktos, kā arī Rīgas Tirdzniecības ostā, tas savu darbību varētu paplašināt, sākot piedāvāt savus pakalpojumus pa dzelzceļu pārvadājamām kravām, kā arī paplašināt savu darbību, uzsākot strādāt Ventspils un Liepājas ostās.
Nākotnē ieteicams pavērot kravu apgrozījuma izmaiņas Starptautiskajā lidostā Rīga. Ja tas ievērojami palielināsies, tad ir jāpārskata iespējas uzsākt darbību arī lidostā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns uzņēmumam SIA "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/662186

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties