Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:954204
Vērtējums:
Publicēts: 05.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 38 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  SIA “Industriālie projekti” mārketinga vides analīze    6
1.1.  SIA “Industriālie projekti” iekšējā vide    6
1.2.  SIA “Industriālie projekti” ārējā vide    11
1.2.1.  Makrovides faktori    11
1.2.2.  SIA “Industriālie projekti” pieprasījums    17
1.2.3.  SIA “Industriālie projekti” konkurenti    20
1.2.4.  SIA “Industriālie projekti” kontaktauditorijas    22
1.2.5.  Situācijas analīze    23
2.  SIA “Industriālie projekti” komunikāciju mērķi un stratēģijas    25
2.1.  Uzņēmuma “Industriālie projekti” mārketinga mērķi    25
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    26
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    28
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    30
3.  SIA “Industriālie projekti” mārketinga komunikāciju programma    32
3.1.  SIA “Industriālie projekti” korporatīvais tēls    32
3.2.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    33
3.3.  Tiešā mārketinga aktivitātes    38
3.4.  Reklāmas plāns    39
3.4.1  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    41
3.4.2.  Mediju stratēģija, taktika un mediju plāns    44
3.5.  SIA “Industriālie projekti” mārketinga komunikāciju budžets    48
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    53
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veicot SIA “Industriālie projekti” vidi ietekmējošo faktoru analīzi, var secināt, ka:
1. Uzņēmums “Industriālie projekti” ir dibināts 2010. gada 16. novembrī un, lai gan piedāvātie produkti atrodas dzīves cikla ieviešanas posmā un ir lielas izmaksas, kas saistītas ar to ieviešanu tirgū, uzņēmums spēj nodrošināt sev peļņu, piedāvājot plašu produktu klāstu.
2. Patērētāju tirgum tiek piedāvāti trīs produkti – organizatoriskie pakalpojumi, elektroniskais žurnāls „Dīva” un mājas lapa „hops.lv”, tāpēc SIA “Industriālie projekti” darbojas divos tirgus segmentos, kur organizatorisko pakalpojumu ņēmēji ir Rīgas un tās apkārtnē dzīvojošas privātpersonas, bet elektroniskais žunāls „Dīva” un mājas lapa ir paredzēts vienam kopīgam segmentam – sievietēm vecuma grupā no 20 līdz 50 gadiem, ar pastāvīgiem ienākumiem, tādā veidā sev nodrošinot plašu klientu loku.
3. SIA “Industriālie projekti” ir jauns uzņēmums un ir nepieciešams piesaistīt klientus un iekarot tirgu, tāpēc mārketingam ir liela nozīme, tomēr līdz šim veiktās mārketinga aktivitātes ir bijušas neefektīvas, tādējādi samazinot uzņēmuma attīstības tempus.
4. Ir vērojamas pozitīvas tendences attiecībā uz elektronisko žurnālu „Dīva” un mājas lapu „hops.lv”, jo Latvijā aizvien lielāks cilvēku skaits apgūst un lieto internetu, tādā veidā paplašinot potenciālo klientu skaitu, kā arī, šajā nozarē strauji attīstās dažādas tehnoloģijas, tādā veidā sniedzot iespēju uzņēmumam “Industriālie projekti” uzlabot šo produktu kvalitāti;
5. Negatīvas tendences vērojamas organizatorisko pakalpojumu tirgū, jo ar katru gadu samazinās Rīgā un tās apkārtnē dzīvojošo skaits un viņu ienākumu līmenis, tādējādi strauji samazinās to cilvēku skaits, kas izmanto šāda veida pakalpojumus.
6. Pieprasījums pēc SIA „Industriālie projetki” piedāvātajiem organizatoriskajiem pakalpojumiem ir neregulārs, īpaša aktivitāte ir jūtama tikai uz svētkiem, bet attiecībā uz žurnālu „Dīva” un mājas lapu, pieprasījums ir samērā regulārs un tas tiek īpaši stimulēts ar dažādām mārketinga aktivitātēm.
7. Organizatorisko pakalpojumu tirgū ir liela konkurence, jo šajā tirgus nozarē nepastāv būtiski šķēršļi, kas traucētu ieiešanai un iziešanai no tirgus, tāpēc uzņēmums “Industriālie projekti” nespecializējas tikai un vienīgi šādu pakalpojumu sniegšanā.
8. Spēcīgāko organizatorisko pakalpojumu konkurentu galvenā priekšrocība ir tā, ka šie uzņēmumi šajā tirgus nozarē darbojas ilgāku laiku un savam klientu lokam ir piesaistījuši vairākus lielos Latvijas uzņēmumus, tomēr SIA “Industriālie projekti” galvenā priekšrocība ir tā, ka uzņēmuma mājas lapa nesatur tikai informāciju par uzņēmumā notiekošo, bet tā pilda arī izklaidējošu funkciju, ietverot sevī rakstus, kas ir saistīti ar tēmu „Tavai atpūtai un labsajūtai” (mājas lapas pozicionēšana), tādā veidā veicinot uzņēmuma atpazīstamību un provocējot portāla apmeklētājus, vajadzības gadījumā, izvēlēties tieši SIA “Industriālie projekti” piedāvātos organziatoriskos pakalpojumus, jo mājas lapā uzskatāmi ir atainots piedāvāto pakalpojumu klāsts, izceļot tos tematu rīkjoslā.
9. Elektroniskajam žurnālam „Dīva” ir tikai divi konkurenti – žurnāli „Santa” un „Ieva”, kas patērētājiem arī piedāvā e-numurus, tomēr pastāv potenciālo konkurentu draudi, jo mūsdienās aizvien vairāk cilvēku informācijas iegūšanai izmanto internetu, nevis žurnālus un preses izdevumus, to tradicionālajā izpratnē.
10. SIA “Industriālie projekti” sniegtajiem organizatoriskejiem pakalpojumiem, mājas lapai „hops.lv” un elektroniskajam žurnālam „Dīva” nepastāv aizstājēju draudi, jo pakalpojumu izpilde nav iespējama bez cilvēku piedalīšanās, bet internets ir mūsdienu kultūras neatņemama sastāvdaļa un tuvākajā nākotnē ir iespējami tikai uzlabojumi šajā sfērā, nevis jaunu aizstājēju radīšana, tādējādi sniedzot iespēju SIA “Industriālie projekti” stabili darboties šajās tirgus nozarēs.

Balstoties uz darbā veiktajiem pētījumiem, veikto analīzi un iztstrādātajiem secinājumiem, tiek izvirzīti attiecīgi priekšlikumi:
1. SIA „Industriālie projekti” līdz decembrim jāpalielina apgrozījums un klientu skaits, tāpēc kā tirgus aptveršanas stratēģiju vajag izmantot diferencēto mārketinga stratēģiju, jo SIA “Industriālie projekti” darbojas divos patērētāju tirgus segmentos un katrs no produktiem tiek pielāgots un ražots speciāli tiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Industriālie projekti"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/954204

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties