Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:515316
Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketings un mārketinga komunikāciju nozīmes raksturojums    8
1.1.  „Vietējais mārketings”    8
1.1.1.  Tirgus izpēte    9
1.1.2.  Tirgus segmentācija    9
1.1.3.  Modernais mārketinga mikss    9
1.2.  Mārketinga komunikācijas    11
1.2.1.  Mārketinga komunikāciju plānošana    12
1.3.  Mārketinga komunikāciju metodes    12
1.4.  Integrētas mārketinga komunikācijas    16
1.4.1.  Interaktīvās IMK    17
1.5.  Internets    19
1.5.1.  Interneta mārketings    20
1.5.2.  Tīmekļa vietne jeb mājas lapa    23
1.5.3.  Sociālie tīkli    24
1.5.4.  Citi komunikācijas instrumenti internetā    27
2.  SIA „RZ Projekti” mārketinga komunikāciju raksturojums    29
2.1.  Vispārējais raksturojums    29
2.1.1.  Darbības mērķi    30
2.2.  Mārketinga vides analīze    30
2.3.  SIA „RZ Projekti” SVID analīze    31
2.4.  Mārketinga komunikācijas uzņēmumā    33
2.4.1.  Izmantotās interaktīvās IMK    34
2.4.2.  Problēmas apraksts    34
2.5.  Pētījumā iegūto datu analīze    36
2.5.1.  Aptaujas    36
2.5.2.  Intervija    43
2.5.3.  Pētījuma datu apkopojums    48
3.  Uzņēmuma „RZ Projekti” mārketinga komunikāciju pilnveidošanas plāns    51
3.1.  Mērķis    51
3.1.1.  Mērķauditorija    51
3.2.  Veicamo pasākumu plāns    52
3.2.1.  Budžets    56
3.3.  Sagaidāmais rezultāts    56
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Imantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    60
  Galvojums    60
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Lai virzība tirgū būtu veiksmīga, mārketinga pasākumi jāvirza pa vairākiem kanāliem vienlaicīgi. Vienmēr ir jābūt iespējai izmērīt veikto pasākumu rezonansi (apmeklējuma statistika). SIA „RZ Projekti” mārketingu komunikāciju kampaņā jāietver gan interneta resursi, gan vides reklāma, jo informācija jāvirza uz divām dažādām pusēm – studentiem un vietējiem iedzīvotājiem.
2. Integrētās mārketinga komunikācijas pierādīti dod vis augstākos rezultātus un atdevi uzņēmuma popularizēšanā un jaunu klientu piesaistīšanā. Internets ir ļoti svarīga mūsdienu komunkācijas sastāvdaļa.
3. Uzņēmuma „RZ Projekti” galvenā problēma ir atpazīstamības trūkums, kas atsaucas uz komerciālo darbību, ienākumiem un attīstību.
4. Tik nelielam uzņēmumam kā SIA „RZ Projekti” jāizvēlas savam līmenim atbilstoši informācijas kanāli, lai neizmantotu resursus veltīgi un sasniegtu konkrētu mērķauditoriju, nevis plašas masas.
5. Svarīgi ir padarīt uzņēmuma tēlu cilvēciskāku un tuvāku patērētājam, šim mērķim ļoti piemēroti ir sociālie portāli un blogi, to pielietošana noteikti būtu jāiekļauj uzņēmuma interneta mārketinga stratēģijā veidojot rakstus par mērķauditorijai aktuālām tēmām un komunicējot ar klientiem nepastarpināti.
6. Bērnu rotaļu istabas „Pasaciņa” piedāvātie pakalpojumi ir sabiedrībai nepieciešami, jo pie esošās ekonomiskās situācijas jaunajiem vecākiem rodas nepieciešamība gan strādāt, gan paaugstināt kvalifikāciju studējot.
7. Pēc aptaujas Nr.1 datiem, veidojot uzņēmuma atpazīstamību jāņem vērā patērētāju neuzticība un skepse un jāuzsver pakalpojuma izdevīgums un unikalitāte.
8. Mārketinga komunikācijas uzņēmumā ir neefektīvas, jo līdz šim nav bijis nekāds stratēģiskais plāns pēc, kura vadīties.
9. Informācija par bērnu rotaļu istabu, kas tiek izmantota, lai reklamētu pakalpojumu, nav pietiekami izsmeļoša un neizceļ uzņēmumu konkurentu vidū.
10. Uzņēmuma mājas lapa ir pārāk vienkārša, tā nepiesaista uzmanību un nedod pietiekamu priekšstatu par uzņēmumu.

Priekšlikumi
1. Vadoties pēc uzņēmuma darbības apmēriem ir jāizvēlas atbilstošus veidus kā sevi prezentēt. Lai uzrunātu konkrēto auditoriju – studentus un vietējos iedzīvotājus – jāizmanto internets un vides reklāma. Sūtot vēstījumu, efektīvak uzrunāt katru mērķgrupu personīgi.
2. Lai veidotu atpazīstamību vispirms jāizveido pozitīvs iespaids, ko piedāvāt patērētajiem. Vadībai jāveido logo, izkārtnes un mājas lapa, kas asociētos ar bērniem draudzīgu, priecīgu, veselīgu un drošu vidi.
3. Uzņēmuma vadībai rūpīgi jāizpilda izstrādātais mārketinga komunikāciju pilnveidošanas plāns un jāanalizē iegūtie rezultāti.
4. Uzņēmuma vadībai jāizpēta tirgus un jāatrod izdevīgākais piedāvājums plāna realizācijai nepieciešamo resursu iegādei un izgatavošanai.
5. Uzņēmuma vadībai jāizstrādā vienota, izsmeļoša, atraktīva un pievilcīga informācija par savu pakalpojumu, arī krievu valodā, kas izceltu pakalpojuma izdevīgumu un unikalitāti un atspēkotu negatīvo viedokli. Vēlams konsultēties ar reklāmas tekstu speciālistu.
6. Uzņēmuma vadībai jāizstrādā koncepcija mājas lapas pārveidošanai no informatīvas vietnes uz daudzfunkcionālu portālu. Jāatrod kvalitatīvs speciālists, kas koncepciju ieviešs dzīvē.
7. Lai izpētītu komunikāciju atdevi, jāanalizē interneta komunikāciju statistika un jāveic aptauja jauno klientu vidū, kas rosinājis viņus izvēlēties šos pakalpojumus.
8. Vadītājai jāuzņemās pašai vai jānolīgst speciālists, kas uztur komunikāciju sociālajos portālos, blogos, atjaunojot informāciju, ievietojot jaunus rakstus un komunicējot ar patērētajiem.
9. Bērnu rotaļu istabas „Pasaciņa” darbiniekiem jārūpējas par kvalitatīva pakalpojuma sniegšanu, jo labs serviss ir ļoti efektīva reklāma.
10. Vadībai arī turpmāk ir jāveic ikgadējas aptaujas, to analīzes, lai noskaidrotu klientu apmierinātību un turpinātu uzlabot un ieviestu jaunas mārketinga komunikācijas uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −41,78 €
Materiālu komplekts Nr. 1307272
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas SIA "RZ Projekti"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/515316

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties