Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:514980
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 44 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.  Zīmols    9
1.1.  Zīmola nozīme    10
1.2.  Zīmolvedība    12
1.3.  Zīmola komunikācija    15
2.  Mārketinga komunikācija    17
2.1.  Mārketinga komunikācijas instrumenti    21
2.1.1.  Reklāma    22
2.1.2.  Sabiedriskās attiecības    23
2.1.3.  Citi mārketinga komunikācijas instrumenti    25
2.2.  Sociālie mediji    27
3.  Sporta mārketings    31
4.  Metodoloģija    34
4.1.  Kvalitatīvās pētniecības metodes – intervija, novērojums un kontentanalīze    34
4.2.  Kvantitatīvās pētniecības metodes – aptauja un statistika    36
5.  Empīriskā daļa    38
5.1.  Basketbola klubs „VEF Rīga”    38
5.1.1.  BK „VEF Rīga” direktore Laila Spaliņa: zīmola atjaunošana un virzīšana    41
5.1.2.  BK „VEF Rīga” sponsora „SMScredit.lv” izpilddirektors Toms Jurjevs: zīmolu sadarbība    43
5.2.  BK „VEF Rīga” un sporta mārketinga situācija Latvijā – eksperta viedoklis    44
5.3.  BK „VEF Rīga” pielietoto mārketinga komunikācijas instrumentu analīze    47
5.3.1.  Reklāma    47
5.3.2.  Sabiedriskās attiecības    49
5.3.3.  Aktivitātes „Arēnā Rīga” BK „VEF Rīga” spēļu laikā    51
5.3.4.  Sociālie mediji    52
5.4.  Latvijas iedzīvotāju aptaujas datu analīze    59
  Secinājumi    63
  Izmantotā literatūra un avoti    66
  Pielikumi    69
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
BK „VEF Rīga” galvenokārt izmanto divus tradicionālos mārketinga komunikācijas instrumentus: reklāmu un sabiedriskās attiecības. Ikdienā, komunikācijai ar savu auditoriju, tiek aktīvi izmantoti arī sociālie mediji. Kā arī nopietna uzmanība tiek pievērsta klientu (sadarbības partneru) attiecībām.
Kā norāda sporta mārketinga teorija, citu sfēru zīmoli meklē iespēju sponsorēt sporta zīmolus, lai asociētos ar to sportiskajiem panākumiem un veicinātu sava zīmola atpazīstamību. Balstoties uz pētījumu, iespējams secināt, ka sponsoriem un citiem sadarbības partneriem BK „VEF Rīga” ir izdevīgs partneris. Pirmkārt BK „VEF Rīga” ir atsaucīgs gan uz sadarbības partneru rīkotajiem pasākumiem, gan paši rīko dažāda veida pasākumus, uz kuriem tiek aicināti sadarbības partneri un citi viesi. Labu attiecību uzturēšanas ir viens, taču otrs ir kluba sasniegumi, kas sponsorus interesē vairāk. BK „VEF Rīga” ir viens no spēcīgākajiem Latvijas klubiem, kurš ik gadu sacenšas arī starptautiskā mērogā. Līdz ar to sponsoriem ir iespēja asociēties ar vienu no Latvijas spēcīgākajiem sporta klubiem. Otrkārt lielākā daļa BK „VEF Rīga” spēles tiek translētas nacionālajā televīzijā. Tas nodrošina sponsoriem publicitāti plašā sporta līdzjutēju auditorijā.
Lai gan reklāma, sabiedriskās attiecības un sociālie mediji tiek izmantoti ļoti aktīvi un profesionāli, Latvijas iedzīvotājiem neraisās, BK „VEF Rīga” vēlamās, asociācijas ar klubu.
BK „VEF Rīga” darbība sociālajos medijos saskan ar sociālo mediju teoriju. Teorijā galvenais uzsvars tiek likts uz divvirzienu komunikācijas veidošanu, kas nozīmē atteikties no tradicionālo mediju formāta – vienvirziena ziņu nodošanas. Protams, savu sekotāju informēšana un izglītošana arī ir sociālo mediju sastāvdaļa, taču uzsvars ir jāliek uz sadarbības veicināšanu ar sekotājiem jeb to iesaisti. Ja sekotāji netiek iesaistīti, arī sociālo mediju potenciāls netiek izmantots. Taču neskatoties uz to, ka BK „VEF Rīga” darbojas saskaņā ar teoriju, vairāk bija to respondentu, kuriem nepatīk, nekā tie, kuriem patīk BK „VEF Rīga” komunicēšanas stils sociālajos medijos. Kā minēju pie aptaujas datu analīzes, tas, iespējams, saistīt ar konflikta situācijām sociālajos medijos, kurās ir nonākuši BK „VEF Rīga” vadības pārstāvji. Līdz ar to viņu darbības tiek asociētas ar kluba darbībām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1355420
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikācijas pielietojums atjaunotā basketbola kluba "VEF Rīga" zīmola virzīšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/514980

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties