Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:156439
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2017.g. - 2019.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  Mārketinga vides un konkurētspējas raksturojums    9
1.1.  Mārketinga kompleksa būtība, nozīme    9
1.2.  Mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze    11
1.2.1.  Mārketinga mikrovide    12
1.2.2.  Mārketinga makrovide    19
1.3.  SVID analīzes raksturojums    21
1.4.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas    24
1.5.  Pirmās nodaļas secinājumi    34
2.  Uzņemuma “Vismaz trīs vārdi” raksturojums    36
2.1.  Nozares vērtējums    40
2.2.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums    40
2.4.  Uzņēmuma projektu analīze    42
2.5.  Ēdināšanas pakalpojumu analīze    42
2.6.  Pasākumu analīze    44
2.7.  “Melno Cepurīšu Balerija” konkurenti    46
2.7.1.  Tiešie konkurenti    46
2.7.2.  Netiešie konkurenti    47
2.8.  “Melno Cepurīšu Balerija” SVID analīze    48
2.9.  “Melno Cepurīšu Balerija” mērķauditorija    51
2.10.  Marketinga Mikss analīze mērķauditorijas uzrunāšanai un apmeklētāju piesaistei “Melno Cepurīšu Balerija”    52
2.11.  Otrās nodaļas secinājumi    53
3.  Priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidošanai    54
3.1.  Klientu aptaujas datu analīze    54
3.2.  Ieteikumi uzņēmuma darbības pilnveidošanai    64
3.3.  Ieteikto priekšlikumu izvērtējums un ietekme uz apgrozījumu    66
3.4.  Trešās nodaļas secinājumi    68
  NOBEIGUMS    70
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    72
  PIELIKUMS    74
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Kopumā vērtējot aptaujas rezultātus tie ir vērtējami pozitīvi. “Melno Cepurīšu Baleriju” apmeklētāji ir pastāvīgie klienti, kuri apmeklē iestādi regulāri un labprāt to iesaka citiem. Aptaujas dati rāda, ka informāciju par iestādi apmeklētāji galvenokārt iegūst no regulārajiem apmeklētājiem pēc ieteikumiem vai internetā. Tāpat respondenti ir atzinuši, ka informācijas pieejamības apjoms dažādos informācijas izplatīšanas kanālos nav pietiekami pieejams, lai varētu uzzināt par visiem pieejamajiem pasākumiem. Var izdarīt secinājumus, ka respondenti šo informāciju var uzskatīt par nepieejamu to faktoru ietekmē, ka ir pārāk daudz “Melno Cepurīšu Baleriju” rīkoto pasākumu un tie notiek ar regularitāti, kas ļauj ne tikai pastāvīgajam, bet arī potenciālajam klientam apjukt un nesaprast, kuri pasākumi jau notikuši, kuri tiek plānoti un uz kuriem ir jāpaspēj.
Tomēr vērtējot kopumā, visi aptaujātie respondenti ir apmierināti ar “Melno Cepurīšu Baleriju” personāla attieksmi, kas nozīmē, ka uzņēmumā strādā kompitenta un spēcīga komanda. Tas ir ļoti svarīgi, jo spēcīga komanda, kas strādā uzņēmuma un kopējo mērķu vārdā spēj radīt iespaidu apmeklētāju vidū par labu pasākumu organizāciju un piedāvāto pakalpojumu augstu kvalitāti. Tāpat iegūtie dati rāda, ka iestādes apmeklētāji uzskata, ka “Melno Cepurīšu Baleriju” salīdzinājumā ar konkurentu piedāvājumu ir labāki. Vērtējot sniegtās atbildes var secināt, ka uzņēmums ir iekarojis savu vietu līderu sarakstā pasākumu rīkošanā un pakalpojumu sniegšanā un ir lielu soli priekšā konkurentiem. Tomēr jāņem vērā tādi faktori, kā uzņēmuma atrašanās vieta- Jelgava- un darba autors izsaka pieņēmumu, ka aptaujātie respondenti, vērtējot un salīdzinot sniegtos pakalpojumus ar konkurentiem, ņēma vērā reģiona konkurentus, ne Latvijas mērogā. Izvērtējot uzņēmuma konkurētspēju un objektīvu skatījumu uz klientu piesaisti būtu nepieciešams veikt papildus aptauju vai pētījumu, kas salīdzinātu uzņēmuma konkurētspēju salīdzinājumā, piemēram ar Rīgu, jo Rīgas attālums no Jelgavas nav liels un galvaspilsētas tuvums ir nozīmīgs un būtisks faktors konkurentspējas izvērtēšanā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −18,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1374934
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga kompleksa pilnveidošana SIA "Vismaz trīs vārdi"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/156439

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties