Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:422674
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 64 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  KONKURENCE, TĀS NOZĪME    11
1.1.  Konkurences jēdziens un konkurētspējas rādītāji    11
1.2.  Konkurētspējas priekšrocības jēdziens    14
1.3.  Konkurētspējas pilnveidošana    18
1.4.  Konkurētspējīgā priekšrocība    25
2.  APDROŠINĀŠANAS NOZARE    28
2.1.  Apdrošināšanas jēdziens un termini    28
2.2.  Apdrošināšanas tiesiskā regulēšana Latvijā    29
2.3.  Nedzīvības apdrošināšanas sabiedrības un populārākie apdrošināšanas veidi Latvijā    30
2.3.1.  Pamatinformācija par AAS Baltikums    33
2.4.  Apdrošināšanas tirgus auditorijas uzvedību ietekmējošie faktori    37
2.4.1.  E-komercijas ietekme uz apdrošināšanas tirgu    39
2.4.2.  Patērētāju aizsardzība    44
2.5.  Latvijas apdrošināšanas tirgus kopējais raksturojums    45
3.  INOVATĪVA E-KOMERCIJAS PROJEKTA REALIZĒŠANAS IETEKME UZ UZŅĒMUMA AAS BALTIKUMS    48
3.1.  Tirgus faktoru analīze    48
3.2.  Konkurentu novērtējums un tiešo konkurentu noteikšana    62
3.3.  Empīriskā aptauja par apdrošināšanas e-pārdošanu    72
3.4.  E-mārketinga ietekme uz AAS Baltikums attīstību    75
3.5.  AAS Baltikums inovatīva e-komercijas rīka realizēšanas projekts    78
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    85
  BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS    88
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Autore izstrādājot darbu, veica teorētisko, novērojumu un pētījumu metodi. Veicot pētījumu autore secina:
1. Konkurence, cīņā par klientiem, pēdējo trīs gadu laikā ir spējusi būtiski ietekmēt kopējo Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstību – jauni produkti, pakalpojumi, e-veikali, noteikumi, darba resursu optimizācija.
2. Uz šo brīdi e-produkti AAS Baltikums kopējā produktu portfelī nav pārvarējuši 20% slieksni.
3. Pētījumā tika apstiprināta izvirzītā darba hipotēze, ka ieviešot inovatīvu e-komercijas projektu, AAS Baltikums palielinās e-polišu pārdošanas apjomus un uzņēmuma konkurētspēju.
4. Ja tiks veiktas visas projekta ieviešanas darbības, ņemtas vērā tirgus izmaiņas, autore prognozē, ka ieviešot inovatīvos e-risinājumus pārdošanas mājas lapā, AAS Baltikums interneta tirdzniecību gada laikā tirgus daļu spēs palielināt līdz 7.2% kas, nozīmē, ka parakstītās prēmija sasniegts 10 milj.LVL robežu.
5. Latvijā pieaug to cilvēku skaits kuri lieto internetu, kā arī izmanto internetbankas.
6. Latvijas banku stratēģija piespiež patērētājus veikt norēķinus izmantojot internetbankas.
7. Finanšu rādītāji apstiprina, apdrošināšanas nozare sāk atgūties pēc ekonomiskās krīzes, taču tirgū joprojām valda cenu dempings.
8. Apdrošināšanas tirgū uz doto brīdi ir augsts koncentrācijas reitings, jo tirgū ir izvirzījušies trīs līderi, AAS BTA 30%, AAS Balta 19% un AAS Gjensidige ar 14% no kopējā tirgus, savukārt nākošajam lielākajam tirgus dalībniekam pieder vairs tikai 9%.
9. Veicot auditorijas aptauju, autore secina, ka liela daļa patērētāju neiegādājas apdrošināšanu internetā, jo viņiem patīk komunikācija ar cilvēkiem, viņiem nepieciešama konsultācija klātienē.
10. AAS Baltikums pārdošanas mājas lapai ir zems reitings Google meklētājprogrammā.
11. AAS Baltikums tiešie konkurenti e-pārdošanā ir AAS Balta, AAS BTA, AAS BAN, AAS IF un AAS Seesam, to darbības politika un patērētāju segments internetā vistuvāk atbilst AAS Baltikums.
12. Tiešo konkurentu internetpārdošanas kanāls ir augsti attīstīts, piedāvājot daudz e-risinājums klientu ērtībām.
13. Patērētāju lielākais pārsvars apdrošināšanas pakalpojumu iegādājas tikai tādēļ, ka to liek likums vai esošās kredītsaistības.
14. Patērētāji izvēloties apdrošināšanas produktu, prioritāti liek uz produkta cenu.
15. Pārliecinošs un ilggadējs tirgus līderis pēc parakstītajām prēmijām ir AAS BTA., savukārt, sabiedrības vidū lielāko uzticamību ieņem AAS Balta.
16. AAS Baltikums ir liels obligātās apdrošināšanas - OCTA apdrošināšanas īpatsvars kopējā portfelī, mazs brīvprātīgo veidu īpatsvars.
17. Pieaug AAS Baltikums izstrādāto e-projektu lietotāju skaits.

Autores galvenie priekšlikumi AAS Baltikums vadībai:
1. Izveidot ilgtermiņa stratēģiju e-polišu partner pārdošanai.
2. AAS Baltikums attīstības paaugstināšanai, nepieciešama konkurentu klientu “pārvilināšana” izmantojot e-komerciju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −26,32 €
Materiālu komplekts Nr. 1327990
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Inovatīva e-komercijas projekta realizēšanas ietekme uz uzņēmuma AAS "Baltikums" konkurētspēju”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/422674

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties