Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:877255
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Etnogrāfisko izšuvumu analīze mājturības standartā un programmā    6
1.1.  Dūrienu tehnoloģija un veidi 5. un 6.klasē   
1.2.  Kompozīcija un etnogrāfiskie raksti izšūšanā   
2.  Mācību didaktisko līdzekļu izvēle izšūšanas apguvē   
2.1.  Nodarbību plānošana un sagatavošana   
2.2.  Izšūšanas apguvē pielietojamās metodes   
2.3.  Sekmju sasniegumu vērtēšana   
2.4.  Uzskatāmības principa pielietojums izšūšanas apguvē   
3.  Izšūšanas prasmju un iemaņu raksturojums   
3.1  Prasmju, iemaņu un paradumu savstarpējā saistība   
3.2.  Speciālo prasmju veikšanas paņēmieni   
3.3.  Iemaņu mijiedarbība un attīstība   
4.  Pētījums par izšūšanas prasmju attīstīšanu Rēzeknes poļu vidusskolā   
4.1.  Aptauja par izšūšanas prasmju attīstīšanu pamatskolā 5. un 6.klasē   
4.2.  Didaktisko līdzekļu izvērtējums izšūšanas stundās 5. un 6.klasē   
4.3.  Pētījuma rezultātu apkopojums    56
  Nobeigums    56
  Bibliogrāfija    57
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Mūsdienās, kad visi tiecas pēc visa jaunā un modernā, tiek aizmirstas vērtības, bet tās būtu jāturpina saglabāt, pievēršot tām lielāku uzmanību un nozīmi. Visā Eiropā tiek ievērots, ka daudzās valstīs uzsver savas tautas etnogrāfiju, jo katrai tautai tā ir savādāka un neatkārtojama
Pētot literatūru par mācību didaktiskajiem līdzekļiem mājturībā un iepazīstoties ar etnogrāfiskās izšūšanas apguvi pamatskolā, autore konstatēja:
1) plānojot stundas, tiek ņemtas vērā skolnieču priekšzināšanas, iemaņas un spējas;
2) pedagogam ikdienas darbā ir nepieciešams ievērot katras skolnieces individuālās spējas;
3) trūkst metodiskās literatūras, kurā tiek aplūkota speciālo prasmju attīstīšana izšūšanā;
4) izzinot skolnieču intereses un organizējot mācību procesu radoši, izmantojot dažādas mācību metodes, var mainīt skolnieču nepietiekošo ieinteresētību par darba procesu;
5) veicot pedagoģisku pētījumu autore pārliecinājās, ka izšūšanā uzsvars jāliek uz prasmju, iemaņu veidošanu un apgūšanu;
6) pedagogam jāapzinās, ka radošā darbība lielā mērā ir atkarīga no skolnieču spējām, kuras attīsta pakāpeniski, artīvas darbības rezultātā.
Darba procesā hipotēze apstiprinājās.
Mērķis tika sasniegts un diplomdarba autore ar savu darbu ir apmierināta.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −44,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1333160
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties