Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Interaktīvo mācību metožu izmantošana latviešu folkloras apguvē 4.klasē

     Novērtēts!

    Diplomdarbs75 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:685371
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 54 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Aktuāli jautājumi mūsdienu izglītībā    8
1.1.  Folklora-tautas pedagoģijas pamats    10
1.2.  Folklora bērnu audzināšanas un attīstības kontekstā    12
2.  Personības teoriju apskats    18
2.1.  Interešu nozīme personības attīstībā    20
2.2.  Sākumskolas bērnu attīstības raksturojums    22
2.3.  4. klases skolēnu raksturojums    24
3.  Pētījuma metožu apraksts    28
4.  Interaktīvo mācību metožu raksturojums folkloras apguves skatījumā    31
4.1.  Interaktīvās mācību metodes un to mērķi    34
4.2.  Interaktīvās mācību metodes folkloras apguvē    42
5.  Interaktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas latviešu folkloras stundās 4.klasē    44
5.1.  Stundu tematiskais plānojums un izvirzītie mērķi    45
5.2.  Stundu norišu apraksti    46
5.3.  Pētījuma noslēguma kontroldarba analīze un rezumējums    55
5.4.  Projekta darba norises apraksts    56
  Noslēgums    58
  Literatūras saraksts    60
  Pielikumi    62
Darba fragmentsAizvērt

Tīrā un pirmatnējā veidā folklora reti kur vairs sastopama. Lielākā daļa informācijas par to saglabājusies muzejiskās realitātēs, dainu krājumos, folkloristu savāktajos materiālos. Līdztekus dziļi ētiskiem motīviem latviešu folklorā eksistē arī citi ļoti cilvēka audzināšanas motīvi. Skaidrs, ka jebkuram cilvēkam, jau sākot ar skolu, jādod iespēja atrasties dialogā ar savas tautas mantojumu.
Mūrnieks A. ir teicis: „Skolai jāmāca par patieso, daiļo, labo. Jāsaglabā tās tradīcijas, kuras Latvijas skolās koptas jau pirmajā Latvijas neatkarības laikā. Folkloras apguvei jāatrod sava vieta mācību stundu laikā ’’(Mūrnieks , 1997, 28).
Folklora ir piepildīta ar dzīves pamācībām, gudrībām, ētiskiem, estētiskiem, tikumiskiem motīviem. Ar kādām metodēm mācīt un radīt bērnos lielāku interesi par folkloru, tās mantojumu? Kāpēc vajadzētu pētīt optimālākās metodes folkloras apguvē? Kursīte J. akcentē piecas galvenās folkloras pamatvērtības:
Pirmkārt, tāpēc, ka folklora ir mūsu garīgā bagātība, iespējams pati lielākā.
Otrkārt, mācoties folkloru, mēs labāk sapratīsim, kāpēc šodien esam tādi un ne citādi.
Treškārt, folklora ir mūsu tradīciju tradīcija.
Ceturtkārt, folklorai jāpalīdz pārvarēt mūsu mēmumu, proti, neprasmi izteikties.
Piektkārt, folklora palīdzēs apzināt gan mūsu tautai specifisko, gan arī kopīgo ar citām tautām(Kursīte, 1996, 427).
Šie faktori arī noteica mana maģistra darba tēmas - Interaktīvo mācību metožu izmantošana latviešu folkloras apguvē 4.klasē izvēli.

Maģistra darba mērķis – izpētīt optimālākās mācību metodes folkloras apguvē dzimtās valodas stundās 4.klasē.
Pētījuma objekts – mācību process sākumskolā.
Pētījuma priekšmets – interaktīvo mācību metožu iespējas folkloras apguvē.
Hipotēze – latviešu folkloru 4.klasē iespējams efektīvi apgūt, dažādojot darba organizācijas formas un, ja tiek izmantotas interaktīvās mācību metodes.
Pētījuma uzdevumi:
1. Izstrādāt un aprobēt interaktīvo metožu sistēmu folkloras apguvei 4.klasē.
2. Atklāt zināšanu apguves un skolēnu attieksmes veidošanas iespējas, izmantojot interaktīvās mācību metodes folkloras apguvē 4. klasē.
3. Apkopot un analizēt praksē iegūtos rezultātus.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interaktīvo mācību metožu izmantošana latviešu folkloras apguvē 4.klasē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/685371

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties