Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Darba drošība, aizsardzība
Kuģu tehniskais menedžments-
Kuģu tehniskais menedžments
Diplomdarbs60 Darba drošība, aizsardzība, Transports, sakari
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | JŪRAS TRANSPORTA DROŠĪBA UN EFEKTIVITĀTE | 7 |
1.3. | Drošības vadības sistēmas (Safety Management System) funkcionālās prasības | 11 |
1.4. | Drošības un vides aizsardzības politika | 11 |
1.5. | Uzņēmuma atbildība un pilnvaras | 11 |
1.6. | Norīkotās personas | 11 |
1.7. | Kapteiņa pienākumi un pilnvaras | 12 |
1.8. | Resursi un darbinieki | 12 |
1.9. | SOLAS Konvencija | 13 |
1.10. | ISPS kods (Starptautiskais kuģu un ostas iekārtu aizsardzības kodekss) | 14 |
1.11. | Plānu izstrāde darbībām uz kuģa klāja | 16 |
1.12. | Gatavība ārkārtas situācijām | 16 |
1.13. | Ziņojumi par neatbilstību, negadījumiem un bīstamām situācijām un to analīze | 16 |
1.14. | Kuģa un aprīkojuma uzturēšana | 17 |
1.15. | Dokumentācija | 17 |
1.16. | Uzņēmuma apstiprināšana, pārskats un novērtējums | 18 |
1.17. | Sertifikācija un periodiska apstiprināšana | 18 |
1.18. | Pagaidu sertifikācija | 20 |
1.19. | Apstiprināšana | 21 |
1.20. | Sertifikātu veidlapas | 21 |
2. | KUĢU TEHNISKĀ VADĪBA | 26 |
2.1. | Tehniskā ekspluatācija | 29 |
2.2. | Tehniskā apkope un remonts | 31 |
2.3. | Flotes tehniskā stāvokļa vadība | 33 |
2.4. | Kuģu ugunsdrošības uzraudzība | 34 |
2.5. | Latvijas Jūras administrācijas uzraudzība | 35 |
2.7. | Kuģa klase | 37 |
2.8. | Kuģu tehniskā apskate | 38 |
2.9. | Uzraudzība pār kuģu tehnisko stāvokli | 40 |
2.10. | Kuģu norakstīšana | 41 |
3. | UZŅĒMUMA “IMOS BALTIC” APRAKSTS | 43 |
3.1. | Uzņēmuma pakalpojumu klāsts | 44 |
Tehniskā vadība | 44 | |
Konsultācijas | 44 | |
Kruings | 45 | |
Mērķauditorija | 45 | |
IMOS Baltic juridiskais statuss | 45 | |
Uzņēmuma vēsture | 45 | |
IMOS Baltic uzņēmuma struktūra | 46 | |
3.2. | Kuģu tehniskās vadības dzīves cikls | 48 |
Krūinga politika | 50 | |
Ekipāžas apmācība | 51 | |
Ekipāžas vadība | 52 | |
4. | IMOS BALTIC DARBĪBAS PROCESU ANALĪZE | 53 |
4.1. | Jaunā kuģa pieņemšana tehniskajā vadībā | 53 |
4.2. | Iepirkumi un servisa darbi | 54 |
5. | PRIEKŠLIKUMU IZSTRĀDE UZŅĒMUMA “IMOS BALTIC” EFEKTIVITĀTES PAAUGSTINĀŠANAI | 55 |
NOBEIGUMS | 59 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTI | 61 |
NOBEIGUMS
Kuģu vadības uzņēmumi ļauj klientam – kuģu īpašniekam veikt efektīvu un materiāli ienesīgu darbību. Šajā darbā tika analizēti kuģu vadības uzņēmuma darba procesi, tādi kā kuģu apkalpošanas budžeta sastādīšana, šī budžeta efektivitātes rādītāji, kvalitātes un drošības sistēmu atbilstība starptautiskiem standartiem. Tika izpētīts konkrēts kuģu tehniskās vadības uzņēmums – “IMOS Baltic” SIA, šī uzņēmuma efektivitāte un darbība. Tika analizēta nozares problemātika, kur mēs redzējām, ka jūras transporta sfērā ir ļoti mazs ienesīguma līmenis (līdz 10%), lieli riski, saistītie ar bīstamo kravu pārvadājumiem, vides aizsardzību, kuģu avārijas un to sekas. Darbā tika apskatītas starptautiskās drošības un kvalitātes prasības jūras transportam un vadības uzņēmumiem, ISM kodekss. Tika apskatīts kuģa dzīves cikls, kuģa remonta procesi, kuģa tehniskās apkopes procesi.
Darba mērķis bija izpētīt konkrētu kuģu tehniskās vadības uzņēmumu “IMOS Baltic” SIA, apskatīt, kur rodas materiālie zaudējumi un problēmas, un piedāvāt pilnveidot tā darbību, samazinot izmaksas kuģu tehniskai apkopei, pārvedot biroja darbību “mākonī”, ieviešot specializētu datorprogrammu “Danaos Shipmanagement Suite”.
Visbiežāk materiālie zaudējumi rodas nepietiekami kvalificēta apkalpes personālā dēļ, piemēram: tika pasūtīta nepareiza detaļa, vai nepietiekams materiālu apjoms. Šādā gadījumā visbiežāk notiek kuģa dīkstāve, gaidot jaunu detaļu vai materiālus. Kuģis dienā aptuveni spējīgs tīrā peļņā ienest 10 000 eiro, tādēļ katra dīkstāves diena atnes ievērojamus zaudējumus gan kuģa īpašniekam, gan tehniskās vadības uzņēmumam, kurš sedz šos zaudējumus no savas kabatas, ja tāda situācija notiek uzņēmuma dēļ. Nākāmā problēma – drošības pasākumu neievērošana kuģī, kas var novest pie ļoti smagām sekām, kā kuģa nogrimšana.…
Efektīva un droša kuģu ekspluatācija ir noteikta ar kuģa tehnisko stāvokli. Par kuģa stāvokli atbild kuģa ekipāža un kuģa vadības uzņēmums. Kuģu vadības uzņēmumi ļauj klientam – kuģu īpašniekam veikt efektīvu un materiāli ienesīgu darbību. Šajā darbā tiek analizēti kuģu vadības uzņēmuma darba procesi, efektivitātes rādītāji, kvalitātes un drošības rādītāji. Tiek izpētīts konkrēts kuģu tehniskās vadības uzņēmums – “IMOS Baltic” SIA, šī uzņēmuma efektivitāte un darbība. Tiek analizēta nozares problemātika, riski un to sekas. Darbā tiek apskatītas starptautiskās drošības un kvalitātes prasības jūras transportam un vadības uzņēmumiem, ISM kodekss. Tiek apskatīti kuģu tehniskās vadības ekonomiskie rādītāji, kuģu ekspluatācijas rādītāji un kuģu ekspluatācijas daudzveidība, Latvijas Jūras Administrācijas uzraudzības darbība un prasības. Darbā tiek izskatītas kuģu remonta un kuģu tehniskās apkopes procesi.
PDF formāts.
- Gaisa kuģu tehniskās apkopes un remonta sistēma
- Kuģu apdrošināšana
-
Kuģu tehniskais menedžments
Diplomdarbs60 Darba drošība, aizsardzība, Transports, sakari
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Ventspils ostas nozīme Latvijā kā Baltijas reģiona tranzītvalstī
Diplomdarbs augstskolai58
Novērtēts! -
Starptautisko konteineru pārvadājumu organizēšana
Diplomdarbs augstskolai58
Novērtēts! -
SIA "Ostas termināls" darbība un vieta tirgū
Diplomdarbs augstskolai71
-
Rīgas ostas muitas uzraudzība
Diplomdarbs augstskolai72
-
Kuģošana un kuģu vadīšana ledus apstākļos
Diplomdarbs augstskolai44