Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:288180
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    8
1.  Analītiskā daļa    10
  AS «HANNER» un projekta «Jaunā Teika» mārketinga vide    10
1.1.  Mārketinga iekšējā vide    10
1.1.1.  Uzņēmuma apraksts    10
1.1.2.  Projekta apraksts    11
1.2.  Mārketinga ārēja vide    11
1.2.1.  Mikrovides faktori    11
1.2.2.  Makrovides faktori    18
1.3.  SVID analīze    23
2.  Projekta aprēķinu daļa    25
2.1.  AS «HANNER» mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    26
2.1.1.  Primārās mārketinga stratēģijas    27
2.1.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    27
2.1.3.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    32
2.2.  Komunikāciju kompleksa plāns objektam «Jaunā Teika    33
2.2.1.  Reklāmas budžeta aprēķins    33
2.2.2.  Kompanījas un objekta korporatīva identitāte    34
2.2.3.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    35
2.2.4.  Tiešā mārketinga aktivitātes    38
2.2.5.  Reklāmas plāns    39
3.  Tehnoloģiskā daļa    44
3.1.  Mediju plāns, komunikāciju kompleksa plāns un kopējas izmaksas    44
3.2.  Reklāmas kampaņas un mārketinga plāna efektivitātes aprēķins    47
3.3.  Reklāmas sludinājuma makets    52
4.  Darba un dabas aizsardzības daļa    56
4.1.  Stresa un stresa darbā raksturojums    56
4.2.  Stresa ietekmē uz veselību    57
4.3.  Risku darba vides novērtēšana    59
  Secinājumi un priekšlikumi    62
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    65
  Garantijas apliecinājums    65
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Diplomprojektā tiks veikta lietuviešu AS «HANNER» projekta «Jaunā Teika», kas uzbūvēts Rīgā, Teikā, aiz VEF kultūras pils, mārketinga vides analīze un tiks izstrādāts mārketinga komunikāciju plāns, izmantojot mācību laikā iegūtās zināšanas, patstāvīgas pētīšanas datus un rezultātus.
Projekta autore izvēlējās par pētīšanas objektu daudzfunkcionālu kvartālu «Jaunā Teika», jo tas ir AS «HANNER» vislielākais Latvijā uzbūvētais projekts un jaunākais nekustamā īpašuma objekts vietējā tirgū. «Jaunā Teika», tas ir daudzfunkcionālais kvartāls, kas ietver sevī dzīvojamās ēkas, biroju un tirdzniecības centrus. Objektam ir nepieciešams komunikāciju plāns, jo kopš brīža, kad ēka tika nodota ekspluatācijā jau 2010. gada sākumā tika pārdoti tikai 15% no kopējā dzīvokļu skaita objektā «Jaunā Teika», un īrei tika nodoti 21% no kopējā biroju skaita biznesa centrā «Europa». Tadēļ, jaunbūvētajam kvartālam «Jaunā Teika» nepieciešama aktīva komunikācijas programma, kura iekļautu sevī: reklāmu; tiešo pārdošanu; pārdošanas stimulēšanu aktivitātes, kuras izstrādāja diplomprojekta autore. Autore savā projektā pēta iespēju izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu, ņēmot verā uzņēmuma ierobežotos resursus.
Tēmas aktuālitāte – patlaban nekustamā īpašuma tirgū pieprasījums pēc dzīvokļiem no patērētāju puses ir ļoti mazs. Autore uzskata, ka šai situācijai ir divas izejas: gaidīt, kad celsies pieprasījums, bet tas var aizņemt daudz laika. Vai arī, lai stimulētu pieprasījumu nepieciešams uzlabot komunikāciju starp patērētājiem un starpniekiem, un informēt tos par dažādām akcijām un piedāvājumiem saistītiem ar pētījuma objektu šajā diplomdarbā.
Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu konkrētam nekustamā īpašuma objektam, lai stimulētu dzīvokļu pārdošanu un biroju īri. Komunikāciju plāna mērķis ir pievērst sadarbības partneru uzmanību un maksimāli informēt potenciālos patērētājus par sadarbības prioritātēm. Tā kā pētīšanas objekts virzīts gan biznesa, gan pateriņa tirgū un diplomprojekta autore izstrādāja mārketinga komunikāciju aktivitātes katram virzienam.
Diplomprojekta uzdevumi ir:
1.Izpētīt firmas mārketinga vidi, lai noteiktu potenciālas auditorijas raksturlielumi, objekta stiprās un vājas puses. Izpētīt nekustama īpašuma tirgus situāciju Latvijā, lai noteiktu vai ir lietderīgi veikt mārketinga komunikācijas programmu plānojamā periodā.
2. Noteikt uzņēmuma mārketinga un komunikāciju mērķus un stratēģijas, lai izstrādāt mārketinga komunikāciju programmu projektam «Jaunā Teika», dzīvojamo māju un biznesa objektam.




3. Izstrādāt reklāmas sludinājuma maketes, lai tos izmantot reklāmas kampaņas periodā. Sastadīt mediju un komleksa komunikāciju plānus, un aprēķinat kopējas īstenošanas izmaksas, ka arī izpētit komunikāciju kompleksa plānu efektivitāte.
Mārketinga komunikāciju plāns nekustamā īpašuma objektam «Jaunā Teika» tiks izstrādāts divpadsmit mēnešiem no 01.06.2010. līdz 31.05.2011. Šajā projektā tiks izmantotas sekojošas pētījuma metodes: statistiskā analīze un datu salīdzināšana. Lai reāli noskaidrotu esošo situāciju tirgū, uzņēmuma un objekta stāvokli un tās iespējas, pētījumi tiks veikti Latvijas tirgū laika posmā no 2006.g. līdz 2010.g. sākumam.
Projekta temata pilnvērtīga izklāsta ierobežojums ir uzņēmuma konfidenciālā informācija par firmas izdevumu summām, kuri tieka atvēlēti dažādu komunikāciju pasākumu darbībām. Kā arī par firmas ieņēmumu izaugsmes vēsturi 2009. un 2010. gadā. Tādēļ reklāmas kampaņu resursu apjomu diplomprojekta autore ir izrēķinājusi pati.
Par pētījuma avotiem kalpo apkopotā informācija no interneta resursiem, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, Latvijas Republikas likumi un MK noteikumi, mācību literatūra un uzņēmuma publiskie materiāli, t.i. informācija par uzņēmuma attīstības vēsturi, objekta tehniskais apraksts un cenas, uzņēmuma ienākumu līmenis 2008.gadā.
Veicot šo diplomprojektu autore secināja, ka nekustamo īpašumu kā tirgus sastāvdaļu, nav iespējams salīdzināt ar citām precēm. Var secināt to, ka nekustamā īpašuma virzīšana tirgū ir ļoti sarežģīts, bet interesants process. Process, kuram nepieciešams izveidot vārdu un brendu, lai patērētājs ir pilnīgi drošs par darījuma kvalitāti un drošību. Projekta tapšanas laikā autore ir ieguvusi nozīmīgas gan teorētiskās, gan praktiskās zināšanas nekustamo īpašumu virzīšanai tirgū, kuras noteikti palīdzēs reālai profesionālai darbībai.


1.ANALĪTISKĀ DAĻA
AS «HANNER» un projekta «Jaunā Teika» mārketinga vide
Uzņēmuma darbību ietekmē daudzi iekšējie un ārejie faktori, kuri vienmēr izmainās un nav patstāvīgi. Tās tendenču kopumu sauc par mārketinga vidi, kas savukārt dalās divās daļās – iekšējā un ārējā uzņēmuma vide. [25]

1.1.AS «HANNER» iekšējā vide
1.1.1. AS «HANNER» uzņēmuma apraksts
Starptautiskā kompānija «HANNER» nekustamo īpašumu tirgū darbojas kopš 1995. gada. Firmas pamatvērtības ir kvalitāte, ātrums un novatorisms. Sekojot šīm prioritātēm nekustamo īpašumu attīstītājs - kompānija HANNER paplašina savu darbību Centrālajā un Austrumeiropā. 2006. un 2007. gads bijuši sevišķi veiksmīgi. Lielu popularitāti ir guvuši Lietuvā realizētie dzīvojamo kompleksu projekti. HANNER ir nostabilizējies arī nekustamo īpašumu tirgū Latvijā, Rumānijā kā arī Ukrainā un ar perspektīvu skatās uz Krievijas un Baltkrievijas tirgiem. 2005. gadā kompānija sāka darboties starptautiskajā tirgū un šobrīd kompānija strādā ar projektiem Lietuvā, kur pabeigti vai tikai atrodas attīstības stadījā 18 projekti; Ukrainā – 10 projekti; Rumānijā – 2 projekti; loģistikas investīcijas Krievijā; Baltkrievijā – 1 projekts. Latvijā kompānija «HANNER» attīstīja divus projektus: «Purvciema projektu», kas 2008.gada sakumā ekspluatācijā nodeva 4 dzīvojamo namu komleksus, kas atrodas uz 3hektāru lielas teritorijas pašā Purviema centrā. Un daudzfunkcionālais kvartāls «Jaunā Teika». Kompānijas misija - ekskluzīvo un augsti kvalitatīvo projektu attīstīšana. [12]

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −44,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1230262
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikāciju kompleksa plāns nekustamā īpašuma darījumu jomā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/288180

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties