Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:977482
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājiem ir jābūt sagatavotiem izdarīt izvēli, ņemot vērā gan savu laiku, naudas resursus, gan arī vides aspektus. Tiem ir jāspēj analizēt un novērtēt piedāvātās preces vai pakalpojumus, lai viņi varētu efektīvi izmantot savus personiskos līdzekļus, prastu aizstāvēt savas tiesības un līdz ar to spēlētu savu lomu tirgū.
Iegādāties preci vai izmantot pakalpojumu nolūkam, kurš nav tieši saistīts ar tās uzņēmējdarbību.
Brīvā tirgus ekonomikas apstākļos visi patērētāji kopīgi nobalso par to, kas un cik jāražo. Tā rodas tā saucamā patērētāju vara. “Tirgus ekonomikā patērētājs nav saistīts ar kādu kopēju, noteiktu planojumu, ka plāna ekonomikā, bet var brīvi plānot savas vajadzības” .
1968. gadā sociālās uzvedības zinātnē tika iedibināts jauns virziens – patērētāja uzvedība. Kopš tā laika pagāja jau vairāk nekā 30 gadi. Cilvēce nestāvēja uz vietas un nepārtraukti attīstījās, gan cilvēku dzīves līmenis, gan tehnoloģijas, gan dzīves veids. Mainījās arī cilvēku uzvedība. Protams, cilvēks kā patērētājs arī izmainījās. Viņš kļuvis daudz izvēlīgāks, un viņa prasības un vajadzības palielinājās vairākas reizes. Tieši tāpēc ir svarīgi pareizi novērtēt patērētāja vēlmes, ar kurām arī nodarbojas patērētāja uzvedības un psiholoģijas pētīšanas zinātne.
Gan reģionālos, gan pasaules tirgos ir ļoti augsts konkurences līmenis, tāpēc uzņēmēji nevēlas riskēt un tādēļ ir spiesti izmantot savu potenciālo klientu uzvedības un psiholoģijas detalizēto pētījumu rezultātus. Tādi pētījumi palīdz zināmā mērā samazināt vai pat pārtraukt tas preces ražošanu, kura nebūs pieprasīta, kā arī palīdz izstrādāt tādas preces un pakalpojumus, kādas patērētāji vēlas. Tas izraisīs pieprasījuma palielinājumu, tātad realizācijas apjomi palielināsies un tādējādi palielināsies arī uzņēmumu peļņa, bet peļņa, kā ir zināms, ir viens no galvenajiem uzņēmējdarbības mērķiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu piesaiste”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/977482

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties