Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:669306
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1.  Darbs ar klientu    10
1.1  Tirgus segmentēšana    10
1.2  Klientu tipi    14
1.3  Klientu noturēšana    20
1.4.  Klientu piesaiste    24
2.  SIA „ARBO Dizains” raksturojums    30
2.1.  Nozares īss raksturojums    30
2.2  Konkurentu apraksts un uzņēmuma SVID analīze    32
2.3.  Uzņēmuma mārketinga stratēģija    36
2.4  SIA „ARBO Dizains” darbs ar klientiem    38
2.4.1  Klientu noturēšana    40
2.4.2  Klientu piesaiste    41
3.  Pētījums SIA „ARBO Dizains”    43
3.1  Klientu aptaujas datu analīze un interpretācija    43
3.2  Kopsavilkums    58
4.  Kopsavilkums    60
  Secinājumi    64
  Priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    67
  Galvojums    69
  Pielikumi    70
Darba fragmentsAizvērt

Arvien pieaugošajā uzņēmumu konkurences cīņā un ekonomikas regresijas periodā, klientu noturēšana, kā arī jaunu klientu piesaiste ir vissvarīgākais uzņēmuma uzdevums, jo klients ir katra uzņēmuma galvenā prioritāte, rūpes par klientu ir kā sarežģīta spēle, kurā ieguvēji ir abi spēles dalībnieki. Klients ir vissvarīgākā persona biznesā. No klienta ir atkarīga peļņa un veiksmīga biznesa attīstība. Svarīgi ir profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts un būtu ieguvis maksimālu labumu no pakalpojuma. Klients ir uzņēmuma sadarbības partneris un domubiedrs, viņš ir tas, kuram uzņēmums sniedz pakalpojumus, klients ir vajadzīgs uzņēmumam, nevis uzņēmums klientam. Veidojot attiecības ar klientu ir svarīgi atcerēties, ka klients ir personība, ar savām īpašībām, prasībām un attieksmi. Lai sadarbība notiktu veiksmīgi, klienti ir jāiepazīst, jāanalizē, jāsaprot viņu vēlmes un vajadzības. Klienti kļūst arvien prasīgāki, tiek pieprasītas arvien jaunākas un inovatīvākas idejas un bez rūpīgākas klientu analīzes, kā arī bez stratēģijas un idejām kā šos klientus noturēt pastāv draudi uzņēmumam palikt konkurētnespējīgam, tātad klienti pārtrauktu sadarbību ar uzņēmumu. Cīņa tirgū ir sīva, konkurenti izmanto daudz un dažādas metodes, lai klientus pārvilinātu uz saviem uzņēmumiem, kā, piemēram, izmanto dempinga cenu politiku – pārdot preces pēc iespējas lētāk, lai tikai būtu pasūtījums, šādas stratēģijas rezultātā daudzi klienti tiek pārvilināti pie konkurentu uzņēmumiem, jo nav nekāda cita būtiska iemesla, kas klientus noturētu pie esošā uzņēmuma. Šādā tirgus situācijā ir ļoti grūti konkurēt. Uzņēmumam ir jāuzlabo sava darbība citos aspektos, lai cena nebūtu pats būtiskākais iemesls sadarbībai, jo ir daudz citu pozitīvu īpašību, ar ko katrs uzņēmums var izcelties, piemēram, ar ļoti labi attīstītu klientu apkalpojošo personālu, ar augsti kvalificētiem darbiniekiem, kas var ātri un efektīvi izpildīt visas klientu prasības, ar dažādām pastāvīgo klientu atlaidēm un bonusiem. Diemžēl negatīvās ekonomiskās situācijas rezultātā liels daudzums klientu arvien vairāk samazina pasūtījumu skaitu, pasūtītās produkcijas skaits samazinās, kā arī uzņēmumi mazāk izmanto reklāmu, jo tam vienkārši trūkst līdzekļu. Nepieciešams šo negatīvo situāciju kaut kā mainīt, jo patreizējai situācijai ir tendence arvien vairāk pasliktināties, tieši reklāmas biznesā lejupslīde ir ļoti strauja, un ir grūt prognozēt, kas notiks nākotnē. Vai pieprasījums pēc šāda tipa pakalpojumiem paliks līdzšinējā līmenī, vai turpinās strauji samazināties. Kā novērots, jau iepriekšējo recesiju laikā – uzņēmumi mazāk tērē, vairāk taupa. Klienti atliek lielus pasūtījumus un savos iepirkšanās paradumos pāriet no augstas klases zīmoliem uz budžeta klases zīmoliem. Tas nozīmē, ka daudzi lielie uzņēmumi, kas ir sadarbojušies ar lielajām reklāmas aģentūrām, sāks pāriet pie mazākām un cenās demokrātiskākām, kā konkrētais analizētais uzņēmums, tādēļ ir jācenšas šos potenciālos klientus kaut kādā veidā piesaistīt. Arvien vairāk reklāmas un dizaina izstrādes nozares uzņēmumu pasludina maksātnespēju, un ir bažas, ka šāds liktenis var piemeklēt arī konkrēto uzņēmumu. Tādēļ ir jārīkojas, darba autoram ir jānoskaidro, kā tad šo sitāciju var mainīt, kā var noturēt jau esošos klientus un arī kā piesaistīt jaunus, šajā ekonomiskās lejupslīdes periodā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties