Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:194527
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 46 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  CRM vispārējs raksturojums    5
1.1.  CRM būtība un izpratne    5
1.2.  CRM vēsture un attīstības tendences    12
1.3.  CRM stratēģija un ieguvumi no tās ieviešanas    16
2.  CRM programmnodrošinājums, tā ieviešana un investīciju izdevīguma novērtējums    25
2.1.  CRM sistēmu raksturojums un galvenās CRM programmas sastāvdaļas    25
2.2.  CRM nepieciešamība un programmatūras izvēle    33
2.3.  CRM ieviešanas problēmas un izdevīguma aprēķins    38
3.  CRM sistēmu pieejamība un izmantošana Latvijā    45
3.1.  CRM attīstība Latvijā un pieejamās CRM sistēmas    45
3.2.  Izplatītāko CRM programmatūru apraksts    51
3.3.  CRM sistēmu lietotāji Latvijā un to vērtējums    62
  Secinājumi    67
  Priekšlikumi    69
  Literatūras saraksts    71
  Pielikumi    73
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās sabiedrībā vērtības ir mainījušās. Ja agrāk klients guva priekšstatu par kompāniju, vērtējot tā produktu, tad tagad viņš vērtē kompāniju kopumā – kā partneri, ar kuru sadarbojas, izmantojot dažādus komunikāciju veidus – no tālruņa zvana, interneta līdz personīgai vizītei. Tas nozīmē, ka šobrīd pasaulē sāk dominēt nevis “produktu orientācija”, bet “orientācija uz klientiem”, viņu vajadzībām un vēlmēm. Klientu prasību apmierināšana ir nākamais solis, ko uzņēmējs var veikt, kad ražošanas un piegādes izmaksas, līdz ar to arī cenas, vairs samazināt nevar. To var nodrošināt CRM – klientu attiecību pārvaldība (turpmāk – CRM).
Klientu attiecību pārvaldības koncepcija nav nekas jauns. Pirms daudziem desmitiem gadu bizness balstījās uz individuālu pieeju katram klientam. Tagad – masu patērētāju laikmetā - , kad individuāla pieeja klientam ir apgrūtināta, konkurence tomēr piespiež atgriezties pie sākotnējā – personalizēta darba ar klientu.
Klientu attiecības šobrīd ir viena no daudzu uzņēmumu lielākajām vērtībām, kuru cenšas izmērīt un atainot pat bilancē, lai atvieglotu uzņēmuma vērtības noteikšanu. Tajā pašā laikā arvien sīvākā konkurence ir drauds visiem uzņēmumiem, kas pastāvīgi neievieš jauninājumus. Pašlaik viena no attīstības sacensību arēnām ir attiecības ar klientu. Tradicionāla mārketinga masu komunikācija un pārdošana bezpersoniskiem klientiem vairs nenes jaunus kontaktus un nepalīdz saglabāt klientus
Klientu attiecību vērtības palielināšanā ir runa par darbību, kurā tiek iepazīti sadarbības laikā visrentablākie un potenciālākie klienti, kā arī saglabātas un attīstītas šīs klientu attiecības, lai palielinātu uzņēmuma rentabilitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.
Speciāls CRM programmnodrošinājums ļauj veikt atbilstošu uzņēmuma vadības procesu automatizāciju mārketingā, pārdošanā un apkalpošanā. Rezultātā veiksmīga CRM sistēmas ieviešana ļauj ievērojami palielināt uzņēmuma ieņēmumus un paaugstināt klientu apmierinātību, kā arī paaugstināt uzņēmuma pārdošanas, mārketinga un servisa nodaļu darba efektivitāti.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties