Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:798515
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 50 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Radošuma būtība un veidošanās sākumskolas 1. un 2. klasē    8
1.1.  Radošuma jēdziens un būtība    8
1.2.  Radošuma skaidrojums sākumskolā    12
1.3.  1. un 2. klases skolēnu radošuma attīstības raksturojums    16
1.4.  Radošumu veicinošs saturs un formas mūzikā 1. un 2. klasē    24
1.4..1.  Dziesmu sacerēšana    30
1.4..2.  Rotaļu darbība    32
1.4.3.  Muzikāli ritmiskās kustības    34
1.4.4.  Mūzikas klausīšanās    37
1.4.5.  Mūzikas instrumentu spēle    39
1.5.  Radošuma kritēriji, rādītāji un līmeņi    41
2.  1. un 2. klases skolēnu radošuma veicināšana mūzikas nodarbībās    46
2.1.  Pētījuma organizācija un metodes    46
2.2.  1. un 2. klases skolēnu radošums mūzikā    47
2.3.  Radošuma veicināšanas satura pilnveide 1. un 2. klases mūzikas nodarbībās    61
  Secinājumi    79
  Literatūra    80
  Pielikumi    83
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā notikušas vairākas izglītības sistēmas reformas, bet galvenais jautājums jebkurā izglītības sistēmā ir veicināt ikviena skolēna personības attīstību. Tādēļ jau ilgāku laiku Latvijā tiek aktualizēts jautājums par radošas personības svarīgumu pedagoģiskajā procesā.
Arī Latvijas Republikas Izglītības koncepcijā ir akcentēta nepieciešamība ikvienam cilvēkam radīt iespējas veidoties par garīgi un fiziski attīstītu, brīvu un atbildīgu radošu kultūras personību (Valsts Pamatizglītības standarts,1999). Kā viens no izglītības pamatprincipiem koncepcijā ir uzrādīts radošās darbības princips. Tas nozīmē, ka skolā tiek sekmēta personības radošā potenciāla attīstība.
Par nepieciešamību skolēnu muzikāli radošo darbību iekļaut mācību un audzināšanas darbā 20.gs. 20.gados rakstīja mūzikas teorētiķi B.Javorskis, B.Asafjevs, vēlāk – A.Nestels, M.Varro, K.Orfs. B.Javorskis viens no pirmajiem apzināja skolēnu radošās darbības ietekmi uz izziņas darbību. Viņš atzina, ka skolēna attīstības procesā ir ļoti vērtīga radošās darbības iniciatīvas izpausme, bet sevišķi svarīga ir muzikālās radošās darbības attīstība. Mūzika ir viens no mākslas veidiem, ar kuru var izkopt skolēnā radošumu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1320064
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties