Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:136162
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 71 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts   
  Ievads   
1.  Elektroniskās vides raksturojums   
1.1  Elektroniskās vides attīstība un vēsture   
1.2  Elektroniskās vides drošības aspekti   
1.3  E-komercijas attīstības tendences Latvijā   
1.4  Iedzīvotāju aptauja   
1.5  Elektroniskie maksāšanas veidi   
1.6  Interneta veikalu priekšrocības un trūkumi   
2.  Interneta veikala web daļas izveide un uzturēšana   
2.1  Pielāgota interneta veikala izveide   
2.2  Bezmaksas interneta veikalu programmatūra   
2.3  Hostinga pakalpojumi   
3.  Izmaksu aprēķins   
3.1  SIA dibināšanas kārtība un izmaksas   
3.2  Interneta veikala izveidošanas un uzturēšanas izmaksas   
3.3  Klasiskā veikala izveidošanas un uzturēšanas izmaksas   
3.4  Interneta veikala un klasiska veikala darbības sākšanas izmaksu salīdzinājums   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējo desmit gadu laikā internets tik ļoti ir attīstījies un kļuvis tik populārs cilvēku vidū, ka bez tā dzīve vairs nav iedomājama. Pirmkārt, internets ir ļoti liela informācijas apmaiņas datu bāze. Pateicoties lielajām meklēšanas sistēmām tādām kā Google un Yahoo, informācija ir kļuvusi vēl pieejamāka un vieglāk atrodama.
Pateicoties tieši interneta attīstībai ir attīstījusies arī elektroniskās komercijas nozare. Tiek pirkti un pārdoti ne vien materiāli produkti un pakalpojumi, bet arī virtuāli, ko reāli neviens nevarēs aptaustīt.
Elektroniskā komercija ir ļoti attīstījusies galvenokārt dēļ ērtās pirkšanas un maksāšanas. Nopirkt ir ļoti vienkārši un ērti un samaksāt par pirkumu ir vēl ērtāk un ātrāk, pateicoties dažādiem elektroniskiem norēķinu veidiem. Kā vēl viens liels trumpis interneta veikalu labā ir plašāks piedāvājums. Tas parasti ir daudz lielāks kā klasiskajā veikalā, jo interneta veikals visbiežāk ir virtuāls, nevis reālais interneta veikala noliktavas atspoguļojums.
Lielākie interneta veikali pasaulē ir Amazon un Ebay, kas ir devuši lielu ieguldījumu interneta komercijas attīstībā. Ebay, galvenokārt, piedāvājot preces, kas ir lētākas kā klasiskā veikalā, jo notiek preces izsole un to ir iespējams iegādāties par zemu zenu. Amazon piedāvājums ir ļoti plašs, tāpēc tas ir guvis tik lielu popularitāti.
Runājot par Latvijas interneta veikaliem, attīstība ir notikusi ļoti strauji, jo jauni interneta veikali ir veidojušies kā sēnes pēc lietus. Pašlaik Latvijā ir aptuveni 420 aktīvu interneta veikalu un to skaits turpina palielināties. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta veikala veidošanas pamatnosacījumi un iespējas Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/136162

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties