Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:857921
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation   
  Ievads   
1.  Interneta mārketinga jēdziens un tā nozīme mūsdienās   
1.1.  Interneta mārketinga būtība, veidi un to nozīme uzņēmuma attīstībā   
1.2.  Krāsas nozīme interneta mārketinga reklāmu izveidē   
1.3.  Interneta mārketinga komunikāciju izplatīšanas veidi internetā   
1.4.  Interneta mārketinga priekšrocības, trūkumi, efektivitāte un attīstības iespējas nākotnē   
2.  Uzņēmuma „Pet Planet” darbības raksturojums, interneta mārketinga pakalpojumu izpēte un analīze   
2.1.  Uzņēmuma „Pet Planet” vispārīgs darbības raksturojums   
2.2.  Uzņēmuma „Pet Planet” interneta mārketinga aktivitātes   
3.  Interneta mārketinga novērtējums un uzlabošanas iespējas uzņēmumā „Pet Planet”   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Nobeigums   
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Interneta mārketinga veida – mājas lapas apmeklētību varētu palielināt ar kontakta formas izveidošanu, jo no pētījuma var konstatēt, ka kontakta formu izmantotu 48 no 84 apmeklētājiem un no veiktā pētījuma var secināt, ka uzņēmumam nepieciešams tādu izveidot, lai dotu vēl vienu sazināšanās iespēju apmeklētājiem ar uzņēmumu, kas ir lētākā no iespējām, ja mājās ir interneta pieslēgums.
2. SIA „Pet Planet” apmeklētāji izmanto dažus no uzņēmuma interneta mārketinga veidiem – mājas lapu (63 no 84 apmeklētājiem kaut reizi ir apmeklējuši mājas lapu), Facebook kontu – 37 no 84 apmeklētājiem zina par Facebook kontu, bet tikai 5 no tiem, kaut reizi ir izmantojuši to, lai sazinātos ar uzņēmumu, no kā var secināt, ka par Facebook konta esamību zina 37 no 84 apmeklētājiem un tie, kas zina nav ieinteresēti to apmeklēt.
3. Pēc uzņēmumā veiktā novērojuma, kad tika izsūtīti jaunumi uz reģistrētajiem 120 e-pastiem un 467 telefona numuriem ar īsziņas palīdzību apmeklētāju skaits nākamajās 3 dienās vidēji pieauga par 16 apmeklētājiem dienā, no kā var secināt, ka jaunumu izsūtīšana ir efektīvs interneta mārketinga paņēmiens.
4. Google meklētāju izmanto 79 apmeklētāji no 84 apmeklētājiem, kā tika noskaidrots pētījumā, kas nozīmē, ka populārākos atslēgvārdus, kas apkopoti 3.3.tabulā un, ko izmantotu uzņēmuma apmeklētāji, meklējot mājas lapu – Pet Food Clonmel (mājdzīvnieku barība Clonmelā), Pet Food Tipperary (mājdzīvnieku barība Tipperari), Dog Food Clonmel (suņu barība Clonmelā), Cat Food Tipperary (kaķu barība Tiperari), Bird Food Clonmel (putnu barība Clonmelā) vajadzētu pievienot Google meklētājam, lai optimizētu satiksmi uz vienu no interneta mārketinga veidiem - mājas lapu un papildinātu jau esošo atslēgvārdu skaitu. No tā var secināt, ka citas meklētājprogrammas nav populāras uzņēmuma apmeklētāju vidū un nav vajadzības popularizēt citās meklētājprogrammās uzņēmumu.

Priekšlikumi:
1. Uzņēmuma īpašniekam jāizveido kontakta formas paraugs, ko ievietot mājas lapā zem sadaļas Kontakti, lai apmeklētājiem būtu ātrāka iespēja sazināties ar uzņēmumu vajadzības gadījumā. Izstrādāt šo kontakta formu ar interesi, ka apmeklētāji ar tās palīdzību gribētu sazināties ar uzņēmumu, kas nākotnē palielinās apmeklētāju pieaugumu uz uzņēmuma mājas lapu un apmeklētāji būtu apmierināti, kas būs atkarīgs no tā, kad un kā uzņēmums reaģēs uz nosūtītajiem jautājumiem caur kontakta formu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta mārketinga izpēte un analīze uzņēmumā "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/857921

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties