Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:111288
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Saturs    4
1.  Ievads    5
2.  Izglītības satura integrācijas modeļi    6
3.  Matemātikas un citu mācību priekšmetu savstarpējā saistība    8
4.  Izziņas un personības attīstība pamatskolas vecumā    10
5.1.  Matemātiskās spējas    12
5.2.  Nepietiekamu matemātikas zināšanu galvenie cēloņi    13
6.  Mācību motivācijas sekmēšana    14
7.  Didaktiskās prasības un praktiskas rekomendācijas starppriekšmetu stundu organizēšanai    16
8.  Integrētie uzdevumi pamatskolas kursā    17
8.1.  Uzdevumi risināšanai jaunākajās pamatskolas klasēs    18
8.2.  Uzdevumi ar praktisku (ekonomisku) ievirzi 8. un 9. klasēs    29
8.3.  Vielas nezūdamības likuma izmantošana maisījumu rēķinos    32
8.4.  Pīrsona “paralelograma”izmantošana maisījumu rēķinos    39
8.5.  Fizikas un ķīmijas olimpiāžu uzdevumi    48
9.  Secinājumi    53
10.  Literatūras saraksts    54
11.  Pielikums    55
Darba fragmentsAizvērt

Izglītības globalizācija 21. gadsimtā liek jaunus uzsvarus skolas , skolotāju un skolēnu darbā , lai jauno paaudzi sagatavotu dzīvei strauji mainīgajā pasaulē , kur aizvien ciešāk savijas dažādas problēmas un krīzes no it kā savstarpēji nesaistītām dzīves un arī zinātnes jomām. Ja 19. un daļēji arī 20. gadsimtā dominēja diferenciācija, jaunu, šauru un specifisku zinātņu rašanās un attīstība, tad mūsu gadsimtam raksturīga pretēja tendence- apvienojošu integrālu, sinkrētu zinātņu veidošanās , kuras aptver vairāku zinātnes nozaru interešu sfēras vai pat veidojas šo zinātņu robežjoslās.
Par mūsdienu zinātnes vadošo metodoloģisko ideju tiek uzskatīta materiālās pasaules attīstības un esības vienotība. Līdzšinējā mācību sistēma pēc mācību priekšmetu principa atspoguļo zinātnes nozaru dalīšanos dabas zinātnēs, tehniskajās un humanitārajās zinārnēs , vai, citiem vārdiem sakot, eksaktajos un humanitārajos mācību priekšmetos.
Nākotnes izglītība visefektīvākā ir tad, ja tā sakņojas teorijā, praksē un virzīta uz izglītības perspektīvu. Veidojot jaunus modeļus , programmas , attīstības koncepcijas – viss labākais jāpaņem no no esošās pieredzes. Nākotnes izglītība vairs nav abstrakcija, jo kļuvusi par reālu izglītības sastāvdaļu. To skaits, kuri piedalās pārmaiņu procesā aug ievērojami straujāk nekā sabiedrības gatavība mainīties. Tāpēc jāveido jauna pilsoņu paaudze, lai tās redzesloks būtu pietiekami gaišs un apgaismots, lai tā veicinātu uzplaukumu mūsu planētā. ( Vadlīnijas 21.gs.izglītības stratēģijas izstrādei /5 izglītības lielvastu skatījums/.)[11.]
ES Baltajā Grāmatā ( Brisele 29.11.95.) vispārējai un profesionālajai izglītībai [11.]uzsvērts , ka ir parādījušies trīs galvenie , dziļākie un plaša mēroga apvērsuma faktori, kas ir pārveidojuši ekonomiskās darbības kontekstu un veidu, kā mūsu sabiedrības darbojas radikālā un stabilā, ilgstošā veidā, proti, tie ir :
-informācijas sabiedrības izveidošanās ;
-zinātniskās un ekonomiskās pasaules ietekme;
-ekonomikas internacionalizācija.
Šīs sabiedrības izveidošanās būs atkarīga no spējas reaģēt uz šo faktoru implikāciju divos galvenajos veidos :
1)nepieciešamība pēc plašām pamatzināšanām;
2)nepieciešamība attīstīt nodarbinātībai un ekonomiskai dzīvei nepieciešamās prasmes.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1361817
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrētie uzdevumi pamatskolas kursā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/111288

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties