Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:534307
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Lasītprasmes attīstība krievu valodā kā svešvalodā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām    8
1.1.  Lasītprasmes būtība un kritēriji    8
1.2.  Lasītprasmes attīstība vidējā pusaudžu vecumā    15
1.3.  Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas svešvalodu mācību procesā    18
1.4.  Metodes un paņēmieni lasītprasmes veicināšanai ar informācijas tehnoloģijām    21
2.  Krievu valodas skolotāju pieredze lasītprasmes pilnveidē, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas 6. klasē    25
2.1.  Pētījuma metodika    25
2.2.  Skolotāju viedokļi par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekļaušanu krievu valodas stundās lasītprasmes veicināšanai    25
2.3.  Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība 6.klasē, mācību stundās izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas    31
  Secinājumi    41
  Izmantotie avoti un literatūra    42
  Pielikumi    45
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Lasīšana ir daļa no cilvēku komunikatīvās darbības sfēras. Lasītprasmes lielākā vērtība ir teksta izpratne, tā palīdz atlasīt būtiskāko informāciju produktīva darba veikšanai. Attīstot lasītprasmi, bagātinās vārdu krājums, uzlabojas rakstpratība, kas piedāvā iespēju veiksmīgi funkcionēt dažādos sabiedrības līmeņos.
2. Ņemot vērā jaunās paaudzes interesi par jaunajām tehnoloģijām, tās nedrīkst ignorēt, organizējot pedagoģisko procesu, tostarp lasītprasmes apguvi un pilnveidi. IKT izmantošana pedagoģiskajā procesā ļauj izmantot sajūtas (redzi, dzirdi, tausti, kustības)
un, uz tām balstoties, radīt asociācijas ar jau iepriekš apgūto pieredzi. IKT ir nenovērtējams atbalsts lasītprasmes pilnveidei krievu valodā.
3. Krievu valodas skolotāju kompetence, radošums, elastība, atvērtība IKT ir galvenais resurss katra atsevišķā skolēna un skolēnu grupas potenciāla pilnveidei.
4. Teorētiskās literatūras analīze un empīriskā pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka IKT jēgpilna ieviešana krievu valodas apguvē uzlabo skolēnu lasītprasmes iemaņas.
5. Pētījumā izvirzītie IKT ietekmējošie lasītprasmes kritēriji dinamikā ir ar augšupejošu tendenci.
6. Pētījuma rezultāti liecina, ka IKT ieviešana krievu valodas stundās 6. klasē pilnveido lasītprasmi, taču mācību materiāls nav aprīkots ar interaktīviem uzdevumiem, tāpēc tas apgrūtina veidot mūsdienīgu svešvalodas mācību procesu.
7. Pētījuma mērķis - teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt IT izmantošanas iespējas pusaudžu lasītprasmes veicināšanai krievu valodas stundās - ir sasniegts.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1382237
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties