Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:439363
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Organizācijas iekšējā komunikācija    9
1.1.  Iekšējās komunikācijas modeļi    11
1.2.  Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi    15
1.3.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    18
1.4.  Vadības loma iekšējās komunikācijas veidošanā    21
2.  Darbinieku lojalitātes pilnveidošanas iespējas uzņēmumā    23
2.1.  Lojalitātes jēdziens un būtība    23
2.2.  Darbinieku lojalitātes nozīme organizācijai    25
2.3.  Darbinieku lojalitātes veidošanas metodes un instrumenti    28
3.  SIA „Narvesen Baltija” darbība un iekšējās komunikācijas raksturojums    31
3.1.  SIA „Narvesen Baltija” darbības raksturojums    32
3.2.  SIA “Narvesen Baltija” organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    33
3.3.  Pētījuma norise    37
3.4.  SIA “Narvesen Baltija” iekšējās komunikācijas veidošanas principi    38
  Secinājumi    60
  Priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    65
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. SIA „Narvesen Baltija” darbinieku lojalitātes vecināšanā iekšējās komunikācijas instrumenti tiek pielietoti, balstoties uz situāciju.
2. Spriežot pēc pētījuma rezultātiem, darba autore secina, ka darbinieku lojalitātes pakāpe uzņēmumā ir visai augsta un tā lielā mērā balstās uz darbinieku atalgojumu.
3. Darbinieki nav apmierināti ar informāciju, kas tiek saņemta, par sociālajām garantijām, papildus bonusiem. Darbinieki neizprot, kad un kāpēc tiek vai netiek izmaksāti papildus bonusi.
4. Kā viens no motivējošākajiem faktoriem, kas veicinātu lojalitāti uzņēmumā, pēc darbinieku veiktās aptaujas, ir darba apstākļi. Uzņēmumā strādājošie darbinieki ar šo faktoru nav apmierināti, apgalvo, ka izjūt pārāk lielu slodzi, ir pārāk liels pienākumu skaits, līdz ar to darbinieks bieži vien nespēj veikt savus pienākumus kvalitatīvi, noteiktajā laikā.
5. Uzņēmumā tiek pielietoti gan personiskās, gan elektroniskās komunikācijas instrumenti.
6. Pētījuma ietvaros tika konstatēts, ka uzņēmuma darbinieki par galveno komunikācijas instrumentu uzskata e- pastu un intranetu. Liela daļa informācijas, kas ir ievietota uzņēmuma iekšējā mājas lapā, ir nesakārtota, nepilnīga, novecojusi.
7. Uzņēmuma darbinieki nav apmierināti ar informācijas apjomu, kas tiek sniegts saistībā ar darbinieku profesionālās izaugsmes, karjeras iespējam uzņēmumā.
8. Diplomdarba ietvaros tika iegūta atbilde uz jautājumu: „Kādi iekšējās komunikācijas instrumenti netiek izmantoti SIA „Narvesen Baltija” darbinieku lojalitātes veidošanā?”, līdz ar to, komunikācijas instrumenti, kuri pastāv, bet netiek efektīvi izmantoti uzņēmuma iekšējā darbībā – maz tiek izmantoti rakstiskās komunikācijas instrumenti, kā arī no personiskās komunikācijas instrumentiem, maz tiek organizētas darbinieku sapulces, semināri.

Priekšlikumi
1. Lai darbinieks justu lielāku apmierinātību ar savu darba atalgojumu, uzņēmumam jāsakārto un aktuālāk jāpielieto bonusu sistēma, lai darbiniekiem tiktu sniegta papildus iespēja saņemt materiālu pateicību. Nepieciešams izveidot konkursu starp darbiniekiem, kam sagatavot stingri noteiktu kritēriju aprakstu, kas dotu iespēju noteikt darbinieku, kurš saņem kādus īpašus bonusus (piemēram, apmaksātas papildus atvaļinājuma dienas).
2. Uzņēmuma vadībai izskatīt iespējas par lielāku darbinieku skaita pieņemšanu darbā uzņēmumā, lai darbinieki pienākumu lielais skaits izlīdzinātos, līdz ar to pieaugtu darba efektivitāte, kvalitāte.
3. Jāsakārto intranetā pieejamā informācija, tā ir jāpapildina, jo šis līdzeklis ir neatņemama uzņēmuma sastāvdaļa, kas ikdienā veic nozīmīgu informatora funkciju uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1325402
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iekšējās komunikācijas instrumenti SIA "Narvesen Baltija" darbinieku lojalitātes veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/439363

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties