Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:165283
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Psihiskas un attīstības īpatnības jaunāko klašu vecuma bērniem    7
1.1.  Jaunāko klašu vecuma vispārīgs raksturojums    7
1.2.  Jaunāka skolēna garīgā attīstība    9
1.3.  Jaunāko skolēnu valodas attīstība    13
2.  Teorētiski-metodiski pamati grafiskās uzskatāmības izmantošanā krievu valodas stundās mazākumtautību sākumskolā    15
2.1.  Uzskatāmības defenīcijas, tās veidi un klasifikācija    15
2.2.  Grafiskā uzskatāmība    20
2.3.  Grafiskas uzskatāmības veidi un klasifikācija    23
1.4.  Mācību grafiskie līdzekļi un to attīstības iespējas    26
2.5.  Tabulu izmantošana kā uzskates materiāls    29
2.6.  Shēmu izmantošana kā uzskates materiāls    32
3.  Grafiskas uzskatāmības izmantošana krievu valodas stundu metodikā    35
3.1.  Krievu valodas mācības grāmatu 1.klasei analīze    35
3.2.  Krievu valodas mācību grāmatas 2.klasei analīze    36
3.3.  Krievu valodas mācības grāmatu 3.klasei analīze    36
3.4.  Krievu valodas mācību grāmatas 4.klasei analīze    37
4.  Eksperimentālā apmācība sākumskolā, izmantojot grafisko uzskatāmību    38
4.1.  Kontaktējošais posms    38
4.2.  Apmācošais posms    40
  Secinājumi    46
  Ieteikumi    47
  Literatūras saraksts    48
  Pielikumi    52
Darba fragmentsAizvērt

Katram cilvēkam ir svarīgi zināt un prast savu valodu. Valodas apgūšanas process ir laikietilpīgs un sarežģīts. Kā mācību materiālu var nodot līdz skolēna apziņai? Kā skolēnos izsaukt pozitīvu attieksmi pret mācīšanam un kā palīdzēt viņiem zināšanas pārverst pārliecībās? Kā apmācīt visus: tos, kurie mācās ar interesi, un tos, kuriem tās nav? Uz šiem jautājumiem skolotājam jāatbild katru dienu, gatavojoties stundai. Katrā ziņā tie visi ir saistīti ar produktīvo apmācības metožu meklēšanu. Kā zināms izziņas process sākas no jutekliskas uztveres. Dzimtas valodas apgūšanas laikā bagātīgā jutekliskā uztvere tiek nodrošināta ar runa vides esamību. Ja runas atmosfēra jaunāko klašu skolēniem ir maz saprotāmā, tad tā var būt kompensēta ar uzskates līdzekļu palīdzību.
Mūsdienās mācību uzskates līdzekļu daudzveidība sasniedza vēlāmo līmeni, jo agrāk skolotājs izmantoja tikai tāfeli un pašizgatavotus zīmējumus. Pašlaik skolotāja arsenālu veido gan tēlaina, gan akustiskā, gan tehniskā, gan cita mācību uzskatāmība.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −37,37 €
Materiālu komplekts Nr. 1323665
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Grafisko uzskates līdzekļu izmantošana dzimtās (krievu) valodas apmācībā mazākumtautību sākumskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/165283

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties