| Nr. |
Sadaļas nosaukums |
Lpp. |
| |
Ievads |
5 |
| 1. |
Psihiskas un attīstības īpatnības jaunāko klašu vecuma bērniem |
7 |
| 1.1. |
Jaunāko klašu vecuma vispārīgs raksturojums |
7 |
| 1.2. |
Jaunāka skolēna garīgā attīstība |
9 |
| 1.3. |
Jaunāko skolēnu valodas attīstība |
13 |
| 2. |
Teorētiski-metodiski pamati grafiskās uzskatāmības izmantošanā krievu valodas stundās mazākumtautību sākumskolā |
15 |
| 2.1. |
Uzskatāmības defenīcijas, tās veidi un klasifikācija |
15 |
| 2.2. |
Grafiskā uzskatāmība |
20 |
| 2.3. |
Grafiskas uzskatāmības veidi un klasifikācija |
23 |
| 1.4. |
Mācību grafiskie līdzekļi un to attīstības iespējas |
26 |
| 2.5. |
Tabulu izmantošana kā uzskates materiāls |
29 |
| 2.6. |
Shēmu izmantošana kā uzskates materiāls |
32 |
| 3. |
Grafiskas uzskatāmības izmantošana krievu valodas stundu metodikā |
35 |
| 3.1. |
Krievu valodas mācības grāmatu 1.klasei analīze |
35 |
| 3.2. |
Krievu valodas mācību grāmatas 2.klasei analīze |
36 |
| 3.3. |
Krievu valodas mācības grāmatu 3.klasei analīze |
36 |
| 3.4. |
Krievu valodas mācību grāmatas 4.klasei analīze |
37 |
| 4. |
Eksperimentālā apmācība sākumskolā, izmantojot grafisko uzskatāmību |
38 |
| 4.1. |
Kontaktējošais posms |
38 |
| 4.2. |
Apmācošais posms |
40 |
| |
Secinājumi |
46 |
| |
Ieteikumi |
47 |
| |
Literatūras saraksts |
48 |
| |
Pielikumi |
52 |