Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:755401
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 51 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA   
  ANNOTATION    5
  IEVADS    5
1.  IDENTITĀTE UN PAŠA VEIDOTS TĒLS MŪSDIENU KOMUNIKĀCIJĀ    8
1.1.  Pašprezentācijas jēdziens    8
1.2.  Dramaturģiskās pieejas un metodes: Ērvinga Gofmaņa skatījumā    9
1.2.1.  Izrādes    9
1.2.2.  Biznesa dramaturģija    13
1.3.  Tēla veidošana    13
1.3.1.  Tēls    15
1.3.2.  Paštēls    17
1.3.3.  Profesionālais tēls    17
2.  SOCIĀLIE MEDIJI    19
2.1.  Sociālo mediju nozīme un īpatnības    20
2.1.1.  Sociālo mediju nozīme uzņēmuma darbībā    22
2.2.  Auditorija    23
2.3.  Profila fotogrāfijas un teksta nozīme virtuālajā vidē    24
3.  SIEVIETE UN TEHNOLOĢIJAS    27
4.  FOTOGRĀFES PROFESIONĀLĀ TĒLA VEIDOŠANA SOCIĀLO MEDIJU VIDŪ: LATVIJAS GADĪJUMU ANALĪZE    29
4.1.  Pētījuma metodes un izlases apraksts    29
4.2.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    32
4.2.1.  Sociālo mediju lietošanas nolūki    32
4.2.2.  Tēla nozīme un tā pielietojuma īpatnības    39
4.2.3.  Fotogrāfes attiecības darbā ar tehnoloģijām    47
4.3.  Pētījuma gaitā iegūtās atziņas    51
  DISKUSIJAS DAĻA    55
  NOBEIGUMS    57
  IZMANTOTO INFORMATĪVO AVOTU SARAKSTS    60
  PIELIKUMI    65
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Mūsdienās sociālie mediji patiešām sniedz daudz un dažādas iespējas. Tie ir kļuvuši multifunkcionāli, kas nozīmē to, ka tie pilda nevis vienu funkciju, bet vairākas, respektīvi, lietotājam ir iespējams ne tikai sociālos medijus izmantot tikai saziņai, bet veidot un izplatīt sevis veidoto saturu, dalīties informācijā ar citiem sociālo mediju lietotājiem, publicēt vizuālu saturu, kas ir fotogrāfijas, video, konstruēt savu identitāti, mijiedarboties ar citiem cilvēkiem, sekot līdzi tam, ko dara citi. Sociālie mediji pamazām pārņem ikvienu no mums, no kā mēs saņemam mūsu interešu un vajadzību apmierināšanu. Katrs no lietotājiem pats izvēlās, kādus sociālos medijus tas izmantos, balstoties uz saviem personiskajiem mērķiem un nolūkiem. Mūsdienu kultūrā arvien svarīgāka ir vizuālā komunikācija, ievērojama ir vizuālās komunikācijas pakalpojumu nepieciešamība.
Sociālie mediji piedāvā alternatīvu informācijas kanālu tēla veidošanai ar iespēju veidot to pašam. Cilvēks pats pēc brīvas izvēles var veidot un atspoguļot sevi tā, kā viņš pats to vēlas, tas nozīmē to, ka katrs indivīds var konstruēt dažādas tiešsaistes identitātes un atspoguļot sevi tā auditorijai. Tēla veidošana ir ļoti liela nozīme, jo tas ir pirmais iespaids par cilvēku tikai virtuālajā vidē. Pašprezentācija rada konkrētu priekšstatu par to, atkarībā no tā, kā indivīds sevi reprezentē, tādēļ ir ļoti svarīgi sekot līdzi tam, ko publicēt un ko labāk atstāt pie sevis, lai tādejādi neradītu negatīvu priekšstatu. Tas, kas ir svarīgi jebkuram lietotājam, iemācīties atdalīt publisko un privāto telpu. Tādēļ ir jāprot vispirms izvērtēt, kādiem mērķiem tiks izmantoti sociālie mediji, mācēt viņus pareizi izmantot. Daudzi cilvēki sociālo mediju platformās prezentē sevi pretēji tam, kādi viņi patiesībā ir dzīvē, jo virtuāli cilvēks jūtas drošāks, tas atspoguļo sevi tā, kā viņš gribētu sevi redzēt, tā arī veidojot savu virtuālo identitāti un tēlu. Par cik identitāte ir šī izpratne par to, kas mēs esam, respektīvi, mūsu paštēls, tad ir svarīgi, lai cilvēks spētu vispirms raksturot savu individuālo “Es”, lai pēc tam pareizi to mācētu pielietot arī sociālo mediju vidē. Personas ārējais tēls ir pirmais noteicošākais priekštats par cilvēku kā tādu, kas raksturo ne tikai to kāds, ir apģērbs, smaids, mati, bet arī svarīgus faktorus kā manieres, žestus un komunikāciju un tas viss atspoguļojas no savas paštēla koncepcijas, kādu cilvēks sev to ir izveidojis un tikai tā var veiksmīgi sevi parādīt arī sociālo mediju platformās.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1379968
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Fotogrāfes profesionālā tēla veidošana sociālo mediju vidē: Latvijas gadījumu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/755401

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties