Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,99 (14%)
Cena ar atlaidi*:
12,21
Pirkt
Identifikators:175870
Vērtējums:
Publicēts: 25.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Summary    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Reklāma    9
1.2.  Preču realizācijas stimulēšana    12
1.3.  Sabiedriskās attiecības    14
1.4.  Personiskā apkalpošana    17
1.5.  Partizānu mārketings    19
2.  Festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas analīze    22
2.1.  SIA „Shine Cafe” raksturojums    22
2.2.  SIA „Shine Cafe” darbības virzienu raksturojums    23
2.3.  Festivāla virzīšanas pasākumi    27
2.4.  „Shine Cafe” mārketinga komunikācijas novērtējums    30
2.5.  Festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas    35
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
  Pielikumi    42
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darba izstrādes laikā radās šādi secinājumi:
1. Mārketinga komunikācijas sastāv no četriem elementiem: reklāmas, sabiedriskajām attiecībām, personiskās apkalpošanas un preču realizācijas stimulēšanas. „Shine Fest ”festivāla mārketinga komunikācijai tiek izmantota reklāma un sabiedriskās attiecības.
2. Mūsdienās svarīgu lomu mārketinga komunikācijas procesā spēlē partizānu mārketings jeb Guerilla mārketing, kas ļauj popularizēt un reklamēt organizāciju un produktu ieguldot procesā salīdzinoši maz finanšu līdzekļu vai neieguldot tos nemaz. Festivāla organizatori neizmanto partizānu mārketinga metodes, lai popularizētu pasākumu huntas samazina iespējas piesaistīt vairāk apmeklētāju.
3. Festivāla „Shine Fest” reklāmas izplatīšanai tiek izmantoti dažādi reklāmas kanāli: interneta video, radio, prese, vides reklāma. Pastāv reklāmas kanālu izvēles kļūda – neveiksmīgi ir izvēlēta radio stacija, kurā tiek izplatīta reklāma par festivāla, jo tā nesasniedz mērķauditoriju.
4. SIA „Shine Cafe” aktīvi nodarbojas ar rakstisko sabiedrisko attiecību metodi, publicējot preses relīzes, rakstus un intervijas. Organizācijai ir izveidojusies pastāvīga sadarbība ar tādiem ziņu un uzziņu portāliem kā www.tvnet.lv, www.1188.lv, www.liepajniekiem.lv

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,02 €
Materiālu komplekts Nr. 1355697
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/175870

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties