Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:187497
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.06.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  LITERATŪRAS PĀRSKATS    7
1.1.  Eiropas Komisijas stratēģija “No lauka līdz galdam”    7
1.2.  Lauksaimniecības situācija Vidzemē    8
1.3.  Lauksaimniecības procesu atspoguļojums medijos    9
1.4.  Mediju izmantošana lauksaimniecības attīstībai    12
1.5.  Labākie komunikācijas kanāli lauksaimniekiem    16
1.5.1.  Neprofesionāla mediju darbība lauksaimniecības ziņu veidošanā    18
1.6.  Mediju palīdzība lauksaimniekiem nākotnē    20
2.  METODE    23
3.  REZULTĀTI UN DISKUSIJA    24
  SECINĀJUMI    35
  NOBEIGUMS    36
  PIELIKUMI    37
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    46
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Vidzemes graudkopjiem ir svarīgi, lai Eiropas Komisijas stratēģija “No lauka līdz galdam” neradītu saimniekošanas efektivitātes zudumu un neradītu graudu kvalitātes kritumu.
2. Respondenti atzīst, ka mazāk uztraucas par Eiropas Komisijas stratēģijas “No lauka līdz galdam” ietekmi uz savu saimniecību, bet uztraucas par ietekmi uz citu graudkopju saimniecībām. Graudkopji atklāj, ka ierobežojumiem ir gatavi pielāgoties.
3. Gandrīz puse no aptaujātajiem konvencionālo saimniecību graudkopjiem atklāja, ka, stratēģijas ietekmē, ir gatavi pāriet uz bioloģisko lauksaimniekošanu.
4. Vispopulārākie mediju veidi Vidzemes graudkopju starpā ir sociālie mediji un televīzija.
5. Pētījuma dalībniekiem mediju loma viņu darbā nav svarīga, bet mediji ir vajadzīgi, lai tiktu informēti par lietām, kas nav saistītas ar lauksaimniecību.
6. Vidzemes graudkopji informācijas iegūšanai par lauksaimniecību izvēlas lauksaimniecības organizācijas un konsultācijas ar citiem graudkopjiem.
7. Respondenti uzskata, ka medijos ir pārāk maz ziņu, kas saistītas ar lauksaimniecību, un uzskata, ka žurnālistu darbam un attieksmei ir liela nozīme tam, kā medijos tiek pasniegtas ziņas par lauksaimniecības procesiem.
8. Vidzemes graudkopji vēlas, lai mediji vairāk pievērš uzmanību un ir ziņu nesēji, saistībā ar lauksaimnieku un vides aizsargātāju debatēm par Eiropas Komisijas stratēģiju “No lauka līdz galdam”.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −25,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1386710
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties