Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:532458
Vērtējums:
Publicēts: 23.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  DARBĀ IZMANTOTIE SAĪSINĀJUMI    8
  IEVADS    9
1.  DZELCEĻA PĀRVADĀJUMI LATVIJĀ    11
1.1.  Dzelzceļa loma kravu pārvadājumos Latvijā    11
1.1.1.  Dzelzceļa priekšrocības un trūkumi    11
1.2.  VAS „Latvijas dzelzceļš” un tā infrastruktūra    13
1.2.1.  Koncerna Latvijas dzelzceļš raksturojums    13
1.2.2.  Latvijas dzelzceļa infrastruktūra    14
1.2.3.  Kravu pārvadājumu sadalījums pa valstīm    15
1.3.  Kravu raksturojums un to pārvadājumu īpatnības pa dzelzceļu    16
1.4.  Dzelzceļa kravu pārvadājumu un apstrādes loģistiskās operācijas    20
1.5.  Nodaļas pamatsecinājumi.Uzdevuma izvirzīšana    20
2.  SIA „LDZ CARGO”DARBĪBAS GALVENIE VIRZIENI UN UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    22
2.1.  Uzņēmuma SIA LDz Cargo vispārējais raksturojums    22
2.1.1.  Daugavpils kravu termināla organizācijas struktūra    23
2.1.2.  SIA LDz Cargo ritošais sastāvs    26
2.1.3.  Pārvadāto kravu apjoms    28
2.1.4.  Uzņēmuma pārvadātās beramkravas    31
2.2.  VAS „Latvijas dzelzceļš” Daugavpils stacijas un SIA „LDz CARGO” Daugavpils kravu termināla tehniskais raksturojums    32
2.2.1.  Daugavpils stacijas tehniskais raksturojums    32
2.2.2.  Daugavpils kravu termināla tehniskais raksturojums    33
2.2.3.  Daugavpils stacijas pieņemšanas un nosūtīšanas parku tehniskais raksturojums    34
2.2.4.  Daugavpils stacijas šķirošanas parka tehniskais raksturojums    36
2.2.5.  Daugavpils stacijas nosūtīšanas parka tehniskais raksturojums    41
2.2.6.  Daugavpils stacijas vietējā darba „B” parka tehniskais raksturojums    42
2.3.  Daugavpils stacijas manevru līdzekļi    43
2.4.  Sakaru līdzekļi un automatizētas sistēmas    44
2.5.  Pienākušo tranzīta vilcienu apstrādes laika normu aprēķina metodes    46
3.  SIA LDZ CARGO DAUGAVPILS KRAVU TERMINĀLA BERAMKRAVU PIEŅEMŠANAS UN NOSŪTĪŠANAS OPERĀCIJAS NO KRIEVIJAS    48
3.1.  Krievijas un uzņēmuma SIA „LDz Cargo” beramkravu pārvadājumu maršruti    48
3.1.1.  Uzņēmuma SIA „LDz Cargo” kravu piegādes operāciju sistēma    48
3.2.  Beramkarvu apstrādes operācijas Daugavpils kravu terminālā    49
3.2.1.  Vilcienu darba tekošās plānošanas sistēma. Informācija par vilcienu un vagonu pienākšanu    49
3.2.2.  Pienākušo tranzīta vilcienu apstrādes operācijas    50
3.2.3.  Pienākšo vilcienu pārvadājumu dokumentu apstrāde    52
3.2.4.  Sastāva izformēšanas – formēšanas operācijas    55
3.2.5.  Saformēta sastava sagatavošanas operācijas nosūtīšanai    56
3.3.  Šķirošanas stacijas manevru darbu ar pienākušo tranzīta vilcienu laika normu aprēķins    59
3.3.1  Uzkalna cikla elementu aprēķins    59
3.3.2.  Šķirošanas stacijas darba ar pienākušo tranzīta vilcienu uzlabošanas alternatīvie piedāvājumi    60
  NOBEIGUMS    63
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    65
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Dzelzceļa kravu pārvadājumi ir 52% no kopējā sauszemes kravu pārvadājumu apjoma un tiem ir tendence arvien palielināties. Pārvadājumos pa dzelzceļu tranzītā tiek pārvadāti aptuveni 85% no visām pa to transportētajām kravām; galvenokārt no Krievijas un Baltkrievijas uz Latvijas ostām (Austrumu - Rietumu tranzīta koridors). Kravu pārvadājumos dominē naftas, akmeņogļu, ķimikāliju un minerālmēslu kravu tranzīts.
Kopējais dzelzceļa kravu pārvadājumu apjoms starp Krieviju un Baltijas valstīm 2009 gadā sasniedza 54,43 miljonus tonnu. Dzelzceļa pārvadājumu apjoms starp Krieviju un Latviju 2009 gadā palielinājās par 19,8% - līdz 27,9 miljoniem tonnu. No kopējā apjoma 91% veidoja Krievijas kravu eksports, kur savukārt 57% deva akmeņogles un 18% - naftas kravas.
Pamatojoties uz SIA „LDz Cargo” Daugavpils kravu termināla izstradātām beramkravu pieņemšanas – nosūtīšanas operācijām no Krievijas, var izdarīt sekojošos secinājumus:
 pienākušo no Krievijas tranzīta vilcienu kravu pieņemšanas – nosūtīšanas operāciju sistēmas Daugavpils stacijā ir labi attīstītas, tiek izmantotas jaunākās automatizētas sistēmas dokumentu apstradei, darbs ar sastāvu (komercapskate un tehniska apskate) tiek veikta operatīvi;
 manevru darbi ar pienākušo tranzīta vilciena sastāvu ilgst 48 minūtes, bet ir alternatīvas to samazināt līdz 32 minutēm, ja nevajadzētu tērēt laiku uz satāva izvilkšanu no pieņemšanas–nosūtīšanas parka ceļa uz izvilkšanas ceļu un uzbīdi no pieņemšanas–nosūtīšanas parka ceļa uzkalnā.
Līdz ar to rodas alternatīvi priekšlikumi stacijas darba uzlabošanai:
 nepieciešmas pārnest pieņemšanas parku – 9 ceļu sastāvā, no kuriem vienu atstāt caurlades, līdz vagonu atvienošanas punktam. Pa caurlaides ceļu pārvietosies vilcieni, kurus neapstrādā Daugavpils šķirošanas stacijā. Tādā viedā šķirošnas stacijas darbs būs daudz efektīvaks, jo nevajadzēs tērēt laiku sastava vilkšanai uz uzkalnu tā talākai formēšanai, līdz ar to būs ieekonomētas 16 minūtes katra sastava izformēšanai, ja vidēji diennaktī pienāk 30 sastāvu, tad kopējais ieekonomētais laiks diennaktī sastadīs 8 stundas;
 līdz ar to, ja tādā viedā aprīkot pieņemšanas parku, vajadzēs vienu manevru līdzekli (pašlaik izmanto divus) ČME – 3, lai izformētu sastavu un uzvilktu to uz šķirošanas stacijas ceļiem. Tiks ieekonomēts degvielas patēriņš no 85 litriem līdz 42,5 litriem, naudas ekvivalentā ekonomija sastadīs 25,80 Ls no katra izformēta sastāva. Ja diennaktī tiek izformēti 30 sastāvi tiks ieekonomēti 774 lati.

Tā kā pārsvarā kravas nāk no Krievijas, priekšlikums par pieņemšanas ceļu rekonstrukciju ir ļoti aktuāls, jo tādā veidā samazinās sastāvu apstrades laiks, līdz ar to var pāaugstināt Daugavpils stacijas pārstrades spēju un pieņemt vairak tranzīta. Kā arī samazināsies degvielas patēriņa izmaksas, kas ir ļoti svarīgs faktors pašlaik, krīzes apstākļos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dzelzceļa kravu pārvadājumu organizēšana un modernizācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/532458

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties