Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:759840
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Akadēmiskais
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā   
  Anotācija krievu valodā    6
  Ievads    6
1.  Metodiskais darbs kā skolas mācību procesa daļa    8
2.  Tilžas vidusskolas metodiskā darba modelis    19
3.  Informatizācijas iespējas skolas metodiskā darba uzlabošanai    26
3.1.  Skolotāju darba rezultātu apkopošana    32
3.2.  Skolēnu izaugsmes dinamikas veidošana    34
3.3.  Mācību programmu un vielas tematisko plānu veidošana    36
  Nobeigums    38
  Literatūras saraksts    39
  Pielikums    41
Darba fragmentsAizvērt

Izglītība mūsdienās tiek uzskatīta par personisko un vispārcilvēcisko pamatvērtību. Bet, lai to sasniegtu, ir jāapzinās, ka mācīšanās ir bagātība.
Šobrīd izglītības uzdevums ir celt cilvēku labklājību, veicinot viņu mācīšanos. Katram skolotājam ir jābūt apzinātai vai neapzinātai pārliecībai, ka to vajag darīt un tas ir iespējams. Kurš gan spēs ilgi strādāt izglītības jomā, ja neticēs, ka viņa vai viņas darbība kaut kādā veidā uzlabo cilvēku dzīves apstākļus? [15; 11]
Darba aktualitāti nosaka tas, ka datora izmantošanai skolas metodiskajā darbā šobrīd ir ļoti būtiska nozīme. Latvijas izglītības sistēmā šodien ir aktuāls jautājums par jaunās paaudzes izglītības kvalitāti un tās pilnveidi. Arvien no jauna tiek uzdots jautājums – kāda izglītība skolēniem būs nepieciešama, lai viņi pēc iespējas labāk sagatavotos dzīvei sarežģītajā, strauji mainīgajā mūsdienu un rītdienas pasaulē. Atbildi uz šiem jautājumiem var sniegt skolas metodiskā darba pilnvērtīga organizācija, jo ar 2005.gadu stājas spēkā jaunie pamatizglītības mācību priekšmetu standarti, respektīvi, būs nepieciešams izveidot jaunas mācību priekšmetu programmas, mācību vielas tematiskos plānus. [23]
Kvalifikācijas darba tēma ir: „Dators skolas metodiskajā darbā”.
Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt datora lietderīgu izmantošanu skolas metodiskajā darbā.

Pētījuma uzdevumi.
1.Izanalizēt pedagoģisko literatūru par metodisko darbu skolā;
2.Noskaidrot informatizācijas ietekmi uz skolas metodisko darbu;
3.Izstrādāt ieteikumus datora pilnvērtīgai izmantošanai metodiskā darba vadīšanai skolā.
Pētījuma bāze: Balvu rajona Tilžas vidusskola.

Pētījumu metodes:
Pedagoģiskās literatūras analīze;
Dokumentu analīze;
Intervija;
Pārrunas;
Pedagoģiskais novērojums.
Rezultāti:
Izveidota skolotāju darba rezultātu apkopošanas tabula;
Izveidota skolēnu dinamikas tabula;
Izveidots vielas tematiskā plāna šablons.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dators skolas metodiskajā darbā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/759840

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties